آخرین سوال کاربران
سلام
من حدود۳ روز هست که در ناحیه تناسلی چند جوش دارم
جوش ها یک باره ظاهر شدند و اولش حدود ۳یا۴ تا بودن و التهاب خیلی کمی داشتن و ریز بودن
و بعد از هر چند ساعتی تعدادشون بیشتر میشد و همین نگرانم کرده بود
الان تعدادشون ثابته و ورمشون خیلی بیشتر شده یه مقدار کم هم سوزش دارم، اما تب یا ترشح عجیبی ندارم.
قبلاً چنین چیزی نداشتم. ممکنه به خاطر گرمای تابستون و تعریق باشه؟ یا عفونته؟
6 بازدید
1 پاسخ
سلام من پسرم ۱۷ سالمه وقتی که وارد ۱۴ ۱۵ سالگی شدم بشدت بدنم لاغر شد ولی فهمیدم چثتن لاغرم و ضعیفم سر صورت کوچیکی صورتم صورتم کوچیک لاغر بیمار گونس پنجه ها دستم کوچیکه، تاحالا کسیو مث خودم ندیدم تو هم سنو سالام اصن نمیشه خودمو مقایسه کنم این موضوع واقعا منو رنج میده، تو خانواده هم من فقط اینجوریم تمام خانواده درشت هیکلن
خواستم بگم راه درمانی هست میشه کاریش کرد
5 بازدید
1 پاسخ
سلام من باردارم ۲۰w1dمتاسفانه جلو درخونم یه چاله آسفالت کنده شده به خاک رسیده مدام گربه میاد اونجا مدفوع میکنه چند بارتمیز کردن من نگرانم زیاد بیرون نمیرم اما برادرم بچه است مدام تو کوچه هربار میاد دست و پاهاش میشوره اما میترسم ک توپی چیزی بره اون قسمت و آلودگی وارد خونه بشه در مونده شدم؟چجورمنتقل میشه حتما باید تماس مستقیم باشه یااز طریق رفت آمد بقیه خانواده ممکنه کلا آلودگی چجوری ممکنه برامن؟
5 بازدید
1 پاسخ
با سلام آیا مصرف هم زمان قرص اوابست و ژل رویال فوراور با هم تداخل دارد؟ این ماه پانکچر شدم جهت فریز تخمک ولی فقط دو عدد تخمک بالغ داشتم قصد تقویت بدن برای پانکچر مجدد را دارم
6 بازدید
1 پاسخ
این لکه سفید روی لوزم ایا چیز خاصیه ؟ و اون دون های زیرش خیلی وقته هستن سمت راستمم همینجوری دون داره زیر لوزم ایا مشکل خاصی هست؟پارسال لوزه اون سمتم سنگ لوزه داشتم خودش برطرف میشدد الان اینو روش قاشق زدم انگار یکم خون اومد از بالای لوزم الان خیلی کم درد هم میکنه دندان خراب هم دارم
6 بازدید
1 پاسخ
سلام وقت بخير من 26 فروردين يه رابطه جنسي محافظت شده داشتم 13ارديبهشت يه پريود شدم و مقدارش طبيعي بود و 6 روز 5 روز بود و خونريزي هم طبيعي بود بعد از اون 37 روز بعدش پريود شدم به جاي 21 روز و پريودم سه روز بود و مقدار خونريزي خيلي کم بود و به صورت لختههاي تيره رنگ بود الان 11 12 روز بعدش که بيني قهوهاي دارم من 18 خرداد يه بار آزمايش بتا انجام دادن منفي شده 19 خرداد يه بار سونوگرافي انجام دادم گفتن کيسه دوختان تنبلي تخمدان دارم الان هم آزمايش بتا انجام دادم گفتن منفي يک دهم هست ، علت اين لکه بيني چيه؟
10 بازدید
2 پاسخ
من خودبیمار پندارم و همش جاهای غدد لنف سالم رو انقد دستکاری میکردم ک غده های متحرک در میاوردم
از زیر بغل و پستان شروع کردم انقد دست زدم اونجا غدد متحرک دراوردم سونو گفت ری اکتیو بعد رسیدم به کشاله ران اونجا هم انقد دستکاری کردم غده در اوردم بابت اون سونو نرفتم الانم
یکماهه فهمیدم غده بالای ترقوه خطرناکه حساس شدم هیچی اونجا نبود من انقد دستکاری کردم و فشار دادم بعد۱هفته غده متحرک کوچیک بالای ترقوه حس کردم حالام اونو انقد دست زدم بازم کناره هاش حس میکنم اما خیلی متحرکن و اندازه نخود و اون اولیه رو انقد فشار دادم انگار اندازه یه فندق کوچیک شده در حالت عادی از روی پوست و اینا هیچی مشخص نیست و حتما باید فشار بدم تو پوستو تا اونا زیر دستم قل بخورن
به سختی منو بردن دکتر عمومی گفت چیزی نیس دستکاری نکن میره اما من خیالم راحت نیس
فوبیای پزشک دارم دیگه دکتر دیگه هم نمیتونم برم
پارسال سونو گردن و تیرویید هم داده بودم چیزی گزارش نشد
14 بازدید
1 پاسخ
دوستم قبلا مبتلا به صرع ژنتیکی بوده اما الان خوب شده نه دارو مصرف میکنه نه مشکلی داره. میخواستم بدونم اگر بخواد بچه دار بشه ممکنه بچش هم مبتلا بشه به بیماری در حالی که خود دوستم خوب شده.
8 بازدید
1 پاسخ
سلام.ایااستفاده از ترکیب عسل با روغن نارگیل برا ناحیه تناسلی ضرری داره؟میشه ازروغن نارگیل ب تنهایی برا این ناحیه استفاده کرد؟ نحوه استفاده باید چه جور باشه؟ این ترکیب رو چطور باید برا این ناحیه استفاده کنم ؟
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
هشت سال پیش کیسه صفرامو رو برداشتن بعد اون وقتی از معده م درد شدیدی میگیره میزنه به پشتم هر دفعه هم میرم پتدین میزنن یه هفته پیش به خاطر این درد افتادم بیمارستان به مدت نه روز که گاهی ساعت به ساعت گرفته دردم پتدین زدن و گاهی یک روز در میان گرفته الان از بیمارستان که دراومدم هر روز بدن دردم میگیره پتدین میزنن بهتر میشم هر آزمایشی و عکسبرداری و سونوگرافی رفتم همه چی سالمه آیا در طب سنتی درمانی هست برای این درد ؟ و برای ترک پتدین هم درمان هس؟!
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام وقتتون بخیر ببخشید زانوی پای چپ من بخاطر فشار زیادی که تو ورزش بهش آوردم درد گرفته به طوری که من نمی تونم زیاد سر پا وایستم یا هر از گاهی وقتی دارم راه میرم رد میده می خوام بخورم زمین دختر خالم این مولتی ویتامین رو بهم داد من برسی کردم مولتی ویتامین قویه برای کسایی که پوکی استخوان دارن خواستم بپرسم برای بزرگ ها ممکنه مشکلی ایجاد کنه یا اگه ممکنه یه مولتی ویتامین خوب بهم معرفی کنید هم برای خودم هم والدینم این اسم مولتی ویتامینه Mynutrmon
بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من دکتر بهم گفته تنبلی تخمدان دارم چه چیزایی بخورم که بهتر بشم و اینکه ایا نازایی میاره چون توی اینترنت خوندم که تنبلی تخمدان نازایی میاره چه کنم چیا بخورم
بازدید
4 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام وقتتون بخیر من قرص گین آپ رو مصرف کردم اما تاثیر چندانی ندیدم و راضی نبودم لطفاً راهنماییم کنید اگر قرص فست فیت مصرف کنم تاثیر میذاره یا نه و اینکه چه تعداد قرص فست فیت باید مصرف کرد و نتیجه دید؟
بازدید
3 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
بعد هیچ افزایشی تو قدم ندیدم باید چیکار کنم که قدم بلند بشه بعد چند ماه رشد میکنه قدم آیا امکانش هست که رشد کنه پریود میشم
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
مشکلات: افسردگی و تغییرناگهانی خلق و خو(تحت درمان روانپزشکم)_سرم به شدت میسوزه و قرمزه و شوره میزنه_دوسال پیش ناگهانی دونه های کوچیک قرمز رو پهلوهام زدم_یک سال پیش هم باز ناگهانی کلی آکنه زدم روی صورتم و هرکار کردم دیگه نرفتن و هنوز اکنه میزنم جدای از این قضایا،مشکل در قاعدگی هم دارم و با داروخوردن خوب نشد (سه ماهی یکبار پریود میشدم) دلیل این مشکلات چیست؟ درمان چیست؟
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من نزدیک به 14سال م هست قدم 145قرص دنا برا افزایش قد خوب هست استفاده کنم برا افزایش قد مناسب هست آیا جواب می گیرم چند سانت اضافه میکنم دستورش لطف میکنی
بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
آیا کشیدن سیگار عنبر نسایی که خودمان پر کردیم برای ریه ضرر دارد؟و دودش سرطان زاست؟کشیدن سیگار عنبر نسایی که خودمان پر کردیم برای ریه ضرر دارد؟و دودش سرطان زاست؟.........
بازدید
1 پاسخ
ببخشید چه نوع روغن کنجدی خوبه؟خود روغن کنجد یا روغن ارده کنجد خوبه ؟ و فرق روغن کنجد با روغن ارده کنجد چی هست؟0
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
این تقریبا ۲۰ روژه دارم از سویق بانوان استفاده میکنم برای بی نظمی قاعدگی وتخمدان پلی کیستیک ،البته کیست سینه هم دارم ، و از وقتی مصرف کردم دل درد پریودی دارم وترشح سفید کشدار و کاملا بی بو دارم علتش چی هست ؟؟ممکنه درمان داره انجام میشه ؟ البته سینه هام هم دردشون بیشتر شده
بازدید
4 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام میخوام قرص چاقی بخرم موندم قرص فت فست بخرم یا گین آپ وزنم ۵۰ کیلو هفته ۴ جلسه هم میرم باشگاه هیچ وزن هم اضافه نکردن
بازدید
3 پاسخ
سلام وقتتون بخیر و شادی سوال من اینه که آیا از روی عنبیه خودارضایی قابل تشخیص است ؟ ممنون از دکتر های عزیز که کمک میکنند 🌸🙏
بازدید
0 پاسخ
سلام من خواستم ببینم اگر قرص افزایش قد دنا طب استفاده کنم برای بدنم که مشکلی پیش نمیاد؟ و من الان چند ماهی هست که 16 سالم شد روی قدم تاثیر داره یا نه در کنارش هم ورزش کنم ژنم هم خوبه قدم الان هم 177 یا 178
بازدید
1 پاسخ
یکی از سینه هام نسبت به دیگری یکم بزرگ شده تایم پریود شدنم نزدیکه ممکنه برا اون باشه برا اولین بار اینطور شده یکم درد هم تو دوتا سینه هام سمت زیر بغل وقتی فشار میدم هس همیشه قبل پریود این درد هس طبیعیه ایا این بزرگ شدن ممکنه برا این باشه که میخوا پریود شم چون قبلن اینطور نبوده؟؟
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من از یکی از روستاهای استان اصفهان هستم ومیخوام ببینم صفحات رشدم بازهستند یاخیر وعکس رادیولوژی ندارم میخاستم ببینم میتونم به صورت آنلاین و صورت عیر حضوری ببینم صفحات رشد باز هستن یا خیر مثلا خودم با گوشی عکس بگیرم بفرستم وشما نمیدونم با روشی تعین کنید باز هست اگرنه هیچ واگر آره چند روزه دیگه بازه
بازدید
1 پاسخ
برای جلوگیری از زردی نوزاد در بارداری کاری میشه کرد آی ا کاسنی و شاهتره واقعا تاثیر دارنو برای درمان خارش شکم در هفته های آخر بارداری چه راهی هست
بازدید
1 پاسخ
سلام وقت بخیر ببخشید من دو ماه تنظیمات پریودیم به هم ریخته اون ماه 6 روز عقب انداختم باز پریود شودم بعد 6 روز ولی این با 25 روز پریودیم عقب افتاده و هنوز که هنوز پریود نشودم میشه لطفاً کمکم کنید
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من خودم کاربر سایت هستم میخوام با دکتر کاظمیان برای مادرم نوبت اصلاح مزاج بگیرم ولی خودم قبلا ویزیت شدم و همش جوابایی که دادم به سوالات میاد چطوری میتونم برای مادرم نوبت بگیرم باید خروج از صفحه رو بزنم؟
بازدید
1 پاسخ
سلام وقت بخیر، ببخشید کف سر من خیلی زیاد عرق میکنه، هر تحرک کوچیکی باعث عرق سرم میشه، حتی خیلی وقتا تو خواب هم سرم عرق میکنه و موهام خیس میشن و این باعث میشه سرم درد کنه، بیدار میشم سشوار میکشم و میخوابم. ازمایش هم دادم و همه چی نرمال بود. ممنون میشم راهنمایی کنید.
بازدید
3 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام سی سالمه ذخیرم یکه و خود ایمنی تیرویید ۱۷۰ اما هورمون ها نرمال ۶ ماهه اقدامم و باردار نشدم دکترم لتروزول و اواهلث و کوکوتن پلاس و فرتی پلاس داده بهم هر ماه یکی دو تا فولی بزرگ دارم رفتم طب سنتی هم معجون تقویت تخمدان و ژل رویال و گرد لقاح و لبوب کویر داد و گفت بادکش کنم میخوام بدونم ایا اینا با هم تداخل ندارن ؟ داروهام با داروهای طب سنتی ؟
بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
باسلام خسته نباشید من قدم کوتاه است بعد الان میخوام از قرص افزایش قد دناطب استفاده کنم مشکلی که ندارد بنظر شما این قرص بدون بازگشته
بازدید
3 پاسخ
برای درمان پولیپ رحم و کیست تخمدان به اندازه ۵ سانت چه راهکاری دارید؟ دکتر قرص دوفامد تجویز کردن از روز ۱۴ پریود به مدت ۱۴ روز هر ماه استفاده کنم.آیا با این قرص پولیپ از بین میرود؟ البته کیست سینه به اندازه ۸ میلی هم دارم.
بازدید
3 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام دوماهه سقط کردم الان بقایام از چهارونیم سانت به ۳ سانت رسیده تحت نظر دکتر هستم میخواستن کورتاژ کنن ولی خودم قبول نکردم گفتم وقتی از ۴/۵اومده ۳ شاید پایین تر بیاد دکتر قبول کرد و بهم گفت ۲۰ روز قرص جلوگیری بخورم بعد پریود میشم بعد پریودم سنو بدم ببینم باز بقایا اومده پایین یانه میخوام ازتون کمک بگیرم ببینم از چه داروهای گیاهی میتونم کمک بگیرم واسه دفع زودتر بقایا
بازدید
0 پاسخ
من از عطاری روز هفتم پریودی ترکیب تخم مرغ محلی و پودر نبات و پودر تخم گشنیز خوردم و فردای روز هفتم اقدام به بارداری داشتم . از روزی ک این ترکیب خوردم تخمدان های سمت چپم و کمرم و گاهی زیردلم و پهلوی سمت چپ و پای چپم درد میکنه . به حدی که نشستن برام سخته . 6 روز دیگه هم موعد پریودیم هست. این دردها به دلیل تحریک تخمدان و بارداری میتونه باشه؟ عطاری اینو به من گفت ،درسته؟
بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
شنیدم این بیماری به خشکی مغز ارتباط داره. لطفاً کمکم کنید چه داروهای گیاهی ای مصرف کنم یا چه کارهایی برای بهبودیم انجام بدم؟ قبلاً تحت نظر روانپزشک دارو مصرف کردم اما چون خوب شدم چند سالی هست دارو رو قطع کردند
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام وقت بخیر بینی من براثر استفاده از قرص کابرگولین کیپ شده دکتر رفتم فایده نداشت فقط دراثر حنا گذاشتن ب کف پا خوب میشه.الان باردار هستم ۶ هفته.میتونم حنا کف پام بذارم؟خدایی نکرده موجب سقط نشه
بازدید
3 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من ۱۵ سالمه و خالم ۳۵ سالشه ما یک هفته قبل بدن درد شدید داشتیم بعد حالت سرما خوردگی شدید شروع شد بعد علائم کرونا. رو سرچ کردیم همه علائم کرونا رو داشتیم تک به تک همه رو داشتیم رفتیم دکتر فقط شربت و قرص داد
بازدید
0 پاسخ
من هر روز عرق شدید کف دست و پا دارم اطرفیل و داروهایی مثل عنابی و دوای بلغم و بارهنگ و... رو مصرف کردم حتی به طور موضعی از حنا و روغن فندوق هم استفادهکردم اما بهتره که نشده هنوز همونه و به نظرم کمی شدید تر هم شده بنظرتون درمان میشم ؟ دارو ها رو ادامه بدم ؟ اگر درمان میشم تا چه مدت این داروها رو باید مصرف کنم تا جواب بده ؟ ...
بازدید
2 پاسخ
سلام. ایا توصیه میشه دوران پریود شکم رو با چندقطره روغن سیاهدانه ماساژ داد؟ خوبه یا خیر؟ اطلاعات دیگه : من تنبلی دارم. پریودم منظم هست(سیکلام 25 روز تا 31 روزن معمولا) ، خونریزیم طبیعیه حتی روز اول خیلی کمه. چون طبع گرمی داره و از اطرافیان شنیدم خوبه قصد دارم روز اول و دوم پریود ماساژ بدم شکممو باهاش ولی میخوام مطمئن بشم که در دوران پریود مشکلی نداره ممنونم
بازدید
0 پاسخ