پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت

search-normal
ویزیت آنلاین سریع و آسان

آخرین سوال کاربران

سلام وقتتون بخیر من هر چقد که میخورم سخت وزن میگیرم ولی کافیه استرس بگیرم و تحرک داشته باشم چند کیلو کم میکنم راحت
بیماری رفلاکس معده هم دارم که باعث شده رژیم غذایی بگیرم و هر چیزی نتونم بخورم
میشه یه برنامه غذایی بگین که وزن من رو اضاف کنه تو ی مدت و اینکه معدمم اذیت نشه
ممنون میشم راهنماییم کنید

23 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

مدتی است که دچار حس «توده در گلو» (Globus Sensation) هستم. این حس به صورت دائمی حضور دارد اما شدت و ضعف آن متغیر است. نکته مهم این است که در حین بلع غذا یا مایعات، هیچ‌گونه مشکل، درد یا گیر کردن واقعی احساس نمی‌کنم و لقمه‌ها به‌راحتی پایین می‌روند؛ اما بلافاصله پس از بلع، حس می‌کنم چیزی در گلویم باقی مانده است و حسه توده تنگی نفس تشدید میشه
گاهی اوقات دهنم ترش میشه ن همیشه و گلودرد هم میاد سراغم جوری که فکم درد میگیره
و درد قفسه سینه هم دارم داروی معده هم مصرف میکنم
ممنون می‌شوم بفرمایید آیا این علائم می‌تواند نشان‌دهنده رفلاکس خاموش (Silent Reflux) باشد یا منشأ عصبی-عضلانی دارد و چه بررسی‌هایی برای تشخیص قطعی توصیه می‌فرمایید؟»

8 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

دختر من15 ساله هست بردمش سونو گفتن پی سی او آتنبلی تخمدان داره دکتر عمومی براش دارو های ویتاگنوس، اسپیرونولاکتون، مایواینوزیتول، دوفامد، و امگا3 داد و قبل از مصرف مدتی بود که لکه بینی داشت و بعد از یه هفته مصرف قرص ها الان حدود 15 روزه که خون‌ریزی داره و حتی بعد از تزریق آمپول پروژسترون و مصرف سه روز قرص دروسبلا خونریزی‌ کم شده ولی قطع نشده ممنون میشم راهنمایی کنید.

17 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سال قبل به دلیل استرس فشار عصبی گرفتم تا ۱۴ ۱۵بالامی‌رفت روزی یک پرانول ۱۰ خوردم بعد که بهترشدم پرانول روکمکم قطع کردم وازهمون زمان پریودم نامنظم شددکترگفتن مشکلی نداری به خاطر استرسه وfsh۷٫۲بود بعد از یک ماه fsh72واندومتر۳٫۵ تشخیص یایسگی دکتر دیگه ای دوباره سونودادن اندومتر۶٫۵ گفتن مشکلی نداری گفتن۱۰شب استروژن و۱۰ شب دوم ۱استروژن و۲تامدروکسی بخورم به خاطر لخته شدن خون میترسم چکار کنم

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر
من مادرم چند روز پیش یهو حالش خراب شد فشارش رفت روی16 همیشه 9 بود فشارش
بردیم بیمارستان و دکترهای زیادی ولی هر دارویی دادن تاثیر نکرد
آندوسکوپی کردن گفتن ورم معده داره
دکتر قلب گفتن هیچ مشکلی نداره همه تستارم گرفتن از اکو تا ....
متخصص مغز و اعصاب گفتن شاید حمله پانیک باشه
ولی درد از بالای ممعدش شروع میشه و دست که میزنی انگار قلبش افتاده تو آبگاهش بدجور نبض میزنه
فشارش میره بالا بعد چند دقیقه میاد پایین ولی بعدش
همش میگه کلیه و معده و شکمش داره میسوزه وداغ میشه تا سرش میره گرما
یبوست هست
تو سونوگرافی هم گفتن که شدید گاز داره معدش
خواهشا راهنمایی کنین اگر میشه
نمیدونیم کجا ببریمش

12 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام قرص سیبل میخورم و روز ۵ پریودی شروع کردم برای تنظیم پریودی

بعدشم روز ۷ پریودی رابطه داشتم بعدش قرص اورژانسی خوردم آیا اگه ۷ عدد قرص دارنما سیبل بمونه و رابطه داشته باشم احتمال بارداری داره
آیا قرص سیبل از بارداری جلوگیری می‌کنه ؟ خیلی نگرانم تقریبا ۲ هفته مونده بود پریودیم
از روی قرص سیبل حدس میزنم چون ۷ تا قرص زرد و ۷ تا قرص دارنما مونده بود
چند تا لکه سیاه داشتم و بعدش قطع شد از چی می‌تونه باشه
و اینکه قرص سیبل نخورم پریود نمیشم

8 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من امروز با گربه تو حیاط بازی میکردم که ناگهان پام رو چنگ انداخت اما نه زخمی ایجاد شد و نه خونی اومد الان نگرانم آیا نیاز ب واکسن هاری هست یا نه؟

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من الان قد تقریبا صبح ها در اوج روز میرسه به حدود ۱۶۹ ولی معمولا ۱۶۸ حساب کنین و من ۱۶سالمه و اینم عکس صفحات رشدمه البته مال 4ماه پیشه بنظرتون وضعیتم چطوره هدفم هم ۱۷۲تا ۱۷۴ آیا دست یافتنیه و وضعیت صفحه رشدم چطوره سن استخوانیم میخوره به سنم

18 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
سوالات متداول پزشکی

سلام‌ لطفا بهم بگید برای یک ازمایش کشت ادرار چقدر زمان نیاز هست ؟؟ چون من یک ازمایش انجام دادم و دوروزه جواب اماده شد . آیا جواب این ازمایش به این سرعت اماده میشود ؟؟؟

14 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر یک هفته هست که پودر چاقی اپل مصرف می‌کردم الان ۱۰روزه که دیگه نمیخورم الان ۵روز هست که زانوم هنگام نشستن قفل میشه نمیتونم وزنم رو بندازم روی زانوی چپم آیا امکان داره عوارض این باشه باید به پزشک مراجعه کنم؟

26 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من امروز با گربه تو حیاط بازی میکردم که ناگهان پام رو چنگ انداخت اما نه زخمی ایجاد شد و نه خونی اومد الان نگرانم آیا نیاز ب واکسن هاری هست یا نه؟

28 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلامدوهفته از مصرف قرص مارولینم گذشته و یک هفته ای میشه که زیرشکمم یهو درد میگیره و زود ول میکنه قبلا هم از این قرص استفاده کردم همچین مشکلی نداشتم و موقع دخول سوزش دارم. گاهی اوقات مثلا شاید هفته ای یکبار هم سوزش خیلی کمی موقع ادرار دارم تقریبا ۱۰ماه پیش هم عفونت ادراری داشتم که درمان کردم

42 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من تقریبا دوماهه سقط طبیعی داشتم آخرین بار که رفتم سونوگرافی گفت نیم سانت مونده داخل رحم دکتر برام جستیران نوشت تا با پریود بعدیم بیاد دکتر گفت هفته اول شبی دو عدد و هفته دوم شبی یک عدد از قرص رو بخورم ولی من حواسم نبود و دو هفته شبی دو عدد خوردم الان ۱۰ روزه قطعش کردم اما هنوز نشونه ای از پریود ندارم .

30 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

نشد ببریم واکسن یک ماهه که سگ دندان گرفته نمیدانستم بعد از یک ماهه هم میشه واکسن زد بهش سیر محلی هم دادم تا مسوم بدن را از بین ببره خطر داره واکسن واجبه میشه زد پسرم ۸ سالشع

34 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
طب سنتی و طب مکمل

سلام.ایااستفاده از ترکیب عسل با روغن نارگیل برا ناحیه تناسلی ضرری داره؟میشه ازروغن نارگیل ب تنهایی برا این ناحیه استفاده کرد؟ نحوه استفاده باید چه جور باشه؟ این ترکیب رو چطور باید برا این ناحیه استفاده کنم ؟

64 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

هشت سال پیش کیسه صفرامو رو برداشتن بعد اون وقتی از معده م درد شدیدی میگیره میزنه به پشتم هر دفعه هم میرم پتدین میزنن یه هفته پیش به خاطر این درد افتادم بیمارستان به مدت نه روز که گاهی ساعت به ساعت گرفته دردم پتدین زدن و گاهی یک روز در میان گرفته الان از بیمارستان که دراومدم هر روز بدن دردم میگیره پتدین میزنن بهتر میشم هر آزمایشی و عکسبرداری و سونوگرافی رفتم همه چی سالمه آیا در طب سنتی درمانی هست برای این درد ؟ و برای ترک پتدین هم درمان هس؟!

36 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقتتون بخیر ببخشید زانوی پای چپ من بخاطر فشار زیادی که تو ورزش بهش آوردم درد گرفته به طوری که من نمی تونم زیاد سر پا وایستم یا هر از گاهی وقتی دارم راه میرم رد میده می خوام بخورم زمین دختر خالم این مولتی ویتامین رو بهم داد من برسی کردم مولتی ویتامین قویه برای کسایی که پوکی استخوان دارن خواستم بپرسم برای بزرگ ها ممکنه مشکلی ایجاد کنه یا اگه ممکنه یه مولتی ویتامین خوب بهم معرفی کنید هم برای خودم هم والدینم این اسم مولتی ویتامینه Mynutrmon

78 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من دکتر بهم گفته تنبلی تخمدان دارم چه چیزایی بخورم که بهتر بشم و اینکه ایا نازایی میاره چون توی اینترنت خوندم که تنبلی تخمدان نازایی میاره چه کنم چیا بخورم

113 بازدید

4 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

بعد هیچ افزایشی تو قدم ندیدم باید چیکار کنم که قدم بلند بشه بعد چند ماه رشد می‌کنه قدم آیا امکانش هست که رشد کنه پریود میشم

98 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من نزدیک به 14سال م هست قدم 145قرص دنا برا افزایش قد خوب هست استفاده کنم برا افزایش قد مناسب هست آیا جواب می گیرم چند سانت اضافه میکنم دستورش لطف میکنی

85 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
زیبایی پوست و مو

سلام من ی زائده کوچیک روی نوک سینم بوجود اومده بود که از داخل اون یچیزی دراومده قهوه ای رنگه شفافه و اویزون مونده مثل برگ گل
خطرناکه چی میتونه باشه😭یکم ک دس زدم خودش افتاد

21 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر میشه لطفا یه کرم برای رفع تیرگی زیر بغل یا ناحیه تناسلی بهم معرفی کنید؟ خانم هستم و همینطور میشه یه کرم یا هر چیز دیگه ای که باعث بشه جای جوش از توی صورت بره بهم معرفی کنید؟

27 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

من پوست صورتم رو وقتی شیوه میکنم همش دونه دونه مو انگار زیر پوستمه و روپوست رد سیاهی میده یکم شبیه پسرا بعد از این که مو روی صورت رو برمیدارن خیلی اذیتم می‌کنه باید چیکار کنم؟

26 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام ببخشید کرم ویاکسی که میگن برای رفع تیرگی مناسبه کرم خوبی هست؟
ایا عوارض داره؟میشه بهش اعتماد کرد؟
اگر خوب نیست میشه خودتون یه کرم بهم پیشنهاد بدید
خانم هستم

32 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

من ۲۴سالمه کلی ترک پوستی دارم و عمیق هستن و قدیمی پ هرروزم دارن بیشترمیشن و میخام نامزد کنم بخاطر ترک ها خاب ندارم فکرمو مشغول کردن ک از ازدواج میترسم ک همسرم ببینه واکنشش چی باشع اخه کم هم نیستن خیلی زیادن تروخدا بگید چیکار کنم

25 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

با سلام احترام بنده خانمی 46ساله که از بچگی که یاد دارم چندین خال قهوه ای توی صورت و بدنم وجود داره. الان مدت چند ماهی هست که ،دوتا از خالهایی که توی صورتم وجود داره یکی سمت چپ لپم و دیگری سمت راست انتهای ابرو، نسبت به سطح پوستم برجسته شدن. ولی هیج مشکلی دیگه شکر خدا ندارن. نه رنگشون تغییر کرده نه شکلشون ،نه فرمشون و نه پوسته پوسته میشه یا خارش داشته باشن اصلا فقط از سطح صاف پوستم برجسته تر شدن. خواستم در این باره راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

59 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
مشکلات داخلی و گوارشی

سلام وقت بخیر من مادرم چند روز پیش یهو حالش خراب شد فشارش رفت روی16 همیشه 9 بود فشارش بردیم بیمارستان و دکترهای زیادی ولی هر دارویی دادن تاثیر نکرد آندوسکوپی کردن گفتن ورم معده داره دکتر قلب گفتن هیچ مشکلی نداره همه تستارم گرفتن از اکو تا .... متخصص مغز و اعصاب گفتن شاید حمله پانیک باشه ولی درد از بالای ممعدش شروع میشه و دست که میزنی انگار قلبش افتاده تو آبگاهش بدجور نبض میزنه فشارش میره بالا بعد چند دقیقه میاد پایین ولی بعدش همش میگه کلیه و معده و شکمش داره میسوزه وداغ میشه تا سرش میره گرما یبوست هست تو سونوگرافی هم گفتن که شدید گاز داره معدش خواهشا راهنمایی کنین اگر میشه نمیدونیم کجا ببریمش

18 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من 40 سالمه ، چند ماهه یک حالت همزمان شبیه رها شدن یک چیزی در معده برام پیش میاد و احساس فشار از پشت و اطراف بینی رو به جلو حس میکنم و حس داغی توی بینی دارم. گاهی هم نشسته و دراز کش احساس ضربان نامنظم قلب دارم. گاهی توی این حالت ها یک اروغ هم میزنم شبها موقع درازکشیدن هم نفخ دارم که بسختی دفع میشه چون به سمت بالا حرکت میکنه . سوزش معده ندارم. گاهی ام اصلا نفخ ندارم ولی این احساس فشار اطراف بینی رو حس میکنم ممنون میشم راهنمایی بدین یا اگ دارویی مفیده بهم بگین

29 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

موقع غذا حرف زدم برنج پرید گلوم سرفه کردم بیرون نیامد و حرکت اش و متوجه میشدم یه هفته بعد ویروس و التهاب معده پیش اومد که ضعف و بی حالی وغذانمیتونستم بخورم فشارم میافتاد بعد یه هفته،۳روز رفلاکس مدام قفسه سینه داغ و سنگین با پنتوپرازول حل شد و همچنان میخورم و قبلا سوزش سر دل داشتم و لکه قرمز بدون پرز رو زبانم میزد و بعد دو سه روز میرفت و هنوزم میاد و میره این سری ۱۰روز شد وبرنج ۲ماه سمت راست گلومه

27 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام درسونوگرافی شکم و لگن کبد اندازه نرمال و اکوپترن طبیعی است آزمایش خون ast کمی از رنج نرمال بالاتر و altنرمال هستbill tاز حد نرمال بالاتر .گاهی به طور موقت گوشه چشم زرد میشه وهیچ گونه درد در قسمت کبد و زیر دنده وجود نداردآسیت موقت شکم .ورم پا .کاهش وزن .کم اشتهایی و خشکی پوست که با آسیت رفع شدند.تنگی نفس.احساس امکان داره کبد چرب باشه اگر احتمال داره نیاز به چه بررسی داره آزمایش cbcاپلود کردم

34 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام علایم من فشار ریوی بالا و نارسایی قلبی سمت راست شدید تنگی نفس چند ساله ورم پا و آسیت شکم که کم و زیاد میشود یا موقتا حذف میشه خشکی پوست و پوسته پوسته موقت و همزمان با ورم پا و آسیت دارم.پزشک ارجاع دادن به متخصص روماتولوژی برای بررسی بیماری خودایمنی وایشون یک سری ازمایش دادن با این نتایج asma منفی ana مقدار لب مرزی آزمایش مربوط به اسکلرودرمی و روماتویید و لوپوس در ازمایش در رنج نرمال bill t تا حدی بالاتر از رنج نرمال ast کمی بالاتر از رنج نرمال esr کمی بالاتر از رنج نرمال rdw.sdکمی بالاتر از رنج نرمال کلسیم کمی بالاتر از رنج نرمال ترویید.کراتین. اوره در رنج نرمال hb وcbc نرمال rf در رنج نرمال سونوگرافی اندام ها سالم گاهی موقتا چشم کمی زرد میشود باتوجه به شرایط ذکر شده امکان بیماری خودایمنی هست به عنوان عامل فشار و نارسایی

36 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من چهار ماه پیش سزارین شدم. دکتر م گفت چسبندگی روده به رحم داشتی تا حد امکان رفعش کردیم بعداز سه ماه رفتم سونوگرافی چون درد داشتم گفت چسبندگی داری گاهی لکه بینی هم دارم از موقع زایمانم هنوز خوب نشد ه ممنون میشم با توجه به تصاویر کمکم کنید یا پیگری کنم یا نه البته پیش دکتر زنان رفتم گفت مشکلی نیست

41 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
مشکلات روحی روانی، خواب، استرس و اضطراب

سلام من موقع پایین رفتن از پله ها سرگیجه دارم باید چیکار کنم؟ می تونم قرص آهن بخورم ؟ علتش چی میتونه باشه ؟ گاهی موقع بالا رفتن هم این حس رو دارم

32 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

من یه مادرم دوتا بچه دارم ۶ سال پیش شوهرم بهم خیانت کرد بحران بدی بود جدا شدم بدون فکر مهریه امو بخشیدم بچه هامو گرفتم خودم خونه داشتم حقوق پدرمو گرفتم تنهایی شروع کردم پسرم اون موقع ۸ سالش بود دخترم ۴ سالش همه چی خوب بود حتی یه ماشینم داغونم بود خریدم اما گرونی بدتر شد بچه ها بزرگتر توقعات بیشتر شد دیشب پسرم گریه کرد منم گریه کردم میگه چیکار کردی برام من دستم خالیه دنبال کارم رفتم یا ساعت کاری اونقدر زیاد که بچه هارو نمیبینم یا حقوقش خیلی کمه ۱۸ سالم بود شوهرم دادن بعد ۱۱ سال جدا شدم هیچ کاریم بلد نیستم پسرم الان ۱۴ سالشه و من نمیدونم چیکار کنم حس ضعیف بودن و بدرد نخور بودن داره خفم میکنه پدرشون وضع مالیش خیلی خوبه اما به بچه ها هیچ کمکی نمیکنه شکایتم فایده ای نداشت دو تومن ماهانه فقط میده من در توانم بیرون میبرمشون گوشی کمتر خریدم براشون هر بارکادو کوچیک میگیرم اما چیزهایی که میخوان خیلی گرونه و هر روز گرون تر میشه من چیکار کنم حالم خیلی بده زده به سرم خودمو بکشم شاید باباشون ببرتشون زندگیشون خوب شه خودم باشم نمیتونم بدون بچه ها زندگی کنم قید ازدواج به خاطرشو کلا زدم من چیکار کنم

37 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقتتون بخیر به خاطر اینکه حجم صحبتام زیاد بود توی گوشیم تایپ کردم و شات گرفتم و اینجا بارگذاری کردم. از وقتی کخ در اختیارم قرار میدین متشکرم.

50 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من نارکولپسی adhd،خستگی مزمن عدم تمرکز ،افسردگی فراموشی و حواسپرتی دارم دکتر برام متیل فنیدات و بعد ریتالین نوشت ولی با این که مصرف اول بود و سابقه مصرف این دو را نداشتم ولی حتی در دوز ۱۰۰ میلی هم هیچ اثر و عارضه مثبت و منفی روم نداشت ،مدافنیل برا نارکولپسی مصرف میکنم ولی با این حال که اثر محرک بودنش کمتر از ریتالینه ولی اثر محرک بودن و بیداری و رفع خستگیش رو حس میکنم گرچه رو باقی مشکلاتم اثری نداره ،سوال من اینه که ایا این عدم تاثیر ریتالین مربوط به سیستم اعصاب غیر معمول منه؟ ایا جایگزینی برای ریتالین در adhd هست؟

27 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام چند دوره دارو ضد اضطراب مصرف میکنم الان یه مدتی نا منظم میخورم. رگ هر دو دست از انگشت تا بازوم تیر می‌کشه و میسوزه مچ پا هم کمی اینطوریه ،تنگی نفس و حالت تهوع هم دارم شبها بیشتر میشه اینها برای اظطرابه یا یا ریه ام مشکل داره؟ نمیتونم نفس عمیق بکشم و همش حالت خستگی دارم ، چند روزه در معرض دود دخانیات بودم این علائم پیدا شد خودم مصرف ندارم

53 بازدید

4 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام چند دوره دارو ضد اضطراب مصرف میکنم الان یه مدتی نا منظم میخورم. رگ هر دو دست از انگشت تا بازوم تیر می‌کشه و میسوزه مچ پا هم کمی اینطوریه ،تنگی نفس و حالت تهوع هم دارم شبها بیشتر میشه اینها برای اظطرابه یا یا ریه ام مشکل داره؟ نمیتونم نفس عمیق بکشم و همش حالت خستگی دارم

27 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
مشکلات جنسی خانم‌ها و آقایان

من ۱۲ سالمه از روی شلوار تحریک میکنم در آزمایش ادرار مشخص می‌شود
خیلی استرس دارممممممممممممممممممممممممممم
تروخدا بگیدد

66 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام دخترم یک سال پیش از دوچرخه افتاد و از واژنش خون دراومد وخیلی ترسیده بود نزاشت ببرمش دکتر تالان میترسه ومن توش موندم نکنه پردش پاره شده 7سالش دخترم

40 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من قبل از اینکه با نامزدم ازدواج کنم باهاش اولین را رابطه داشتم و هنگامی که آلت تناسلی در دهانه واژن وارد شد خون ریزی نکرد قبلاً هم هیچ رابطه جنسی نداشته بودم و برام سوال شده چرا خون ریزی نکرد

60 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سال قبل به دلیل استرس فشار عصبی گرفتم تا ۱۴ ۱۵بالامی‌رفت روزی یک پرانول ۱۰ خوردم بعد که بهترشدم پرانول روکمکم قطع کردم وازهمون زمان پریودم نامنظم شددکترگفتن مشکلی نداری به خاطر استرسه وfsh۷٫۲بود بعد از یک ماه fsh72واندومتر۳٫۵ تشخیص یایسگی دکتر دیگه ای دوباره سونودادن اندومتر۶٫۵ گفتن مشکلی نداری گفتن۱۰شب استروژن و۱۰ شب دوم ۱استروژن و۲تامدروکسی بخورم به خاطر لخته شدن خون میترسم چکار کنم

25 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

درود من حدود یک ماه پیش داخل حمام داشتم بیکینی رو شستشو میدادم بعد یهو ناخنم یکم از پرده رو برید یک پوست کوچولو جدا شد و خون آمد یک و سوزش و درد داشت بعد که فرداش چک کردم یک کوچولو از پرده کنده شده بود آیا آسیب دیده یا نه لطفاً جواب بدین چون دهنمو درگیر کرده

49 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام ببخشید علت یه چیز هایی شبیه جوش روی باسن جیه؟ خانم و مجرد هستم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.‌‌.......‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

43 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
بارداری، زایمان و شیردهی و نوزاد

سلام قرص سیبل میخورم و روز ۵ پریودی شروع کردم برای تنظیم پریودی بعدشم روز ۷ پریودی رابطه داشتم بعدش قرص اورژانسی خوردم آیا اگه ۷ عدد قرص دارنما سیبل بمونه و رابطه داشته باشم احتمال بارداری داره آیا قرص سیبل از بارداری جلوگیری می‌کنه ؟ خیلی نگرانم تقریبا ۲ هفته مونده بود پریودیم از روی قرص سیبل حدس میزنم چون ۷ تا قرص زرد و ۷ تا قرص دارنما مونده بود چند تا لکه سیاه داشتم و بعدش قطع شد از چی می‌تونه باشه و اینکه قرص سیبل نخورم پریود نمیشم

18 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

دختر من15 ساله هست بردمش سونو گفتن پی سی او آتنبلی تخمدان داره دکتر عمومی براش دارو های ویتاگنوس، اسپیرونولاکتون، مایواینوزیتول، دوفامد، و امگا3 داد و قبل از مصرف مدتی بود که لکه بینی داشت و بعد از یه هفته مصرف قرص ها الان حدود 15 روزه که خون‌ریزی داره و حتی بعد از تزریق آمپول پروژسترون و مصرف سه روز قرص دروسبلا خونریزی‌ کم شده ولی قطع نشده ممنون میشم راهنمایی کنید.

30 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

من حدودا دو هفته پیش رابطه داشتم ، دخول صورت نگرفت ولی برای اینکه مطمئن بشم دو روز بعد رابطه قرص اورژانسی خوردم. چند روز بعدش شاید حدودا یک هفته بعد پریودم شدم و چون میخواستم زود تموم بشه مفنامیک اسید میخوردم (اینم بگم ک من تازه پریودیم خوب شده بود ک قرص اورژانسی و خوردم و تا پریودی بعدی خیلی مونده بود) الان دیگه خونریزی ندارم پریودیم خوب شده اما امروز حال تهوع داشتم میخواستم بدونم با این شرایط امکان داره حامله شده باشم؟

50 بازدید

4 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر من یک هفته از پریودی میگذره و ازمایش بارداری دادم منفی بوده و پریود هم نشدم ینی ممکن هست ک زود ازمایش داده باشم و باردار باشم؟

49 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام خسته نباشید ببخشید من سنو دادم واسه اندازه گیری فولیکول ک توتخمک چپ فیلیکول ۱۰و۱۷و۱۸و۱۸و۱۹ و درتخمدان راست ۸و۱۶ بود ضخامت رحم هم ۷نیم من امپول hcgدارم کی باید بزنم

32 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

امروز رفتم انومالی ۱۸هفته و ۲روز هستم همه چیز عادی و نرمال بود ولی دکتر گفت در دوطرف مغز کیست مغزی کروییدی میبینه یکیش ۹میلی بود یکیش ۳میلی خیلی میترسم ایا مشکلی روی عملکرد مغذی بچه ایجاد میشه و مغزشو اسیب میزنه؟ چیکار باید بکنم😭😭😭💔بچه اولمم هست

52 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
تغذیه، رژیم غذایی، چاقی و لاغری

سلام وقتتون بخیر من هر چقد که میخورم سخت وزن میگیرم ولی کافیه استرس بگیرم و تحرک داشته باشم چند کیلو کم میکنم راحت بیماری رفلاکس معده هم دارم که باعث شده رژیم غذایی بگیرم و هر چیزی نتونم بخورم میشه یه برنامه غذایی بگین که وزن من رو اضاف کنه تو ی مدت و اینکه معدمم اذیت نشه ممنون میشم راهنماییم کنید

58 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

من دیروز روی وزن رفتم سه کیلو وزنم کمتر بود ولی سه کیلو وزنم زیاد چرا وزنم هی زیاد میشه البته در سن بلوغ هستم 12سالم بنظرتون طبیعی یا نه ممنون میشم که جوابم را بدهید

11 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من یکم برا قدم نگرانم و اینکه نمی‌دونم چقدر قدم رشد می‌کنه من سنم الان 16ساله و قدم ۱۶۸تقریبا و هدفم هم ۱۷۲ تا ۱۷۴ و اینم عکس صفحات رشدمه و حدودا مال ۳.۵ماه پیشه آیا وضعیتش خوبه و اینکه بنظرتون تا کی باز میمونه و اینکه قرص ال ارژنین ۱۰۰۰ یوروویتال خوبه


24 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من یکم برا قدم نگرانم و اینکه نمی‌دونم چقدر قدم رشد می‌کنه من سنم الان 16ساله و قدم ۱۶۸تقریبا و هدفم هم ۱۷۲ تا ۱۷۴ و اینم عکس صفحات رشدمه و حدودا مال ۳.۵ماه پیشه آیا وضعیتش خوبه و اینکه بنظرتون تا کی باز میمونه و اینکه قرص ال ارژنین ۱۰۰۰ یوروویتال خوبه

43 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من ۱۶ سالمه ولی سن استخوانی یه سال بیشتر از سن تقویمیم هست ولی صفحه رشدم هنوز بازه و بسته نشده می خواستم بدون هننوز جایی برای رشد قدم باقیمونده یا نه قدم ۱۷۴ سانتی متره

25 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر. من ۲۲ سالمه با وزن ۵۲ و قد ۱۵۸ من چند وقتی هست که بیشتر وعده‌های غذاییم در طول روز فقط نهار و شام و شاید میوه یا بستنی هست. فعالیت بدنی خاصی که باعث احساس گرسنگی بشه مثل باشگاه یا پیاده ندارم و بیشتر از اینکه کم‌اشتها باشم حوصله غذا خوردن نداشتم. ولی بطور کلی خوراک کمی دارم. در این مدت ۶ ماهه افزایش وزن با این موارد که گفتم نداشتم و ۲ـ۳ کیلو هم کم کردم. توصیه‌تون برای جلوگیری از کاهش وزن بیشتر و افزایشش وزن چیه؟ آیا ازمایش خاصی باید انجام بدم. درد مکرر، تب طولانی و مشکل در بلع و دفع نداشتم.

32 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
تحرک و ورزش

۱۶ سالمه ریش هام تقریبا درومده و قدم ۱۷۰ میخواستم سن استخوانی رو بدونم اینکه ببینم هنوز صفحه رشدم بازه یا بسته است و امکان افزایش قد دارم یا خیر

55 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

رشد قد تا چند سالگی ادامه داره و الان تو سن من قدم مناسبه یا نه......؟............؟........؟..........؟......؟........؟.

29 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من ۴ سال پیش دوتا پام همزمان شکست و یکی ران پام تا زانو پلاتین بود و دیگری استخوانی ک لگن و رانو وصل میکنه پلاتین گذاشتم امسال اون پام ک تا زانو پلاتین داشت رو دراوردم و میخام ورزش رو شروع کنم اما میترسم ک نتونم ۱۸۰ درجه باز کنم چون اون یکی پلاتین هنوز توی پامه و میترسم ک چون جای استخونو گرفته نرم نشه پام و دگ نتونم ۱۸۰ درجه باز کنم میشه راهنمایی کنید

43 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر بنده ۲۵ سالمه خانم هستم با وزن ۷۷ کیلو بدنسازی کار میکنم دوروز پیش تمرین داشتم انجام دادم رفتم خونه همه چی خوب بود فرداش درد شدید تو ناحیه ران هردو پام ایجاد شد و سفتی شدید ک گفتم گرفتگی عضلاتمه امروز ک دوروز گذشته از صبحه زانوی پای سمت چپم خالی میکنه و پشت زانوم قسمت داخلی پام میسوزه و درد میکنه مخصوصا وقتایی ک پامو دراز میکنم کامل یا راه میرم کاملا تعادلمو از دست دادم و کنترلی روی زانوم ندارم یهو خم میشه و خالی میکنه ممکنه اسیب جدی باشه؟میتونم زانومو خم کنم و تو ناحیه زانو درد خاصی ندارم پشت زانوم درد میکنه و خالی میکنه زانوم و البته درد شدید رو و زیر ران پامم دارم

68 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

موقع فوتبال ضربه خورد به زانوم و درد بدی گرفت ولی صدای پارگی نداد بعد یک روز ورم کرد و الان بعد یک هفته موقع جمع کردن و صاف کردن پام مشکل دارم قشنگ صاف نمیشه و زیر زانوم درد میگیره و وقتی زانو میزنم بیشتر تحت فشار قرار میگیره ، باید صبر کنم یا برم دکتر نشون بدم؟

31 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

با سلام به همه انگشت کوچیک دست راستم خم شده و به سمت چپ نمیاد وانگشت بغلیش به سمت راست نمیاد چه راهماری براش پیشنهاد میکنید

39 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
ماساژ

سلام ۱۶ ساله هستم.من یک یا دو ماه پیش اشتباهی انگشتم رفت داخل واژنم از سکه کمتر خون اومد امکان آسیب به پرده بکارت هست یانه

61 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من حدود سه سال پیش خودارضایی داشتم ولی چیزی داخل واژنم فرو نکردم ولی یک دقه بعد ارضا شدن ب دستشویی رفتم دیدم ازم خون اومده ممکنه ک بکارتم اسیب دیده باشه

83 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

من بالای واژنم رو ماساژ دادم و بعد رفتم حموم و خون خیلی کمی دییدم و اینکه دستم رو داخل واژن نبوردم و خیلی خیلی میترسم و کم مونده گریه کنم

164 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام یه مدتیه ماساژ بکینی انجام میدیم و زیاد پایین نمیرم و درد هم ندارم و یکم بالایی بکینی خارش دارم و چند تو دوره پریود این کار انجام دادم به نظرتون به پرده آسیب زدم لطفا زود جواب بدید

95 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام، من دخترم و 18سالمه برای اولین بار از روی کنجکاوی خودارضایی مالشی انجام دادم و نزدیک پریودم هست قبل خودارضایی هم شکمم درد میکرد ، الان شکمم درد میکنه و لکه میبینم خیلی نگرانم و اضطراب دارم بوی خون پریود هم نمیاد ممنون میشم کمکم کنید خیلی ترسیدم

63 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

ببخشید من بغل خروسکم یه حالت آبسه میزنه برای چیع؟ واقعا نگرانم و راه درمانی بلد نیستم لطفا بگید راه درمانشو ممنونم از لطف شما

117 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
گیاهان دارویی

سلام خانم دکتر من رفتم برای چاقی پودر اپل گرفتم چند وقتی خوردم الان قائدگیم بهم ریخته دوماهی ی بار میشم آیا بمظرتون مال همین پودرهایه یا نه ما مشکل دیگس؟

24 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

با سلام و عرض ادب ، در آزمایشات اینجانب دفع پروتیین (+۱) دیده شده ، اول اینکه مهم هست یا نه ؟ و برای بهبود این چه دارویی مصرف کنم ؟ باتشکر

26 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام . من قبل از پریود دمنوش رازیانه مصرف می کنم اگر پریود شوم آیا باید در زمان پریود هم دمنوش رازیانه مصرف کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

48 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام، برای پریود شدن باید چه مدت و چقدر دمنوش رازیانه مصرف کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.................................

51 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام. آیا این گیاه پنج انگشت هست؟ برای تنظیم پریود باید روزی چقدر از گیاه (چند قاشق یا چند گرم) رو دمنوش کنم؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون

93 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام. برای تنظیم پریود باید چه مدت دمنوش پنج انگشت بخورم (مثلا هرشب یا هفته ای دوبار بسه؟ چه مدت)؟ و اینکه چقد(چند قاشق) رو دمنوش کنم ؟ ممنون

56 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
تالار گفتگو عمل های چاقی

کسی هست عمل اسلیو رو انجام داده باشه؟ من میترسم برای این عمل.
عمل اسلیو معده یا بای پس معده یا ساسج یا مینی بای پس یا ..... کدومش بهتره؟

318 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

باسلام میخواستم بدونم نوبت عمل در بیمارستان دولتی و خصوصی چقدر طول میکشه؟و تاییدیه های که باید قبل از عمل گرفت تقریبا چقدر زمان میبره؟

256 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
قلب و عروق

من ۱۳سالمه الان به مدت دو ساله که تنگی نفس و درد قفسه سینه دارم هنگام فعالیت دچار تپش قلب و تنگی نفس میشه و کمی سر گیجه میگیرم با فعالیت کم هم زود خسته میشم گاهی اوقات از جام بلند میشم سرم گیج و چشام تار می‌شود (یک ماه پیش قبل خواب تنگی نفس داشته همراهشم کمی سردرد داشتم. داشته 2ساعت طول کشیده بود تنگی نفسش هیچ جوره خوب نمیشد ولی وقتی دراز می‌کشید م بدتر میشد) ا ( الان چند وقته قفسه سینم سنگینی می‌کنه چند دقیقه موقع استراحت اینطور میشم چند وقته) ممنون میشم راهنمایی کنید

45 بازدید

4 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

گشادی دریچه میترال قلب به طور متوسط دارم شیرده هم هستم و خیلی استرس واضطراب دارم دکتر دارو داد یه توضیح خواستم درمورد این موضوع

26 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

با سلام حدود یک ماه پیش بعد از اکو تشخیص فشار ریوی بالا و نارسایی شدید قلب راست دادند.علایم بارز تنگی نفس چند ساله ،ورم پا ،آسیت شکم بود تشخیص ۲پزشک هست ولی نظرات متفاوت پزشک اول انجام کت راست میخواستن و درصورت عدم انجام درمان دارویی ولی پزشک دوم گفتن کت لازم نیست ودر شرایط من عملا داروها مسکن هستن و جلوی پیشرفت و بیماری نمیگیرن ودر نهایت نیاز به پیوند هست میخواستم بدونم ایا واقعا درمان دارویی اثر بخش نیست در حد کنترل ؟ عکس اکو و سی تی اسکن آپلود کردم

27 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من مشکل قلبی دارم آمپول زیر جلدی استفاده میکنم آمپول ب شکمم میزنم ک خون بدنم رقیق بشه لخته نشه گاهی اوقات ک عصبی استرس زیاد دارم دستم کاملا بی حس میشه حالم بد میشه میتونم آمپول ب قلبم بزنم یا نه آیا ضرر داره

25 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من سالهاست که مشکل رفلاکس شديد معده و تپش قلب معده داشتم دکتر گفت دريچه ميترال کمي افتادگي داره ولي الان چند ماه که ضربان قلبم يا حس ميکنم نميزنه يا قلبم لرزش داره یا قلبم سفت میزنه قفس سينم پايينش يحالت گرفتگي بدون درد دارم بمدت قرص کليدينيوم سي مي‌خوردم خوب شدم ولي الان نه بدتر شدم يهفتس داغونم کرده ولي ضربان قلبم عاديه بين70 تا100گاهي بالاتر از100 ولي حس ضعف شديد ضربان روي قلبم حس نميکنم آيا نياز به باتري دارم

40 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام و وقت بخیر منم‌سه روزی میشه که احساس میکنم قلبم سنگه و معده درد دارم چند ماه پیش هم‌ این اتفاق افتاد ولی خوب شد و فکر کردم شاید از استرس و اعصاب هست حتی بعضی وقتا میخوام بلند حرف بزنم‌ یا بخوابم و خودم رو جمع میکنم احساس سنگینیش رو حس میکنم باید چیکار کنم مشکل از چیه؟ به چه پزشکی مراجعه کنم

36 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
ریه و بیماری‌های تنفسی

سلام مادر من حدود یکسال پیش دچار DVT شد که دکتر دارو دادن و کنترل شده و تقریبا خوب شده و هنوز هم مصرف میکنن دارو ها رو.از دو سه روز پیش مادرم تمایل به تنفس عمیق حدودا هر یک دقیقه یکبار داره(فکر کنم تنگی نفس باشه) بردیم دکتر اکسیژن خون روی ۹۴ بود و طبیعی بود و تست d dimer هم گرفتن که مشکلی نداشت و دکتر گفت احتمال زیاد آلرژی هست خس و خس سینه و گلو درد و این علائم هم ندارن نظر شما چیه خطرناکه ؟ یکی دو هفته پیش هم داروخانه به جای قرص آتورواستاتین،رزوواستاتین داد آیا با آپیکسابان تداخل داشته؟

49 بازدید

4 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
مغز و اعصاب

سلام وقتتون بخیر من کنکوری هستم وحدود یه سه سالیه درگیر این موضوعم دیابتی هم هستم قبل حدود دوسال صبح که بیدار شدم انگار مغز وزبونم قفل شده بود رفتم دستشویی نمی‌دونستم برا چی رفتم اطرافمو نکا کردم و برگشتم داخل داخل خواهرم گفت یه کاری رو انجام بدم رفتم خلاف اون کار رو بدون دونستم دچانجام دادم بعد حدود ده دقیقه برگشتم به طبیعتم بعد این موضوع تقریبا یه سال ساعت حدود 5-6صبح با اینکه خواب بودم یه حالتی مثل تشنج طور با اینکه من سابقه تشنج ندارم رخ میده و شروع به لرزیدن میکنم و منو میبرن بیمارستان از من سی تی گرفتن ومغزم هیچ مشکلی نداشت بعد سه چهار روز مغز وزبونم بازم مثل حالت قبل یه سالم میشه رفتم متخصص غدد ودیابت گفتش که احتمال افت قند بود در حالیکه من قندم اونوقت125بود وافت نبوده این موضوع به چی برمیگرده مشکل مغزی یا چیزی هستش یا ممکنه از استرس درس و... باشه ببخشید یکم طولانی شد ولی کامل توضیح دادم متشکرم از پاسخگوییتون

34 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

یکی از دوستام تصادف کرده با ماشین و به پشت سرش ضربه وارد شده بردنش اورژانش و دکترا گفتن که چیزی نیست و حالش خوبه اما کمی سرگیجه داره، امکان اینکه در یکی دوروز اینده حالش بد بشه وجود داره؟ اگه به پشت سر ضربه براسر تصادف وارد بشه و کمی خونریزی بکنه و بعد ورم بکنه چیز خطرناکیه؟

38 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

باسلام بنده ديروز در درگيري فيزيکي دچار ضربه از قسمت پيشاني سر و بالاي ابروي سمت راست شدم که ورم کرده و درد داره که اولين ساعات دچار حالت تهوع و سرگيجه بود بعد از رفتن به بيمارستان و زدن سرم کمي خوب شده و سي تي اسکن هم دکتر گفت چيز خاصي نشون نميده که بعد از يک روز تو خلط گلوم لخته لخته خون مياد بعضا چيکار کنم

30 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقتتون بخیر یک سوالی داشتم من به خاطر فرار از سرم رو خیلی به چپ و راست می چرخونم و تکان میدهم گاهی هم محکم این کار رو انجام میدم سرم شروع به درد کردن می‌کند آیا این کار تا الان مشکلی برام پیش آورده ؟؟ حدود 5 ماهی است که این کار انجام میدم من خیلی نگران ام و می ترسم اتفاقی یا باعث بیماری خاصی بشه اگه میشه که راهنمایی بکنید 🙏🙏🙏

17 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام یه جند روزه انگشت اشاره دست راستم گه گاهی نبض میزنه وتکون می خوره قندم روی ۱۰۰ هست کمی هم چربیم بالاست ولی از امسال شروع به فعالیت ورزشی کردم در روز بلای یک ساعت ورزش میکنم لطفا راهنماییم کنید

20 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر،من دانش آموز کنکوری هستم در رشته تجربی،چند ماهی میشه که احساس ضعف و پوکی دارم در دست هام و پاهام،پوست دست هام به ویژه دست راست پوست پوستی میشه،ترک میخوره و خونریزی های خیلی کوچیکه داره،در ناحیه بازو و زیربغل چیزی شبیه به استریا دارم و هنگام مطالعه خیلی پرش افکار و عدم تمرکز دارم ازمایش خون عادی هم دادم اما همه چیز اوکی بود،خواستم ببینم ممکنه این علائم و مشکلات ممکنه ناشی از افزایش کورتیزول یا هر چیز دیگه ای باشه که نیاز باشه فورا به پزشک متخصص مراجعه کنم با نه، ممنون میشم راهنمایی کنید

35 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
سوالات دارویی

سلام من برای ریزش مو دو هفته اس مصرف قرص بیوتین ۸۰۰ رو شروع کردم ولی بعد از چن روز مصرف روی پوست بدنم یسری لک های قرمز ایجاد شده ، بخاطر مصرف بیوتین هست ؟ مصرف رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟

9 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من امروز برای خودکشی ۵۰تا پراپرانول و ۲۰تا الپرازولام و ۲۰تا استامینوفن کدئین و ۱۰تا ایروبرفن و ۱۸تا قرص سرماخوردگی و ۲۰تا کلونوزپام خوردم سرم خیلی سبکه و گیجم بلند میشم میخورم زمین دست و پام سرده قلب خیلیی کند میزنع وقتی بلد میشم میخورم زمین دوست دارم بخوابم وقتی چشمام رو میبندم احساس میکنم از بلندی دارم می افتم و زبونم رو نمیتونم تکون بدم قفسه ی سینم درد میگنه به سختی نفس میکشم دارم میمیرم ؟

43 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

من کیست آندومتریوز دارم الان قرص بلاژست میخورم ولی پریود ها خیلی نامنظم شده و زود تر از موعد هست و طول دوره پریود هم زیاد شده و قطع نمیشه الان باید چکار کنم از کار و زندگی افتادم

22 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام خسته نباشید من 6روز پیش داشتم با یه توله سگ بازی میکردم توله سگ خاست پامو دندون بگیر و من از اون موقع استرس هاری دارم ولی هیچ درد و جای زخم و سوراخ روی پام نبود اون موقع میخام ببینم نظرتون چیه ممنون

15 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام. پسرم ۷ سالش تو یک ماه ۳ بار آزمایش تیروئید دادم که تقریبا لب مرز بوده . لازم دارو مصرف کنه؟ قدش خیلی کوتاه هست وزنش ۱۶ کیلو. اگر لازم چه دوزی؟

25 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام دکتر تجويز کرده بود سوما سيناتروپين هرشب 22 کليک مصرف کردم الان اکسير ميخوام مصرف کنم باتوجه به غلظت و.. و همان تاثير گذاري رو داشته باشه چند کليک بايد مصرف کنم همان 22 کليک ؟ سيناتروپين 10ميلي گرم اکسير 15.9 ميلي‌گرم

36 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
دندانپزشکی

سلام خسته نباشید من یک هفته هست دندان عقلم رو کشیدم و روز اول چند تا بستنی و.. خوردم که باعث پلاک خیلی زیاد شد در یک روز و چون نمیشد مسواک زد روز اول مسواک نزدم روزهای بعدی روزی دو سه بار مسواک زدم و دهانشویه با آب نمک الان بعد از یک هفته دندان هام تقریبا همه تیر میکشه و حساس شده راه چاره چی هست؟ آیا مینای دندانم تخریب شده؟

36 بازدید

3 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
چشم پزشکی

من مگس پران داشتم بعد چند وقتیه حس میکنم که مثلا با یه پلک برای حدود یک ثانیه یه لکه ی سیاه کوچیک میاد بعد با پلک بعدی تموم میشه خطرناکه

20 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

از هفته گذشته دچاراختلال ديدشدم،اولش فقط دو‌بيني در حد نوشته هاي ريز مانيتور بود و بعدش يک مقدار اختلال ديد توي خوندن با گوشي،توسط 2‌پزشک‌معاينه شدم،تشخيص پيرچشمي وخشکي چشم دادن،با اطمينان هم گفتن ام آر آي نياز نداري! هم ديد نزديک مشکل دارم هم يک‌مقدار ديد دور،هم 2روز هست ک احساس فشار پشت چشم و پيشوني دارم،البته 2روزهست ک قطره فلوکورت مصرف ميکنم،اگر تمرکزم روي يه چيزي از بين بره اون صحنه برام تار ميشه! آيا علايم من باپيرچشمي مطابقت داره؟ديد نزديکم زير 20 سانت تار هست و با مانيتور و گهگاه تي وي و موبايل هم اذيت ميشم،ب طرز وحشتناکي دچاراضطراب شدم واگر ديدم درست باشه همون لحظه دچار اختلال ميشه! به قدري به بيماري هاي خطرناک فکر ميکنم که مجبور شدم براي کنترل اضطرابم ايندرال مصرف کنم

30 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

من نزديک بيني شديد دارم شماره چشمم 8.بعد چند وقته حدود يه دو ماهي ميشه که يه سري حالتاي خاصي دارم.مثلا گاهي يه چيزي مثل يه لکه جلوي چشمم ميبينم تو هردوتا چشمم شده که اتفاق بيفته ولي لزوما همزمان نيست.گاهي سياهه گاهي طلايي يا رنگاي اينجوري گاهيم مرکز روشنه اطرافش سياه گاهيم برعکس گاهيم کلا روشنه رنگ نور مثلا.در حد چند ثانيه جلوي چشمم حرکت ميکنه از نرکز ميره به حاشيه و دو سه بار تکرار ميشه و بعد از بين ميره.گاهيم يه نقطه ي رنگي يهو برق ميزنه رنگاي مختلف داره آبي سبز صورتي و.....اين حالتا يشتر رو صفحه يا زمينه ي سفيد و توي نور زياد اتفاق ميفته يا بعد از مطالعه يا وقتي از نور کم ميرم تو نور زياد.ماه پيشم به فلوشيپ شبکيه مراجعه کردم قطره ريخت و معاينه کرد و گفت شبکيم مشکلي نداره و فقط اگه جرقه ديدم(گفت تو تاريکي مثل اينکه فلش گوشي روشن بشه مثلا که تا حالا اين حالتو نداشتم)سريع مراجعه کنم.ولي خيلي ميترسم.اين حالتايي که گفتم خطرناکه؟دوباره دکتر برم‌؟

28 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
گوش و حلق و بینی

من بینیمو پنج شبه عمل کردم گفتن از روز سوم شستشو شروع کنم الان بینیم خوتا توش خشکه هرچی شستشو میدم بیرون نمیان چیکار کنم بعد ی بوی بدی ام حس میکنم همین ک میخام ابمیوه بخورم اینجوری میشم شنیه ام گفتن بیا برا برداشتن گچ زشت نیست با بینی کیپ پر خون تامپون اینام نیست توش

28 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

۱۰ روز پیش ضربه ی توپ والیبال به بالای بینیم قسمتی که عینک افتابی میزارم خورد البته عینک افتابی هم داشتم بعد خونریزی یا علائم خاصی نداشتم ولی سه روز در حد خفیف همون قسمت لمس میکردم درد می‌گرفت بعدش خوب شد الان در عکس رادیوگرافی من شکستگی وجود داره؟

47 بازدید

3 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

من از وقتی که یادم میاد بوی دهان دارم و یه سری علائم مثل بعضی اوقات مشکل نفس کشیدن، ترشحات زیاد بینی، به طور مدوام خلط پشت گلو، لوزه حفره دار اما سنک لوزه ندارم، لثه‌ها خیلی تیره، گاهی سوزش معده. موقعی که آنتی بیوتیک میخورم شدتش کم میشه ولی بعد یه مدت دوباره شدید میشه. طعم دهنم هم اکثرا تلخه. با مسواک زدن هم رفع نمیشه. به تشخیص یکی از دکترا هم سینوزیت ندارم. ممکنه راهنمایی کنین مشکل چیه دقیقا؟ و چجوری میشه حلش کرد؟ ممنونم

43 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

مدتی است که دچار حس «توده در گلو» (Globus Sensation) هستم. این حس به صورت دائمی حضور دارد اما شدت و ضعف آن متغیر است. نکته مهم این است که در حین بلع غذا یا مایعات، هیچ‌گونه مشکل، درد یا گیر کردن واقعی احساس نمی‌کنم و لقمه‌ها به‌راحتی پایین می‌روند؛ اما بلافاصله پس از بلع، حس می‌کنم چیزی در گلویم باقی مانده است و حسه توده تنگی نفس تشدید میشه گاهی اوقات دهنم ترش میشه ن همیشه و گلودرد هم میاد سراغم جوری که فکم درد میگیره و درد قفسه سینه هم دارم داروی معده هم مصرف میکنم ممنون می‌شوم بفرمایید آیا این علائم می‌تواند نشان‌دهنده رفلاکس خاموش (Silent Reflux) باشد یا منشأ عصبی-عضلانی دارد و چه بررسی‌هایی برای تشخیص قطعی توصیه می‌فرمایید؟»

17 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام خسته نباشید من حدودا ۱۰ و ۱۱ ماه که بینیم عمل کردم و بعد عمل عادت کردم به فین کردن هرروز ۱و۲ بار بینیم با اسپری بینی مرطوب میکنم بعد فین میکنم و ورودی سوراخ بینیم با گوش پاک کن تمیز میکنم ولی بعضی وقتا نمیدونم بخاطر فین کردنم یا استقاده از گوش پاک میبینم که سر گوش پاک کن خونی شده همیشگی نیست این اتفاق و درحد خونی کردن سر گوش پاک کن هستش و خونی از خود بینی خارج نمیشه میخواستم بدونم این موضوع ممکنه مشکلی توی فرم بینیم ایجاد کنه یا ممکنه داخل بینی آسیب جدی ببینه؟

21 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
آزمایش و تصویربرداری

سلام من چند وقته مشکل بی خوابی دارم شب نمیخوابم روز هم کم و احتمالا بی ارتباط با بیماری من نباشه به هر حال پزشک نیاز به نتیجه آزمایش داره میخواستم بدون این بی خوابی تاثیری بر نتیجه آزمایش داره .آزمایش ها اکثرا در زمینه خود ایمنی هستند به همراه این آزمایش ها cbc, high sensitive crp,c3,c4 .

24 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من الان قد تقریبا صبح ها در اوج روز میرسه به حدود ۱۶۹ ولی معمولا ۱۶۸ حساب کنین و من ۱۶سالمه و اینم عکس صفحات رشدمه البته مال 4ماه پیشه بنظرتون وضعیتم چطوره هدفم هم ۱۷۲تا ۱۷۴ آیا دست یافتنیه و وضعیت صفحه رشدم چطوره سن استخوانیم میخوره به سنم

25 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

بلوغ زود رس داشتم در۹سالگی قدم۱۵۶ودر۱۴سالگیقدم۱۵۷ ووزنم در۹سالگی۵۱ودر۱۴سالگی۵۰ هستعکس فرستادم ببینم هنوز صفحه رشدش بازه؟

27 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من ۱۸ سالمه و صفحه رشد مچ دستم بسته شده (دستام درازه) میگم ممکنه صفحات رشد پاهام باز باشه و بتونم حداقل ۴ ۵ سانت افزایش قد داشته باشم؟ الان قدم ۱۷۴ هست کدام صفحه رشد در بدن انسان دیرتر بسته میشه و امکان رشد قدی رو به ادم میده؟

37 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

ایا پین و پلاتین که در ساق و زانو هست برای حرکات کششی فیزیوتراپی مشکل نداره بیشتر از 20 در جه خم نمیشه و احساس خشکی و درد زیاد دارد

25 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام جواب ام ار ای: علایم Tearشاخ خلفی منیسک داخلی زانو رویت شد درجاتی از تغییرات سیگنال ثانویه به پارشیل TearلیگمانACLرویت شد مقادیری افوزیون مفصلی مشهوداست آیا نیاز به عمل دارد؟ و آیامیتوانم برای معافیت سربازی اقدام کنم؟ واینکه هردو زانوم همین مشکلو دارند و قبل از ام آر ای ۱۰جلسه فیزیوتراپی رفتم جواب نداد بعد ام آر ای گرفتم

20 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow