سلام وقتتون بخیر من هر چقد که میخورم سخت وزن میگیرم ولی کافیه استرس بگیرم و تحرک داشته باشم چند کیلو کم میکنم راحت
بیماری رفلاکس معده هم دارم که باعث شده رژیم غذایی بگیرم و هر چیزی نتونم بخورم
میشه یه برنامه غذایی بگین که وزن من رو اضاف کنه تو ی مدت و اینکه معدمم اذیت نشه
ممنون میشم راهنماییم کنید
مدتی است که دچار حس «توده در گلو» (Globus Sensation) هستم. این حس به صورت دائمی حضور دارد اما شدت و ضعف آن متغیر است. نکته مهم این است که در حین بلع غذا یا مایعات، هیچگونه مشکل، درد یا گیر کردن واقعی احساس نمیکنم و لقمهها بهراحتی پایین میروند؛ اما بلافاصله پس از بلع، حس میکنم چیزی در گلویم باقی مانده است و حسه توده تنگی نفس تشدید میشه
گاهی اوقات دهنم ترش میشه ن همیشه و گلودرد هم میاد سراغم جوری که فکم درد میگیره
و درد قفسه سینه هم دارم داروی معده هم مصرف میکنم
ممنون میشوم بفرمایید آیا این علائم میتواند نشاندهنده رفلاکس خاموش (Silent Reflux) باشد یا منشأ عصبی-عضلانی دارد و چه بررسیهایی برای تشخیص قطعی توصیه میفرمایید؟»
دختر من15 ساله هست بردمش سونو گفتن پی سی او آتنبلی تخمدان داره دکتر عمومی براش دارو های ویتاگنوس، اسپیرونولاکتون، مایواینوزیتول، دوفامد، و امگا3 داد و قبل از مصرف مدتی بود که لکه بینی داشت و بعد از یه هفته مصرف قرص ها الان حدود 15 روزه که خونریزی داره و حتی بعد از تزریق آمپول پروژسترون و مصرف سه روز قرص دروسبلا خونریزی کم شده ولی قطع نشده ممنون میشم راهنمایی کنید.
سال قبل به دلیل استرس فشار عصبی گرفتم تا ۱۴ ۱۵بالامیرفت روزی یک پرانول ۱۰ خوردم بعد که بهترشدم پرانول روکمکم قطع کردم وازهمون زمان پریودم نامنظم شددکترگفتن مشکلی نداری به خاطر استرسه وfsh۷٫۲بود بعد از یک ماه fsh72واندومتر۳٫۵ تشخیص یایسگی دکتر دیگه ای دوباره سونودادن اندومتر۶٫۵ گفتن مشکلی نداری گفتن۱۰شب استروژن و۱۰ شب دوم ۱استروژن و۲تامدروکسی بخورم به خاطر لخته شدن خون میترسم چکار کنم
سلام وقت بخیر
من مادرم چند روز پیش یهو حالش خراب شد فشارش رفت روی16 همیشه 9 بود فشارش
بردیم بیمارستان و دکترهای زیادی ولی هر دارویی دادن تاثیر نکرد
آندوسکوپی کردن گفتن ورم معده داره
دکتر قلب گفتن هیچ مشکلی نداره همه تستارم گرفتن از اکو تا ....
متخصص مغز و اعصاب گفتن شاید حمله پانیک باشه
ولی درد از بالای ممعدش شروع میشه و دست که میزنی انگار قلبش افتاده تو آبگاهش بدجور نبض میزنه
فشارش میره بالا بعد چند دقیقه میاد پایین ولی بعدش
همش میگه کلیه و معده و شکمش داره میسوزه وداغ میشه تا سرش میره گرما
یبوست هست
تو سونوگرافی هم گفتن که شدید گاز داره معدش
خواهشا راهنمایی کنین اگر میشه
نمیدونیم کجا ببریمش
سلام قرص سیبل میخورم و روز ۵ پریودی شروع کردم برای تنظیم پریودی
بعدشم روز ۷ پریودی رابطه داشتم بعدش قرص اورژانسی خوردم آیا اگه ۷ عدد قرص دارنما سیبل بمونه و رابطه داشته باشم احتمال بارداری داره
آیا قرص سیبل از بارداری جلوگیری میکنه ؟ خیلی نگرانم تقریبا ۲ هفته مونده بود پریودیم
از روی قرص سیبل حدس میزنم چون ۷ تا قرص زرد و ۷ تا قرص دارنما مونده بود
چند تا لکه سیاه داشتم و بعدش قطع شد از چی میتونه باشه
و اینکه قرص سیبل نخورم پریود نمیشم
سلام من الان قد تقریبا صبح ها در اوج روز میرسه به حدود ۱۶۹ ولی معمولا ۱۶۸ حساب کنین و من ۱۶سالمه و اینم عکس صفحات رشدمه البته مال 4ماه پیشه بنظرتون وضعیتم چطوره هدفم هم ۱۷۲تا ۱۷۴ آیا دست یافتنیه و وضعیت صفحه رشدم چطوره سن استخوانیم میخوره به سنم
سلام لطفا بهم بگید برای یک ازمایش کشت ادرار چقدر زمان نیاز هست ؟؟ چون من یک ازمایش انجام دادم و دوروزه جواب اماده شد . آیا جواب این ازمایش به این سرعت اماده میشود ؟؟؟
سلام وقت بخیر یک هفته هست که پودر چاقی اپل مصرف میکردم الان ۱۰روزه که دیگه نمیخورم الان ۵روز هست که زانوم هنگام نشستن قفل میشه نمیتونم وزنم رو بندازم روی زانوی چپم آیا امکان داره عوارض این باشه باید به پزشک مراجعه کنم؟
سلامدوهفته از مصرف قرص مارولینم گذشته و یک هفته ای میشه که زیرشکمم یهو درد میگیره و زود ول میکنه
قبلا هم از این قرص استفاده کردم همچین مشکلی نداشتم
و موقع دخول سوزش دارم. گاهی اوقات مثلا شاید هفته ای یکبار هم سوزش خیلی کمی موقع ادرار دارم
تقریبا ۱۰ماه پیش هم عفونت ادراری داشتم که درمان کردم
سلام من تقریبا دوماهه سقط طبیعی داشتم آخرین بار که رفتم سونوگرافی گفت نیم سانت مونده داخل رحم دکتر برام جستیران نوشت تا با پریود بعدیم بیاد
دکتر گفت هفته اول شبی دو عدد و هفته دوم شبی یک عدد از قرص رو بخورم ولی من حواسم نبود و
دو هفته شبی دو عدد خوردم
الان ۱۰ روزه قطعش کردم اما هنوز نشونه ای از پریود ندارم .
نشد ببریم واکسن یک ماهه که سگ دندان گرفته نمیدانستم بعد از یک ماهه هم میشه واکسن زد بهش سیر محلی هم دادم تا مسوم بدن را از بین ببره خطر داره واکسن واجبه میشه زد
پسرم ۸ سالشع
سلام.ایااستفاده از ترکیب عسل با روغن نارگیل برا ناحیه تناسلی ضرری داره؟میشه ازروغن نارگیل ب تنهایی برا این ناحیه استفاده کرد؟ نحوه استفاده باید چه جور باشه؟ این ترکیب رو چطور باید برا این ناحیه استفاده کنم ؟
هشت سال پیش کیسه صفرامو رو برداشتن بعد اون وقتی از معده م درد شدیدی میگیره میزنه به پشتم هر دفعه هم میرم پتدین میزنن یه هفته پیش به خاطر این درد افتادم بیمارستان به مدت نه روز که گاهی ساعت به ساعت گرفته دردم پتدین زدن و گاهی یک روز در میان گرفته الان از بیمارستان که دراومدم هر روز بدن دردم میگیره پتدین میزنن بهتر میشم هر آزمایشی و عکسبرداری و سونوگرافی رفتم همه چی سالمه آیا در طب سنتی درمانی هست برای این درد ؟ و برای ترک پتدین هم درمان هس؟!
سلام وقتتون بخیر
ببخشید زانوی پای چپ من بخاطر فشار زیادی که تو ورزش بهش آوردم درد گرفته
به طوری که من نمی تونم زیاد سر پا وایستم
یا هر از گاهی وقتی دارم راه میرم رد میده می خوام بخورم زمین
دختر خالم این مولتی ویتامین رو بهم داد
من برسی کردم مولتی ویتامین قویه
برای کسایی که پوکی استخوان دارن
خواستم بپرسم
برای بزرگ ها ممکنه مشکلی ایجاد کنه
یا
اگه ممکنه یه مولتی ویتامین خوب بهم معرفی کنید هم برای خودم هم والدینم
این اسم مولتی ویتامینه
Mynutrmon
سلام من دکتر بهم گفته تنبلی تخمدان دارم چه چیزایی بخورم که بهتر بشم و اینکه ایا نازایی میاره چون توی اینترنت خوندم که تنبلی تخمدان نازایی میاره چه کنم چیا بخورم
سلام من نزدیک به 14سال م هست قدم 145قرص دنا برا افزایش قد خوب هست استفاده کنم برا افزایش قد مناسب هست آیا جواب می گیرم چند سانت اضافه میکنم دستورش لطف میکنی
سلام من ی زائده کوچیک روی نوک سینم بوجود اومده بود که از داخل اون یچیزی دراومده قهوه ای رنگه شفافه و اویزون مونده مثل برگ گل
خطرناکه چی میتونه باشه😭یکم ک دس زدم خودش افتاد
سلام وقت بخیر
میشه لطفا یه کرم برای رفع تیرگی زیر بغل یا ناحیه تناسلی بهم معرفی کنید؟ خانم هستم
و همینطور میشه یه کرم یا هر چیز دیگه ای که باعث بشه جای جوش از توی صورت بره بهم معرفی کنید؟
من پوست صورتم رو وقتی شیوه میکنم همش دونه دونه مو انگار زیر پوستمه و روپوست رد سیاهی میده
یکم شبیه پسرا بعد از این که مو روی صورت رو برمیدارن
خیلی اذیتم میکنه باید چیکار کنم؟
من ۲۴سالمه کلی ترک پوستی دارم و عمیق هستن و قدیمی پ هرروزم دارن بیشترمیشن و میخام نامزد کنم بخاطر ترک ها خاب ندارم فکرمو مشغول کردن ک از ازدواج میترسم ک همسرم ببینه واکنشش چی باشع اخه کم هم نیستن خیلی زیادن تروخدا بگید چیکار کنم
با سلام احترام
بنده خانمی 46ساله که از بچگی که یاد دارم چندین خال قهوه ای توی صورت و بدنم وجود داره.
الان مدت چند ماهی هست که ،دوتا از خالهایی که توی صورتم وجود داره یکی سمت چپ لپم و دیگری سمت راست انتهای ابرو، نسبت به سطح پوستم برجسته شدن.
ولی هیج مشکلی دیگه شکر خدا ندارن.
نه رنگشون تغییر کرده
نه شکلشون ،نه فرمشون و نه پوسته پوسته میشه یا خارش داشته باشن اصلا فقط از سطح صاف پوستم برجسته تر شدن.
خواستم در این باره راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
سلام وقت بخیر
من مادرم چند روز پیش یهو حالش خراب شد فشارش رفت روی16 همیشه 9 بود فشارش
بردیم بیمارستان و دکترهای زیادی ولی هر دارویی دادن تاثیر نکرد
آندوسکوپی کردن گفتن ورم معده داره
دکتر قلب گفتن هیچ مشکلی نداره همه تستارم گرفتن از اکو تا ....
متخصص مغز و اعصاب گفتن شاید حمله پانیک باشه
ولی درد از بالای ممعدش شروع میشه و دست که میزنی انگار قلبش افتاده تو آبگاهش بدجور نبض میزنه
فشارش میره بالا بعد چند دقیقه میاد پایین ولی بعدش
همش میگه کلیه و معده و شکمش داره میسوزه وداغ میشه تا سرش میره گرما
یبوست هست
تو سونوگرافی هم گفتن که شدید گاز داره معدش
خواهشا راهنمایی کنین اگر میشه
نمیدونیم کجا ببریمش
سلام من 40 سالمه ، چند ماهه یک حالت همزمان شبیه رها شدن یک چیزی در معده برام پیش میاد و احساس فشار از پشت و اطراف بینی رو به جلو حس میکنم و حس داغی توی بینی دارم. گاهی هم نشسته و دراز کش احساس ضربان نامنظم قلب دارم. گاهی توی این حالت ها یک اروغ هم میزنم شبها موقع درازکشیدن هم نفخ دارم که بسختی دفع میشه چون به سمت بالا حرکت میکنه . سوزش معده ندارم. گاهی ام اصلا نفخ ندارم ولی این احساس فشار اطراف بینی رو حس میکنم ممنون میشم راهنمایی بدین یا اگ دارویی مفیده بهم بگین
موقع غذا حرف زدم برنج پرید گلوم سرفه کردم بیرون نیامد و حرکت اش و متوجه میشدم یه هفته بعد ویروس و التهاب معده پیش اومد که ضعف و بی حالی وغذانمیتونستم بخورم فشارم میافتاد بعد یه هفته،۳روز رفلاکس مدام قفسه سینه داغ و سنگین با پنتوپرازول حل شد و همچنان میخورم و قبلا سوزش سر دل داشتم و لکه قرمز بدون پرز رو زبانم میزد و بعد دو سه روز میرفت و هنوزم میاد و میره این سری ۱۰روز شد وبرنج ۲ماه سمت راست گلومه
سلام
درسونوگرافی شکم و لگن کبد اندازه نرمال و اکوپترن طبیعی است آزمایش خون ast کمی از رنج نرمال بالاتر و altنرمال هستbill tاز حد نرمال بالاتر .گاهی به طور موقت گوشه چشم زرد میشه
وهیچ گونه درد در قسمت کبد و زیر دنده وجود نداردآسیت موقت شکم .ورم پا .کاهش وزن .کم اشتهایی و خشکی پوست که با آسیت رفع شدند.تنگی نفس.احساس امکان داره کبد چرب باشه اگر احتمال داره نیاز به چه بررسی داره آزمایش cbcاپلود کردم
سلام
علایم من
فشار ریوی بالا و نارسایی قلبی سمت راست شدید تنگی نفس چند ساله ورم پا و آسیت شکم که کم و زیاد میشود یا موقتا حذف میشه خشکی پوست و پوسته پوسته موقت و همزمان با ورم پا و آسیت دارم.پزشک ارجاع دادن به متخصص روماتولوژی برای بررسی بیماری خودایمنی وایشون یک سری ازمایش دادن با این نتایج asma منفی
ana مقدار لب مرزی
آزمایش مربوط به اسکلرودرمی و روماتویید و لوپوس در ازمایش در رنج نرمال
bill t تا حدی بالاتر از رنج نرمال
ast کمی بالاتر از رنج نرمال
esr کمی بالاتر از رنج نرمال
rdw.sdکمی بالاتر از رنج نرمال
کلسیم کمی بالاتر از رنج نرمال
ترویید.کراتین. اوره در رنج نرمال
hb وcbc نرمال
rf در رنج نرمال
سونوگرافی اندام ها سالم
گاهی موقتا چشم کمی زرد میشود
باتوجه به شرایط ذکر شده امکان بیماری خودایمنی هست به عنوان عامل فشار و نارسایی
سلام من چهار ماه پیش سزارین شدم. دکتر م گفت چسبندگی روده به رحم داشتی تا حد امکان رفعش کردیم بعداز سه ماه رفتم سونوگرافی چون درد داشتم گفت چسبندگی داری گاهی لکه بینی هم دارم از موقع زایمانم هنوز خوب نشد ه ممنون میشم با توجه به تصاویر کمکم کنید یا پیگری کنم یا نه
البته پیش دکتر زنان رفتم گفت مشکلی نیست
من یه مادرم دوتا بچه دارم ۶ سال پیش شوهرم بهم خیانت کرد بحران بدی بود جدا شدم بدون فکر
مهریه امو بخشیدم بچه هامو گرفتم خودم خونه داشتم حقوق پدرمو گرفتم تنهایی شروع کردم پسرم اون موقع ۸ سالش بود دخترم ۴ سالش همه چی خوب بود حتی یه ماشینم داغونم بود خریدم اما گرونی بدتر شد بچه ها بزرگتر توقعات بیشتر شد دیشب پسرم گریه کرد منم گریه کردم میگه چیکار کردی برام من دستم خالیه دنبال کارم رفتم یا ساعت کاری اونقدر زیاد که بچه هارو نمیبینم یا حقوقش خیلی کمه ۱۸ سالم بود شوهرم دادن بعد ۱۱ سال جدا شدم هیچ کاریم بلد نیستم پسرم الان ۱۴ سالشه و من نمیدونم چیکار کنم حس ضعیف بودن و بدرد نخور بودن داره خفم میکنه پدرشون وضع مالیش خیلی خوبه اما به بچه ها هیچ کمکی نمیکنه شکایتم فایده ای نداشت دو تومن ماهانه فقط میده من در توانم بیرون میبرمشون گوشی کمتر خریدم براشون هر بارکادو کوچیک میگیرم اما چیزهایی که میخوان خیلی گرونه و هر روز گرون تر میشه من چیکار کنم حالم خیلی بده زده به سرم خودمو بکشم شاید باباشون ببرتشون زندگیشون خوب شه خودم باشم نمیتونم بدون بچه ها زندگی کنم قید ازدواج به خاطرشو کلا زدم من چیکار کنم
سلام من نارکولپسی adhd،خستگی مزمن عدم تمرکز ،افسردگی فراموشی و حواسپرتی دارم دکتر برام متیل فنیدات و بعد ریتالین نوشت ولی با این که مصرف اول بود و سابقه مصرف این دو را نداشتم ولی حتی در دوز ۱۰۰ میلی هم هیچ اثر و عارضه مثبت و منفی روم نداشت ،مدافنیل برا نارکولپسی مصرف میکنم ولی با این حال که اثر محرک بودنش کمتر از ریتالینه ولی اثر محرک بودن و بیداری و رفع خستگیش رو حس میکنم گرچه رو باقی مشکلاتم اثری نداره ،سوال من اینه که ایا این عدم تاثیر ریتالین مربوط به سیستم اعصاب غیر معمول منه؟ ایا جایگزینی برای ریتالین در adhd هست؟
سلام چند دوره دارو ضد اضطراب مصرف میکنم الان یه مدتی نا منظم میخورم. رگ هر دو دست از انگشت تا بازوم تیر میکشه و میسوزه مچ پا هم کمی اینطوریه ،تنگی نفس و حالت تهوع هم دارم شبها بیشتر میشه اینها برای اظطرابه یا یا ریه ام مشکل داره؟ نمیتونم نفس عمیق بکشم و همش حالت خستگی دارم ، چند روزه در معرض دود دخانیات بودم این علائم پیدا شد خودم مصرف ندارم
سلام چند دوره دارو ضد اضطراب مصرف میکنم الان یه مدتی نا منظم میخورم.
رگ هر دو دست از انگشت تا بازوم تیر میکشه و میسوزه مچ پا هم کمی اینطوریه ،تنگی نفس و حالت تهوع هم دارم شبها بیشتر میشه اینها برای اظطرابه یا یا ریه ام مشکل داره؟ نمیتونم نفس عمیق بکشم و همش حالت خستگی دارم
سلام دخترم یک سال پیش از دوچرخه افتاد و از واژنش خون دراومد وخیلی ترسیده بود نزاشت ببرمش دکتر تالان میترسه ومن توش موندم نکنه پردش پاره شده 7سالش دخترم
سلام
من قبل از اینکه با نامزدم ازدواج کنم باهاش اولین را رابطه داشتم و هنگامی که آلت تناسلی در دهانه واژن وارد شد خون ریزی نکرد قبلاً هم هیچ رابطه جنسی نداشته بودم و برام سوال شده چرا خون ریزی نکرد
سال قبل به دلیل استرس فشار عصبی گرفتم تا ۱۴ ۱۵بالامیرفت روزی یک پرانول ۱۰ خوردم بعد که بهترشدم پرانول روکمکم قطع کردم وازهمون زمان پریودم نامنظم شددکترگفتن مشکلی نداری به خاطر استرسه وfsh۷٫۲بود بعد از یک ماه fsh72واندومتر۳٫۵ تشخیص یایسگی دکتر دیگه ای دوباره سونودادن اندومتر۶٫۵ گفتن مشکلی نداری گفتن۱۰شب استروژن و۱۰ شب دوم ۱استروژن و۲تامدروکسی بخورم به خاطر لخته شدن خون میترسم چکار کنم
درود
من حدود یک ماه پیش داخل حمام داشتم بیکینی رو شستشو میدادم بعد یهو ناخنم یکم از پرده رو برید یک پوست کوچولو جدا شد و خون آمد یک و سوزش و درد داشت بعد که فرداش چک کردم یک کوچولو از پرده کنده شده بود آیا آسیب دیده یا نه لطفاً جواب بدین چون دهنمو درگیر کرده
سلام قرص سیبل میخورم و روز ۵ پریودی شروع کردم برای تنظیم پریودی
بعدشم روز ۷ پریودی رابطه داشتم بعدش قرص اورژانسی خوردم آیا اگه ۷ عدد قرص دارنما سیبل بمونه و رابطه داشته باشم احتمال بارداری داره
آیا قرص سیبل از بارداری جلوگیری میکنه ؟ خیلی نگرانم تقریبا ۲ هفته مونده بود پریودیم
از روی قرص سیبل حدس میزنم چون ۷ تا قرص زرد و ۷ تا قرص دارنما مونده بود
چند تا لکه سیاه داشتم و بعدش قطع شد از چی میتونه باشه
و اینکه قرص سیبل نخورم پریود نمیشم
دختر من15 ساله هست بردمش سونو گفتن پی سی او آتنبلی تخمدان داره دکتر عمومی براش دارو های ویتاگنوس، اسپیرونولاکتون، مایواینوزیتول، دوفامد، و امگا3 داد و قبل از مصرف مدتی بود که لکه بینی داشت و بعد از یه هفته مصرف قرص ها الان حدود 15 روزه که خونریزی داره و حتی بعد از تزریق آمپول پروژسترون و مصرف سه روز قرص دروسبلا خونریزی کم شده ولی قطع نشده ممنون میشم راهنمایی کنید.
من حدودا دو هفته پیش رابطه داشتم ، دخول صورت نگرفت ولی برای اینکه مطمئن بشم دو روز بعد رابطه قرص اورژانسی خوردم. چند روز بعدش شاید حدودا یک هفته بعد پریودم شدم و چون میخواستم زود تموم بشه مفنامیک اسید میخوردم (اینم بگم ک من تازه پریودیم خوب شده بود ک قرص اورژانسی و خوردم و تا پریودی بعدی خیلی مونده بود) الان دیگه خونریزی ندارم پریودیم خوب شده اما امروز حال تهوع داشتم میخواستم بدونم با این شرایط امکان داره حامله شده باشم؟
سلام خسته نباشید ببخشید من سنو دادم واسه اندازه گیری فولیکول ک توتخمک چپ فیلیکول ۱۰و۱۷و۱۸و۱۸و۱۹ و درتخمدان راست ۸و۱۶ بود ضخامت رحم هم ۷نیم من امپول hcgدارم کی باید بزنم
امروز رفتم انومالی ۱۸هفته و ۲روز هستم همه چیز عادی و نرمال بود ولی دکتر گفت در دوطرف مغز کیست مغزی کروییدی میبینه یکیش ۹میلی بود یکیش ۳میلی
خیلی میترسم ایا مشکلی روی عملکرد مغذی بچه ایجاد میشه و مغزشو اسیب میزنه؟ چیکار باید بکنم😭😭😭💔بچه اولمم هست
سلام وقتتون بخیر من هر چقد که میخورم سخت وزن میگیرم ولی کافیه استرس بگیرم و تحرک داشته باشم چند کیلو کم میکنم راحت
بیماری رفلاکس معده هم دارم که باعث شده رژیم غذایی بگیرم و هر چیزی نتونم بخورم
میشه یه برنامه غذایی بگین که وزن من رو اضاف کنه تو ی مدت و اینکه معدمم اذیت نشه
ممنون میشم راهنماییم کنید
من دیروز روی وزن رفتم سه کیلو وزنم کمتر بود ولی سه کیلو وزنم زیاد چرا وزنم هی زیاد میشه البته در سن بلوغ هستم 12سالم بنظرتون طبیعی یا نه ممنون میشم که جوابم را بدهید
سلام من یکم برا قدم نگرانم و اینکه نمیدونم چقدر قدم رشد میکنه من سنم الان 16ساله و قدم ۱۶۸تقریبا و هدفم هم ۱۷۲ تا ۱۷۴ و اینم عکس صفحات رشدمه و حدودا مال ۳.۵ماه پیشه آیا وضعیتش خوبه و اینکه بنظرتون تا کی باز میمونه و اینکه قرص ال ارژنین ۱۰۰۰ یوروویتال خوبه
سلام من یکم برا قدم نگرانم و اینکه نمیدونم چقدر قدم رشد میکنه من سنم الان 16ساله و قدم ۱۶۸تقریبا و هدفم هم ۱۷۲ تا ۱۷۴ و اینم عکس صفحات رشدمه و حدودا مال ۳.۵ماه پیشه آیا وضعیتش خوبه و اینکه بنظرتون تا کی باز میمونه و اینکه قرص ال ارژنین ۱۰۰۰ یوروویتال خوبه
سلام من ۱۶ سالمه ولی سن استخوانی یه سال بیشتر از سن تقویمیم هست ولی صفحه رشدم هنوز بازه و بسته نشده می خواستم بدون هننوز جایی برای رشد قدم باقیمونده یا نه قدم ۱۷۴ سانتی متره
سلام وقت بخیر. من ۲۲ سالمه با وزن ۵۲ و قد ۱۵۸
من چند وقتی هست که بیشتر وعدههای غذاییم در طول روز فقط نهار و شام و شاید میوه یا بستنی هست. فعالیت بدنی خاصی که باعث احساس گرسنگی بشه مثل باشگاه یا پیاده ندارم و بیشتر از اینکه کماشتها باشم حوصله غذا خوردن نداشتم. ولی بطور کلی خوراک کمی دارم. در این مدت ۶ ماهه افزایش وزن با این موارد که گفتم نداشتم و ۲ـ۳ کیلو هم کم کردم. توصیهتون برای جلوگیری از کاهش وزن بیشتر و افزایشش وزن چیه؟ آیا ازمایش خاصی باید انجام بدم. درد مکرر، تب طولانی و مشکل در بلع و دفع نداشتم.
سلام من ۴ سال پیش دوتا پام همزمان شکست و یکی ران پام تا زانو پلاتین بود و دیگری استخوانی ک لگن و رانو وصل میکنه پلاتین گذاشتم امسال اون پام ک تا زانو پلاتین داشت رو دراوردم و میخام ورزش رو شروع کنم اما میترسم ک نتونم ۱۸۰ درجه باز کنم چون اون یکی پلاتین هنوز توی پامه و میترسم ک چون جای استخونو گرفته نرم نشه پام و دگ نتونم ۱۸۰ درجه باز کنم میشه راهنمایی کنید
سلام وقت بخیر بنده ۲۵ سالمه خانم هستم با وزن ۷۷ کیلو بدنسازی کار میکنم دوروز پیش تمرین داشتم انجام دادم رفتم خونه همه چی خوب بود فرداش درد شدید تو ناحیه ران هردو پام ایجاد شد و سفتی شدید ک گفتم گرفتگی عضلاتمه امروز ک دوروز گذشته از صبحه زانوی پای سمت چپم خالی میکنه و پشت زانوم قسمت داخلی پام میسوزه و درد میکنه مخصوصا وقتایی ک پامو دراز میکنم کامل یا راه میرم کاملا تعادلمو از دست دادم و کنترلی روی زانوم ندارم یهو خم میشه و خالی میکنه ممکنه اسیب جدی باشه؟میتونم زانومو خم کنم و تو ناحیه زانو درد خاصی ندارم پشت زانوم درد میکنه و خالی میکنه زانوم و البته درد شدید رو و زیر ران پامم دارم
موقع فوتبال ضربه خورد به زانوم و درد بدی گرفت ولی صدای پارگی نداد بعد یک روز ورم کرد و الان بعد یک هفته موقع جمع کردن و صاف کردن پام مشکل دارم قشنگ صاف نمیشه و زیر زانوم درد میگیره و وقتی زانو میزنم بیشتر تحت فشار قرار میگیره ، باید صبر کنم یا برم دکتر نشون بدم؟
سلام من حدود سه سال پیش خودارضایی داشتم ولی چیزی داخل واژنم فرو نکردم ولی یک دقه بعد ارضا شدن ب دستشویی رفتم دیدم ازم خون اومده ممکنه ک بکارتم اسیب دیده باشه
سلام یه مدتیه ماساژ بکینی انجام میدیم و زیاد پایین نمیرم و درد هم ندارم و یکم بالایی بکینی خارش دارم
و چند تو دوره پریود این کار انجام دادم به نظرتون به پرده آسیب زدم لطفا زود جواب بدید
سلام، من دخترم و 18سالمه
برای اولین بار از روی کنجکاوی خودارضایی مالشی انجام دادم و نزدیک پریودم هست قبل خودارضایی هم شکمم درد میکرد
، الان شکمم درد میکنه و لکه میبینم خیلی نگرانم و اضطراب دارم بوی خون پریود هم نمیاد ممنون میشم کمکم کنید خیلی ترسیدم
سلام خانم دکتر من رفتم برای چاقی پودر اپل گرفتم چند وقتی خوردم الان قائدگیم بهم ریخته دوماهی ی بار میشم آیا بمظرتون مال همین پودرهایه یا نه ما مشکل دیگس؟
من ۱۳سالمه
الان به مدت دو ساله که
تنگی نفس و درد قفسه سینه دارم
هنگام فعالیت دچار تپش قلب و تنگی نفس میشه و کمی سر گیجه میگیرم با فعالیت کم هم زود خسته میشم
گاهی اوقات از جام بلند میشم سرم گیج و چشام تار میشود
(یک ماه پیش
قبل خواب تنگی نفس داشته همراهشم کمی سردرد داشتم. داشته 2ساعت طول کشیده بود
تنگی نفسش هیچ جوره
خوب نمیشد ولی وقتی دراز میکشید م
بدتر میشد)
ا
( الان چند وقته قفسه سینم سنگینی میکنه چند دقیقه
موقع استراحت اینطور میشم چند وقته)
ممنون میشم راهنمایی کنید
با سلام
حدود یک ماه پیش بعد از اکو تشخیص فشار ریوی بالا و نارسایی شدید قلب راست دادند.علایم بارز تنگی نفس چند ساله ،ورم پا ،آسیت شکم بود تشخیص ۲پزشک هست ولی نظرات متفاوت پزشک اول انجام کت راست میخواستن و درصورت عدم انجام درمان دارویی ولی پزشک دوم گفتن کت لازم نیست ودر شرایط من عملا داروها مسکن هستن و جلوی پیشرفت و بیماری نمیگیرن ودر نهایت نیاز به پیوند هست میخواستم بدونم ایا واقعا درمان دارویی اثر بخش نیست در حد کنترل ؟ عکس اکو و سی تی اسکن آپلود کردم
سلام من سالهاست که مشکل رفلاکس شديد معده و تپش قلب معده داشتم دکتر گفت دريچه ميترال کمي افتادگي داره ولي الان چند ماه که ضربان قلبم يا حس ميکنم نميزنه يا قلبم لرزش داره یا قلبم سفت میزنه قفس سينم پايينش يحالت گرفتگي بدون درد دارم بمدت قرص کليدينيوم سي ميخوردم خوب شدم ولي الان نه بدتر شدم يهفتس داغونم کرده ولي ضربان قلبم عاديه بين70 تا100گاهي بالاتر از100 ولي حس ضعف شديد ضربان روي قلبم حس نميکنم آيا نياز به باتري دارم
سلام و وقت بخیر
منمسه روزی میشه که احساس میکنم قلبم سنگه و معده درد دارم
چند ماه پیش هم این اتفاق افتاد ولی خوب شد و فکر کردم شاید از استرس و اعصاب هست
حتی بعضی وقتا میخوام بلند حرف بزنم یا بخوابم و خودم رو جمع میکنم احساس سنگینیش رو حس میکنم
باید چیکار کنم مشکل از چیه؟ به چه پزشکی مراجعه کنم
سلام مادر من حدود یکسال پیش دچار DVT شد که دکتر دارو دادن و کنترل شده و تقریبا خوب شده و هنوز هم مصرف میکنن دارو ها رو.از دو سه روز پیش مادرم تمایل به تنفس عمیق حدودا هر یک دقیقه یکبار داره(فکر کنم تنگی نفس باشه) بردیم دکتر اکسیژن خون روی ۹۴ بود و طبیعی بود و تست d dimer هم گرفتن که مشکلی نداشت و دکتر گفت احتمال زیاد آلرژی هست خس و خس سینه و گلو درد و این علائم هم ندارن نظر شما چیه خطرناکه ؟ یکی دو هفته پیش هم داروخانه به جای قرص آتورواستاتین،رزوواستاتین داد آیا با آپیکسابان تداخل داشته؟
سلام وقتتون بخیر
من کنکوری هستم وحدود یه سه سالیه درگیر این موضوعم دیابتی هم هستم
قبل حدود دوسال صبح که بیدار شدم انگار مغز وزبونم قفل شده بود رفتم دستشویی نمیدونستم برا چی رفتم اطرافمو نکا کردم و برگشتم داخل داخل خواهرم گفت یه کاری رو انجام بدم رفتم خلاف اون کار رو بدون دونستم دچانجام دادم بعد حدود ده دقیقه برگشتم به طبیعتم
بعد این موضوع تقریبا یه سال ساعت حدود 5-6صبح با اینکه خواب بودم یه حالتی مثل تشنج طور با اینکه من سابقه تشنج ندارم رخ میده و شروع به لرزیدن میکنم و منو میبرن بیمارستان از من سی تی گرفتن ومغزم هیچ مشکلی نداشت بعد سه چهار روز مغز وزبونم بازم مثل حالت قبل یه سالم میشه
رفتم متخصص غدد ودیابت گفتش که احتمال افت قند بود در حالیکه من قندم اونوقت125بود وافت نبوده
این موضوع به چی برمیگرده مشکل مغزی یا چیزی هستش
یا ممکنه از استرس درس و... باشه
ببخشید یکم طولانی شد ولی کامل توضیح دادم
متشکرم از پاسخگوییتون
یکی از دوستام تصادف کرده با ماشین و به پشت سرش ضربه وارد شده
بردنش اورژانش و دکترا گفتن که چیزی نیست و حالش خوبه اما کمی سرگیجه داره، امکان اینکه در یکی دوروز اینده حالش بد بشه وجود داره؟
اگه به پشت سر ضربه براسر تصادف وارد بشه و کمی خونریزی بکنه و بعد ورم بکنه چیز خطرناکیه؟
باسلام بنده ديروز در درگيري فيزيکي دچار ضربه از قسمت پيشاني سر و بالاي ابروي سمت راست شدم که ورم کرده و درد داره که اولين ساعات دچار حالت تهوع و سرگيجه بود بعد از رفتن به بيمارستان و زدن سرم کمي خوب شده و سي تي اسکن هم دکتر گفت چيز خاصي نشون نميده که بعد از يک روز تو خلط گلوم لخته لخته خون مياد بعضا چيکار کنم
سلام وقتتون بخیر یک سوالی داشتم
من به خاطر فرار از سرم رو خیلی به چپ و راست می چرخونم و تکان میدهم گاهی هم محکم این کار رو انجام میدم سرم شروع به درد کردن میکند آیا این کار تا الان مشکلی برام پیش آورده ؟؟
حدود 5 ماهی است که این کار انجام میدم
من خیلی نگران ام و می ترسم اتفاقی یا باعث بیماری خاصی بشه اگه میشه که راهنمایی بکنید 🙏🙏🙏
سلام یه جند روزه انگشت اشاره دست راستم گه گاهی نبض میزنه وتکون می خوره قندم روی ۱۰۰ هست کمی هم چربیم بالاست ولی از امسال شروع به فعالیت ورزشی کردم در روز بلای یک ساعت ورزش میکنم لطفا راهنماییم کنید
سلام وقت بخیر،من دانش آموز کنکوری هستم در رشته تجربی،چند ماهی میشه که احساس ضعف و پوکی دارم در دست هام و پاهام،پوست دست هام به ویژه دست راست پوست پوستی میشه،ترک میخوره و خونریزی های خیلی کوچیکه داره،در ناحیه بازو و زیربغل چیزی شبیه به استریا دارم و هنگام مطالعه خیلی پرش افکار و عدم تمرکز دارم
ازمایش خون عادی هم دادم اما همه چیز اوکی بود،خواستم ببینم ممکنه این علائم و مشکلات ممکنه ناشی از افزایش کورتیزول یا هر چیز دیگه ای باشه که نیاز باشه فورا به پزشک متخصص مراجعه کنم با نه،
ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام من برای ریزش مو دو هفته اس مصرف قرص بیوتین ۸۰۰ رو شروع کردم ولی بعد از چن روز مصرف روی پوست بدنم یسری لک های قرمز ایجاد شده ، بخاطر مصرف بیوتین هست ؟ مصرف رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟
سلام من امروز برای خودکشی ۵۰تا پراپرانول و ۲۰تا الپرازولام و ۲۰تا استامینوفن کدئین و ۱۰تا ایروبرفن و ۱۸تا قرص سرماخوردگی و ۲۰تا کلونوزپام خوردم سرم خیلی سبکه و گیجم بلند میشم میخورم زمین دست و پام سرده قلب خیلیی کند میزنع وقتی بلد میشم میخورم زمین دوست دارم بخوابم وقتی چشمام رو میبندم احساس میکنم از بلندی دارم می افتم و زبونم رو نمیتونم تکون بدم قفسه ی سینم درد میگنه به سختی نفس میکشم دارم میمیرم ؟
من کیست آندومتریوز دارم الان قرص بلاژست میخورم ولی پریود ها خیلی نامنظم شده و زود تر از موعد هست و طول دوره پریود هم زیاد شده و قطع نمیشه الان باید چکار کنم از کار و زندگی افتادم
سلام خسته نباشید
من 6روز پیش داشتم با یه توله سگ بازی میکردم توله سگ خاست پامو دندون بگیر و من از اون موقع استرس هاری دارم ولی هیچ درد و جای زخم و سوراخ روی پام نبود اون موقع میخام ببینم نظرتون چیه
ممنون
سلام دکتر تجويز کرده بود سوما سيناتروپين هرشب 22 کليک مصرف کردم الان اکسير ميخوام مصرف کنم باتوجه به غلظت و.. و همان تاثير گذاري رو داشته باشه چند کليک بايد مصرف کنم همان 22 کليک ؟
سيناتروپين 10ميلي گرم
اکسير 15.9 ميليگرم
سلام خسته نباشید من یک هفته هست دندان عقلم رو کشیدم و روز اول چند تا بستنی و.. خوردم که باعث پلاک خیلی زیاد شد در یک روز و چون نمیشد مسواک زد روز اول مسواک نزدم روزهای بعدی روزی دو سه بار مسواک زدم و دهانشویه با آب نمک الان بعد از یک هفته دندان هام تقریبا همه تیر میکشه و حساس شده راه چاره چی هست؟ آیا مینای دندانم تخریب شده؟
از هفته گذشته دچاراختلال ديدشدم،اولش فقط دوبيني در حد نوشته هاي ريز مانيتور بود و بعدش يک مقدار اختلال ديد توي خوندن با گوشي،توسط 2پزشکمعاينه شدم،تشخيص پيرچشمي وخشکي چشم دادن،با اطمينان هم گفتن ام آر آي نياز نداري! هم ديد نزديک مشکل دارم هم يکمقدار ديد دور،هم 2روز هست ک احساس فشار پشت چشم و پيشوني دارم،البته 2روزهست ک قطره فلوکورت مصرف ميکنم،اگر تمرکزم روي يه چيزي از بين بره اون صحنه برام تار ميشه! آيا علايم من باپيرچشمي مطابقت داره؟ديد نزديکم زير 20 سانت تار هست و با مانيتور و گهگاه تي وي و موبايل هم اذيت ميشم،ب طرز وحشتناکي دچاراضطراب شدم واگر ديدم درست باشه همون لحظه دچار اختلال ميشه! به قدري به بيماري هاي خطرناک فکر ميکنم که مجبور شدم براي کنترل اضطرابم ايندرال مصرف کنم
من نزديک بيني شديد دارم شماره چشمم 8.بعد چند وقته حدود يه دو ماهي ميشه که يه سري حالتاي خاصي دارم.مثلا گاهي يه چيزي مثل يه لکه جلوي چشمم ميبينم تو هردوتا چشمم شده که اتفاق بيفته ولي لزوما همزمان نيست.گاهي سياهه گاهي طلايي يا رنگاي اينجوري گاهيم مرکز روشنه اطرافش سياه گاهيم برعکس گاهيم کلا روشنه رنگ نور مثلا.در حد چند ثانيه جلوي چشمم حرکت ميکنه از نرکز ميره به حاشيه و دو سه بار تکرار ميشه و بعد از بين ميره.گاهيم يه نقطه ي رنگي يهو برق ميزنه رنگاي مختلف داره آبي سبز صورتي و.....اين حالتا يشتر رو صفحه يا زمينه ي سفيد و توي نور زياد اتفاق ميفته يا بعد از مطالعه يا وقتي از نور کم ميرم تو نور زياد.ماه پيشم به فلوشيپ شبکيه مراجعه کردم قطره ريخت و معاينه کرد و گفت شبکيم مشکلي نداره و فقط اگه جرقه ديدم(گفت تو تاريکي مثل اينکه فلش گوشي روشن بشه مثلا که تا حالا اين حالتو نداشتم)سريع مراجعه کنم.ولي خيلي ميترسم.اين حالتايي که گفتم خطرناکه؟دوباره دکتر برم؟
من بینیمو پنج شبه عمل کردم گفتن از روز سوم شستشو شروع کنم الان بینیم خوتا توش خشکه هرچی شستشو میدم بیرون نمیان چیکار کنم بعد ی بوی بدی ام حس میکنم همین ک میخام ابمیوه بخورم اینجوری میشم شنیه ام گفتن بیا برا برداشتن گچ زشت نیست با بینی کیپ پر خون تامپون اینام نیست توش
۱۰ روز پیش ضربه ی توپ والیبال به بالای بینیم قسمتی که عینک افتابی میزارم خورد البته عینک افتابی هم داشتم بعد خونریزی یا علائم خاصی نداشتم ولی سه روز در حد خفیف همون قسمت لمس میکردم درد میگرفت بعدش خوب شد الان در عکس رادیوگرافی من شکستگی وجود داره؟
من از وقتی که یادم میاد بوی دهان دارم و یه سری علائم مثل بعضی اوقات مشکل نفس کشیدن، ترشحات زیاد بینی، به طور مدوام خلط پشت گلو، لوزه حفره دار اما سنک لوزه ندارم، لثهها خیلی تیره، گاهی سوزش معده. موقعی که آنتی بیوتیک میخورم شدتش کم میشه ولی بعد یه مدت دوباره شدید میشه. طعم دهنم هم اکثرا تلخه. با مسواک زدن هم رفع نمیشه. به تشخیص یکی از دکترا هم سینوزیت ندارم. ممکنه راهنمایی کنین مشکل چیه دقیقا؟ و چجوری میشه حلش کرد؟ ممنونم
مدتی است که دچار حس «توده در گلو» (Globus Sensation) هستم. این حس به صورت دائمی حضور دارد اما شدت و ضعف آن متغیر است. نکته مهم این است که در حین بلع غذا یا مایعات، هیچگونه مشکل، درد یا گیر کردن واقعی احساس نمیکنم و لقمهها بهراحتی پایین میروند؛ اما بلافاصله پس از بلع، حس میکنم چیزی در گلویم باقی مانده است و حسه توده تنگی نفس تشدید میشه
گاهی اوقات دهنم ترش میشه ن همیشه و گلودرد هم میاد سراغم جوری که فکم درد میگیره
و درد قفسه سینه هم دارم داروی معده هم مصرف میکنم
ممنون میشوم بفرمایید آیا این علائم میتواند نشاندهنده رفلاکس خاموش (Silent Reflux) باشد یا منشأ عصبی-عضلانی دارد و چه بررسیهایی برای تشخیص قطعی توصیه میفرمایید؟»
سلام خسته نباشید من حدودا ۱۰ و ۱۱ ماه که بینیم عمل کردم و بعد عمل عادت کردم به فین کردن هرروز ۱و۲ بار بینیم با اسپری بینی مرطوب میکنم بعد فین میکنم و ورودی سوراخ بینیم با گوش پاک کن تمیز میکنم ولی بعضی وقتا نمیدونم بخاطر فین کردنم یا استقاده از گوش پاک میبینم که سر گوش پاک کن خونی شده همیشگی نیست این اتفاق و درحد خونی کردن سر گوش پاک کن هستش و خونی از خود بینی خارج نمیشه میخواستم بدونم این موضوع ممکنه مشکلی توی فرم بینیم ایجاد کنه یا ممکنه داخل بینی آسیب جدی ببینه؟
سلام
من چند وقته مشکل بی خوابی دارم شب نمیخوابم روز هم کم و احتمالا بی ارتباط با بیماری من نباشه به هر حال پزشک نیاز به نتیجه آزمایش داره میخواستم بدون این بی خوابی تاثیری بر نتیجه آزمایش داره .آزمایش ها اکثرا در زمینه خود ایمنی هستند به همراه این آزمایش ها cbc, high sensitive crp,c3,c4 .
سلام من الان قد تقریبا صبح ها در اوج روز میرسه به حدود ۱۶۹ ولی معمولا ۱۶۸ حساب کنین و من ۱۶سالمه و اینم عکس صفحات رشدمه البته مال 4ماه پیشه بنظرتون وضعیتم چطوره هدفم هم ۱۷۲تا ۱۷۴ آیا دست یافتنیه و وضعیت صفحه رشدم چطوره سن استخوانیم میخوره به سنم
سلام من ۱۸ سالمه و صفحه رشد مچ دستم بسته شده (دستام درازه) میگم ممکنه صفحات رشد پاهام باز باشه و بتونم حداقل ۴ ۵ سانت افزایش قد داشته باشم؟ الان قدم ۱۷۴ هست
کدام صفحه رشد در بدن انسان دیرتر بسته میشه و امکان رشد قدی رو به ادم میده؟
سلام
جواب ام ار ای:
علایم Tearشاخ خلفی منیسک داخلی زانو رویت شد
درجاتی از تغییرات سیگنال ثانویه به پارشیل TearلیگمانACLرویت شد
مقادیری افوزیون مفصلی مشهوداست
آیا نیاز به عمل دارد؟
و آیامیتوانم برای معافیت سربازی اقدام کنم؟
واینکه هردو زانوم همین مشکلو دارند
و قبل از ام آر ای ۱۰جلسه فیزیوتراپی رفتم
جواب نداد بعد ام آر ای گرفتم