برای معرفی یک دکتر خوب

بهترین دکتر لیفت شقیقه و ابرو در تهران

تهیه شده زیر نظر : تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت


7 دقیقه

0 نظر

بروزرسانی 1403/06/25

بهترین دکتر لیفت شقیقه و ابرو در تهران | تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت

    امروزه افراد زیادی را سراغ داریم که به زیبا شدن علاقه‌مند شده‌اند. یکی از عمل‌هایی که برای زیبا شدن انجام می‌شود، جراحی شقیقه و ابرو است. در این جراحی با استفاده از شیوه‌های نوین، عضلات و بافت زیر صورت کمی تغییر پیدا می‌کند. این عمل باید توسط متخصصان جراحی پلاستیک انجام ‌شود و نیاز به بیهوشی دارد. این شیوه، روشی برای حفظ جوانی و تازگی پوست است. یکی از مهم‌ترین مواردی که در نتیجه عمل تاثیر می‌گذارد، سطح مهارت پزشک متخصص است.

    ویژگی‌های بهترین دکتر لیفت شقیقه و ابرو در تهران

    بهترین دکتر شقیقه و ابرو، متخصصی است که دارای مدارک معتبر، تجربه بالا و شهرت باشد. همچنین، باید بتواند رضایت بیماران را جلب کرده و دارای امکانات و تجهیزات لازم باشد. ویژگی‌های بهترین دکتر شقیقه و ابرو عبارتند از:

    دریافت گواهینامه‌های معتبر از جامعه پزشکی

    در ابتدا شما به عنوان متقاضی این عمل باید اطمینان حاصل کنید که جراح موردنظر، مدارک لازم و معتبر از مراجع مربوطه را دارد. این مدارک نشان می‌دهند که سطح تخصص جراح، در چه حدی است.

    پزشکان و مراکزدرمانی شما حق دارید بهتر و خلاقانه‌تر دیده شوید!

    میزان تجربه و مهارت

    میزان تجربه و مهارت یک جراح، نقش بسیار مهمی در نتیجه پایانی دارد. پزشکی که سال‌ها تجربه دارد، بهترین گزینه برای سپردن جراحی به آن است.

    رضایت مراجعه‌کنندگان قبلی

    تحقیق و پرس‌وجو درباره نظرات بیماران قبلی، می‌تواند به شما در انتخاب جراح کمک کند. آن جراحی که بیشترین رضایت بیماران را کسب کرده است، بهترین گزینه خواهد بود.

    نمونه‌ کارهای گذشته

    مشاهده نمونه‌کارهای قبلی یک جراح، می‌تواند انتخاب را ساده‌تر کند. جراحی که نتایج گذشته مطلوبی داشته باشد، می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

    تجهیزات و امکانات لازم

    برخورداری و استفاده از امکانات و تجهیزات یک کلینیک، یقینا بر نتیجه جراحی و کسب رضایت بیماران تأثیرگذار است.

    رفتار متخصص

    نوع برخورد جراح، یک شیوه مهم برای جذب متقاضیان است. متخصصی که به تمامی سوالات شما پاسخ دهد و نگرانی‌های شما را برطرف می‌کند، می‌تواند سطح رضایت شما را بالا ببرد.

    نحوه انتخاب بهترین دکتر شقیقه و ابرو در تهران

    در جراحی‌های زیبایی، انتخاب پزشک متخصص یکی از مسائل کلیدی محسوب می‌شود. چراکه مرتکب شدن یک اشتباه در جراحی، شاید صدمات جبران ناپذیری را به بیمار وارد کند. شما با مطالعه موارد زیر می‌توانید پزشک موردنظر خود را پیدا کنید:

    1. در ابتدا تعیین کنید که چه می‌خواهید.
    2. یک لیست از پزشکان مدنظر تهیه نمایید.
    3. یک وقت مشاوره رزرو کنید.
    4. با پزشک متخصص درمورد دغده‌هایتان صحبت نمایید.
    5. نمونه جراحی‌های پیشین دکتر را بررسی کنید.
    6. در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، از نظرات مراجعه‌کنندگان قبلی آگاه شوید.
    7. حتما از دارا بودن مدارک و گواهینامه‌های علمی و معتبر بودن آن‌ها مطمئن شوید.
    8. به رفتار پزشک با سایر بیماران و محل طبابت توجه نمایید.

    بهترین جراح شقیقه و ابرو در تهران 

    پس از مطالعه موارد بالا و توجه به توصیه‌ها، یک لیست از بهترین گزینه‌ها برای جراحی شقیقه و ابرو تهیه نمایید. در ادامه شما می‌توانید یک نمونه لیست در این رابطه را مشاهده کنید:

    دکتر سجاد محمدی

    دکتر سجاد محمدی یک فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک و یکی از بهترین دکترهای لیفت شقیقه و ابرو در شهر تهران است. این متخصص، مدرک پزشکی خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده است. دکتر محمدی در حال حاضر، عضو انجمن فوق تخصصی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران بوده و دارای بورد تخصصی و فوق تخصصی است.

    آدرس مطب دکتر سجاد محمدی: تهران، سعادت آباد، سرو غربی جنب مهدکودک شادلین، روبه روی پارک صدف، پلاک ۳۲، طبقه پنج واحد هشت  

    دکتر یوسف شفائی

    دکتر یوسف شفائی دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی در تهران است. این پزشک در زمینه انجام انواع جراحی زیبایی ۲۰ سال سابقه دارد. البته، دکتر شقائی عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن جراحان پلاستیک را در کارنامه خود دارد و از بهترین دکترهای لیفت ابرو و شقیقه در تهران به شمار می‌رود. 

    آدرس مطب دکتر یوسف شفائی: تهران، خیابان مطهری، نرسیده به خیابان فجر، پلاک ۲۸۲، ساختمان پزشکان کوه نور، طبقه ۴، واحد ۱۴

    دکتر بابک حاجی براتی

    دکتر براتی به عنوان بهترین دکتر لیفت شقیقه و ابرو، در سطح فوق تخصص جراحی زیبایی و ترمیم در تهران در حال فعالیت است. این جراح از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده و ۱۲ سال سابقه درخشان در جراحی زیبایی و بدن دارد. عمده فعالیت‌های این دکتر در حوزه عمل بینی، لیپوساکشن، بلفاروپلاستی، لیفت پیشانی، شقیقه و ابرو است.

    آدرس مطب دکتر بابک حاجی براتی: تهران، اتوبان صدر به سمت شرق، خروجی دیباجی جنوبی، خیابان برادران جوزی (بالای داروخانه دکتر کشاورز)، ساختمان پزشکان کامرانیه، طبقه اول

    دکتر یاسر نصوری

    دکتر نصوری متخصص در حوزه گوش، حلق و بینی و جراحی است. البته، دکتر نصوری علاوه‌بر انجام انواع عمل زیبایی، در جراحی‌های بینی و ترمیمی نیز مهارت دارد.

    آدرس مطب دکتر یاسر نصوری: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، جنب باشگاه ورزشی دلفین، ساختمان عمارت سرو، پلاک ۹، طبقه چهارم 

    دکتر سامان طهماسبی

    دکتر سامان طهماسبی در حوزه جراحی‌های زیبایی و ترمیمی، فوق تخصص است. این پزشک در زمینه جراحی عمومی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی و ترمیمی در حال طبابت است.

    آدرس مطب دکتر سامان طهماسبی: فرمانیه، جنب بیمارستان فرمانیه، ساختمان پزشکان پالاتزو، طبقه اول، واحد سه

    دکتر شاهین شمس

    دکتر شمس مدرک فوق تخصص در بخش جراحی دهان، فک و صورت دارد. همچنین، دکتر شاهین شمس در زمینه جراحی از دانشگاه بهشتی تهران فارغ‌التحصیل شده و دارای بورد تخصصی در این حوزه است.

    آدرس مطب دکتر شاهین شمس: اتوبان همت غربی، خیابان کبیری طامه، خیابان بهار، بیمارستان عرفان نیایش

    دکتر عطاالله حیدری

    دکتر عطاالله حیدری با مدرک فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک، در این زمینه در حال فعالیت است. دکتر حیدری مدرک خود را از دانشکده علوم پزشکی بهشتی تهران دریافت کرده است. این پزشک عضو انجمن جراحان دست ایران نیز است.

    آدرس مطب دکتر عطاالله حیدری: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بلوار بخشندگان، پایین تر از بیمارستان دی، ساختمان مدیکو سنتر، طبقه3

    کلام آخر

    زمانی‌که شما قصد دارید یک دکتر شقیقه و ابرو را انتخاب کنید، باید پیش از انجام هر کار، مشاوره دریافت کرده و معاینه شوید. متخصص با سنجش میزان سلامتی شما و سوابق پزشکی، نوع پوست و هدف، به شما اطلاع می‌دهد که این جراحی مناسب است یا خیر.

    بنابرین، انتخاب بهترین دکتر شقیقه و ابرو در تهران، نیازمند بررسی است. شما باتوجه به مدارک و تجربه پزشک، می‌توانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. به همین دلیل، انتخاب شما می‌تواند در برآورده کردن انتظارتان و کسب بهترین نتیجه، موثر باشد.

    برچسب‌ها
    سوالات متداول
    • از مهم ترین مزایای لیفت ابرو می‌توان: جوان‌تر نشان دادن صورت، بهبود دید در برخی از افراد، افزایش اعتماد به نفس و داشتن نتایج ماندگار را نام برد. 

    • هزینه لیفت ابرو به عوامل مختلفی مانند نوع روش لیفت ابرو، تجربه دکتر لیفت ابرو و محل جغرافیایی بستگی دارد.

    • جراحی لیفت ابرو تحت بی‌حسی موضعی یا عمومی صورت می‌گیرد و در حین عمل درد احساس نمی‌شود. بعد از عمل ممکن است کمی درد داشته باشید. 

    نظرات
    نظر/سوال خود را وارد نمایید:
    چطور مشاوره آنلاین بگیرم؟
    1 تعیین تخصص

    در مرحله اول به صفحه پزشکان سایت ایزو ویزیت مراجعه و با کمک فیلترها نوع تخصص پزشک را مشخص کنید.

    2 انتخاب پزشک

    در مرحله دوم بعد از بررسی متخصصین فیلتر شده، پزشک موردنظر خود را انتخاب کنید.

    3 انتخاب موضوع و نوع ویزیت

    در این مرحله وارد پروفایل پزشک شده و نوبت به انتخاب موضوع ویزیت آنلاین رسیده است. بعد از انتخاب موضوع ویزیت، نوع ویزیت (تلفنی، متنی) را تعیین کنید.

    4 مکالمه امن با پزشک

    در مرحله چهارم بعد از ورود به صفحه چت امن با پزشک به سوالات پاسخ دهید.

    5 پرداخت و شروع مشاوره

    در مرحله آخر بعد از پاسخ به سوالات، ویزیت را پرداخت کرده و مشاوره آنلاین خود را با پزشک شروع کنید.