ایزو ویزیت
ایزو ویزیت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت
search-normal
دریافت مشاوره آنلاین با بهترین دکترهای طب سنتی

آخرین سوال کاربران

سلام
من حدود۳ روز هست که در ناحیه تناسلی چند جوش دارم

جوش ها یک باره ظاهر شدند و اولش حدود ۳یا۴ تا بودن و التهاب خیلی کمی داشتن و ریز بودن

و بعد از هر چند ساعتی تعدادشون بیشتر می‌شد و همین نگرانم کرده بود

الان تعدادشون ثابته و ورمشون خیلی بیشتر شده یه مقدار کم هم سوزش دارم، اما تب یا ترشح عجیبی ندارم.

قبلاً چنین چیزی نداشتم. ممکنه به خاطر گرمای تابستون و تعریق باشه؟ یا عفونته؟

6 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من پسرم ۱۷ سالمه وقتی که وارد ۱۴ ۱۵ سالگی شدم بشدت بدنم لاغر شد ولی فهمیدم چثتن لاغرم و ضعیفم سر صورت کوچیکی صورتم صورتم کوچیک لاغر بیمار گونس پنجه ها دستم کوچیکه، تاحالا کسیو مث خودم ندیدم تو هم سنو سالام اصن نمیشه خودمو مقایسه کنم این موضوع واقعا منو رنج میده، تو خانواده هم من فقط اینجوریم تمام خانواده درشت هیکلن
خواستم بگم راه درمانی هست میشه کاریش کرد

5 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من باردارم ۲۰w1dمتاسفانه جلو درخونم یه چاله آسفالت کنده شده به خاک رسیده مدام گربه میاد اونجا مدفوع می‌کنه چند بارتمیز کردن من نگرانم زیاد بیرون نمی‌رم اما برادرم بچه است مدام تو کوچه هربار میاد دست و پاهاش می‌شوره اما میترسم ک توپی چیزی بره اون قسمت و آلودگی وارد خونه بشه در مونده شدم؟چجورمنتقل میشه حتما باید تماس مستقیم باشه یااز طریق رفت آمد بقیه خانواده ممکنه کلا آلودگی چجوری ممکنه برامن؟

5 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

با سلام آیا مصرف هم زمان قرص اوابست و ژل رویال فوراور با هم تداخل دارد؟ این ماه پانکچر شدم جهت فریز تخمک ولی فقط دو عدد تخمک بالغ داشتم قصد تقویت بدن برای پانکچر مجدد را دارم

6 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

این لکه سفید روی لوزم ایا چیز خاصیه ؟ و اون دون های زیرش خیلی وقته هستن سمت راستمم همینجوری دون داره زیر لوزم ایا مشکل خاصی هست؟پارسال لوزه اون سمتم سنگ لوزه داشتم خودش برطرف میشدد الان اینو روش قاشق زدم انگار یکم خون اومد از بالای لوزم الان خیلی کم درد هم میکنه دندان خراب هم دارم

6 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخير من 26 فروردين يه رابطه جنسي محافظت شده داشتم 13ارديبهشت يه پريود شدم و مقدارش طبيعي بود و 6 روز 5 روز بود و خونريزي هم طبيعي بود بعد از اون 37 روز بعدش پريود شدم به جاي 21 روز و پريودم سه روز بود و مقدار خونريزي خيلي کم بود و به صورت لخته‌هاي تيره رنگ بود الان 11 12 روز بعدش که بيني قهوه‌اي دارم من 18 خرداد يه بار آزمايش بتا انجام دادن منفي شده 19 خرداد يه بار سونوگرافي انجام دادم گفتن کيسه دوختان تنبلي تخمدان دارم الان هم آزمايش بتا انجام دادم گفتن منفي يک دهم هست ، علت اين لکه بيني چيه؟

10 بازدید

2 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

من خودبیمار پندارم و همش جاهای غدد لنف سالم رو انقد دستکاری میکردم ک غده های متحرک در میاوردم
از زیر بغل و پستان شروع کردم انقد دست زدم اونجا غدد متحرک دراوردم سونو گفت ری اکتیو بعد رسیدم به کشاله ران اونجا هم انقد دستکاری کردم غده در اوردم بابت اون سونو نرفتم الانم
یکماهه فهمیدم غده بالای ترقوه خطرناکه حساس شدم هیچی اونجا نبود من انقد دستکاری کردم و فشار دادم بعد۱هفته غده متحرک کوچیک بالای ترقوه حس کردم حالام اونو انقد دست زدم بازم کناره هاش حس میکنم اما خیلی متحرکن و اندازه نخود و اون اولیه رو انقد فشار دادم انگار اندازه یه فندق کوچیک شده در حالت عادی از روی پوست و اینا هیچی مشخص نیست و حتما باید فشار بدم تو پوستو تا اونا زیر دستم قل بخورن
به سختی منو بردن دکتر عمومی گفت چیزی نیس دستکاری نکن میره اما من خیالم راحت نیس
فوبیای پزشک دارم دیگه دکتر دیگه هم نمیتونم برم
پارسال سونو گردن و تیرویید هم داده بودم چیزی گزارش نشد

14 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

دوستم قبلا مبتلا به صرع ژنتیکی بوده اما الان خوب شده نه دارو مصرف می‌کنه نه مشکلی داره. میخواستم بدونم اگر بخواد بچه دار بشه ممکنه بچش هم مبتلا بشه به بیماری در حالی که خود دوستم خوب شده.

8 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
طب سنتی و طب مکمل

سلام.ایااستفاده از ترکیب عسل با روغن نارگیل برا ناحیه تناسلی ضرری داره؟میشه ازروغن نارگیل ب تنهایی برا این ناحیه استفاده کرد؟ نحوه استفاده باید چه جور باشه؟ این ترکیب رو چطور باید برا این ناحیه استفاده کنم ؟

بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

هشت سال پیش کیسه صفرامو رو برداشتن بعد اون وقتی از معده م درد شدیدی میگیره میزنه به پشتم هر دفعه هم میرم پتدین میزنن یه هفته پیش به خاطر این درد افتادم بیمارستان به مدت نه روز که گاهی ساعت به ساعت گرفته دردم پتدین زدن و گاهی یک روز در میان گرفته الان از بیمارستان که دراومدم هر روز بدن دردم میگیره پتدین میزنن بهتر میشم هر آزمایشی و عکسبرداری و سونوگرافی رفتم همه چی سالمه آیا در طب سنتی درمانی هست برای این درد ؟ و برای ترک پتدین هم درمان هس؟!

بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقتتون بخیر ببخشید زانوی پای چپ من بخاطر فشار زیادی که تو ورزش بهش آوردم درد گرفته به طوری که من نمی تونم زیاد سر پا وایستم یا هر از گاهی وقتی دارم راه میرم رد میده می خوام بخورم زمین دختر خالم این مولتی ویتامین رو بهم داد من برسی کردم مولتی ویتامین قویه برای کسایی که پوکی استخوان دارن خواستم بپرسم برای بزرگ ها ممکنه مشکلی ایجاد کنه یا اگه ممکنه یه مولتی ویتامین خوب بهم معرفی کنید هم برای خودم هم والدینم این اسم مولتی ویتامینه Mynutrmon

بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad

سلام من دکتر بهم گفته تنبلی تخمدان دارم چه چیزایی بخورم که بهتر بشم و اینکه ایا نازایی میاره چون توی اینترنت خوندم که تنبلی تخمدان نازایی میاره چه کنم چیا بخورم

بازدید

4 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقتتون بخیر من قرص گین آپ رو مصرف کردم اما تاثیر چندانی ندیدم و راضی نبودم لطفاً راهنماییم کنید اگر قرص فست فیت مصرف کنم تاثیر می‌ذاره یا نه و اینکه چه تعداد قرص فست فیت باید مصرف کرد و نتیجه دید؟

بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

بعد هیچ افزایشی تو قدم ندیدم باید چیکار کنم که قدم بلند بشه بعد چند ماه رشد می‌کنه قدم آیا امکانش هست که رشد کنه پریود میشم

بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad

مشکلات: افسردگی و تغییرناگهانی خلق و خو(تحت درمان روانپزشکم)_سرم به شدت میسوزه و قرمزه و شوره میزنه_دوسال پیش ناگهانی دونه های کوچیک قرمز رو پهلوهام زدم_یک سال پیش هم باز ناگهانی کلی آکنه زدم روی صورتم و هرکار کردم دیگه نرفتن و هنوز اکنه میزنم جدای از این قضایا،مشکل در قاعدگی هم دارم و با داروخوردن خوب نشد (سه ماهی یکبار پریود میشدم) دلیل این مشکلات چیست؟ درمان چیست؟

بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من نزدیک به 14سال م هست قدم 145قرص دنا برا افزایش قد خوب هست استفاده کنم برا افزایش قد مناسب هست آیا جواب می گیرم چند سانت اضافه میکنم دستورش لطف میکنی

بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

آیا کشیدن سیگار عنبر نسایی که خودمان پر کردیم برای ریه ضرر دارد؟و دودش سرطان زاست؟کشیدن سیگار عنبر نسایی که خودمان پر کردیم برای ریه ضرر دارد؟و دودش سرطان زاست؟.........

بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad

ببخشید چه نوع روغن کنجدی خوبه؟خود روغن کنجد یا روغن ارده کنجد خوبه ؟ و فرق روغن کنجد با روغن ارده کنجد چی هست؟0

بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

این تقریبا ۲۰ روژه دارم از سویق بانوان استفاده میکنم برای بی نظمی قاعدگی وتخمدان پلی کیستیک ،البته کیست سینه هم دارم ، و از وقتی مصرف کردم دل درد پریودی دارم وترشح سفید کشدار و کاملا بی بو دارم علتش چی هست ؟؟ممکنه درمان داره انجام میشه ؟ البته سینه هام هم دردشون بیشتر شده

بازدید

4 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام میخوام قرص چاقی بخرم موندم قرص فت فست بخرم یا گین آپ وزنم ۵۰ کیلو هفته ۴ جلسه هم میرم باشگاه هیچ وزن هم اضافه نکردن

بازدید

3 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad

سلام وقتتون بخیر و شادی سوال من اینه که آیا از روی عنبیه خودارضایی قابل تشخیص است ؟ ممنون از دکتر های عزیز که کمک می‌کنند 🌸🙏

بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من خواستم ببینم اگر قرص افزایش قد دنا طب استفاده کنم برای بدنم که مشکلی پیش نمیاد؟ و من الان چند ماهی هست که 16 سالم شد روی قدم تاثیر داره یا نه در کنارش هم ورزش کنم ژنم هم خوبه قدم الان هم 177 یا 178

بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

یکی از سینه هام نسبت به دیگری یکم بزرگ شده تایم پریود شدنم نزدیکه ممکنه برا اون باشه برا اولین بار اینطور شده یکم درد هم تو دوتا سینه هام سمت زیر بغل وقتی فشار میدم هس همیشه قبل پریود این درد هس طبیعیه ایا این بزرگ شدن ممکنه برا این باشه که میخوا پریود شم چون قبلن اینطور نبوده؟؟

بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad

سلام من از یکی از روستاهای استان اصفهان هستم ومیخوام ببینم صفحات رشدم بازهستند یاخیر وعکس رادیولوژی ندارم میخاستم ببینم میتونم به صورت آنلاین و صورت عیر حضوری ببینم صفحات رشد باز هستن یا خیر مثلا خودم با گوشی عکس بگیرم بفرستم وشما نمیدونم با روشی تعین کنید باز هست اگرنه هیچ واگر آره چند روزه دیگه بازه

بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

برای جلوگیری از زردی نوزاد در بارداری کاری میشه کرد آی ا کاسنی و شاهتره واقعا تاثیر دارنو برای درمان خارش شکم در هفته های آخر بارداری چه راهی هست

بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر ببخشید من دو ماه تنظیمات پریودیم به هم ریخته اون ماه 6 روز عقب انداختم باز پریود شودم بعد 6 روز ولی این با 25 روز پریودیم عقب افتاده و هنوز که هنوز پریود نشودم میشه لطفاً کمکم کنید

بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad

سلام من خودم کاربر سایت هستم میخوام با دکتر کاظمیان برای مادرم نوبت اصلاح مزاج بگیرم ولی خودم قبلا ویزیت شدم و همش جوابایی که دادم به سوالات میاد چطوری میتونم برای مادرم نوبت بگیرم باید خروج از صفحه رو بزنم؟

بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر، ببخشید کف سر من خیلی زیاد عرق میکنه، هر تحرک کوچیکی باعث عرق سرم میشه، حتی خیلی وقتا تو خواب هم سرم عرق میکنه و موهام خیس میشن و این باعث میشه سرم درد کنه، بیدار میشم سشوار میکشم و میخوابم. ازمایش هم دادم و همه چی نرمال بود. ممنون میشم راهنمایی کنید.

بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام سی سالمه ذخیرم یکه و خود ایمنی تیرویید ۱۷۰ اما هورمون ها نرمال ۶ ماهه اقدامم و باردار نشدم دکترم لتروزول و اواهلث و کوکوتن پلاس و فرتی پلاس داده بهم هر ماه یکی دو تا فولی بزرگ دارم رفتم طب سنتی هم معجون تقویت تخمدان و ژل رویال و گرد لقاح و لبوب کویر داد و گفت بادکش کنم میخوام بدونم ایا اینا با هم تداخل ندارن ؟ داروهام با داروهای طب سنتی ؟

بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad

باسلام خسته نباشید من قدم کوتاه است بعد الان میخوام از قرص افزایش قد دناطب استفاده کنم مشکلی که ندارد بنظر شما این قرص بدون بازگشته

بازدید

3 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

برای درمان پولیپ رحم و کیست تخمدان به اندازه ۵ سانت چه راهکاری دارید؟ دکتر قرص دوفامد تجویز کردن از روز ۱۴ پریود به مدت ۱۴ روز هر ماه استفاده کنم.آیا با این قرص پولیپ از بین می‌رود؟ البته کیست سینه به اندازه ۸ میلی هم دارم.

بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام دوماهه سقط کردم الان بقایام از چهارونیم سانت به ۳ سانت رسیده تحت نظر دکتر هستم میخواستن کورتاژ کنن ولی خودم قبول نکردم گفتم وقتی از ۴/۵اومده ۳ شاید پایین تر بیاد دکتر قبول کرد و بهم گفت ۲۰ روز قرص جلوگیری بخورم بعد پریود میشم بعد پریودم سنو بدم ببینم باز بقایا اومده پایین یانه میخوام ازتون کمک بگیرم ببینم از چه داروهای گیاهی میتونم کمک بگیرم واسه دفع زودتر بقایا

بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad

من از عطاری روز هفتم پریودی ترکیب تخم مرغ محلی و پودر نبات و پودر تخم گشنیز خوردم و فردای روز هفتم اقدام به بارداری داشتم . از روزی ک این ترکیب خوردم تخمدان های سمت چپم و کمرم و گاهی زیردلم و پهلوی سمت چپ و پای چپم درد می‌کنه . به حدی که نشستن برام سخته . 6 روز دیگه هم موعد پریودیم هست. این دردها به دلیل تحریک تخمدان و بارداری می‌تونه باشه؟ عطاری اینو به من گفت ،درسته؟

بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

شنیدم این بیماری به خشکی مغز ارتباط داره. لطفاً کمکم کنید چه داروهای گیاهی ای مصرف کنم یا چه کارهایی برای بهبودیم انجام بدم؟ قبلاً تحت نظر روانپزشک دارو مصرف کردم اما چون خوب شدم چند سالی هست دارو رو قطع کردند

بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر بینی من براثر استفاده از قرص کابرگولین کیپ شده دکتر رفتم فایده نداشت فقط دراثر حنا گذاشتن ب کف پا خوب میشه.الان باردار هستم ۶ هفته.میتونم حنا کف پام بذارم؟خدایی نکرده موجب سقط نشه

بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad

سلام من ۱۵ سالمه و خالم ۳۵ سالشه ما یک هفته قبل بدن درد شدید داشتیم بعد حالت سرما خوردگی شدید شروع شد بعد علائم کرونا. رو سرچ کردیم همه علائم کرونا رو داشتیم تک به تک همه رو داشتیم رفتیم دکتر فقط شربت و قرص داد

بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

من هر روز عرق شدید کف دست و پا دارم اطرفیل و داروهایی مثل عنابی و دوای بلغم و بارهنگ و... رو مصرف کردم حتی به طور موضعی از حنا و روغن فندوق هم استفادهکردم اما بهتره که نشده هنوز همونه و به نظرم کمی شدید تر هم شده بنظرتون درمان میشم ؟ دارو ها رو ادامه بدم ؟ اگر درمان میشم تا چه مدت این داروها رو باید مصرف کنم تا جواب بده ؟ ...

بازدید

2 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام. ایا توصیه میشه دوران پریود شکم رو با چندقطره روغن سیاهدانه ماساژ داد؟ خوبه یا خیر؟ اطلاعات دیگه : من تنبلی دارم. پریودم منظم هست(سیکلام 25 روز تا 31 روزن معمولا) ، خونریزیم طبیعیه حتی روز اول خیلی کمه. چون طبع گرمی داره و از اطرافیان شنیدم خوبه قصد دارم روز اول و دوم پریود ماساژ بدم شکممو باهاش ولی میخوام مطمئن بشم که در دوران پریود مشکلی نداره ممنونم

بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow
instant-consulant-from-doc-ad
loading loading