آخرین سوال کاربران
مثلا وقتایی که کم بخوابم یا خسته باشم دیدم بدتره و یکم سوزش چشم دارم شبا تو خیابون نور رو پخش میبینم نوشته ها رو تقریبا با یه سایه دورش ینی چنتایی میبینم من این علائم ها رو تو پیج به دکتر خوندم میگفت علائم قوز قرنیس 😭 مگه اینا علائم چشم ضعیف نیست؟ چشمام چند ساله ضعیفه ممکنه از همین باشع یا قوز قرنیه هست؟
16 بازدید
1 پاسخ
قبل پریود خیلی سردرد میگیرم که حتی میزنه به گردنم واقعا اذیت کنندس همش خسته ام باید چیکار کنم چه قرص و مکملی بخورم؟؟؟تا کنترل بشه
11 بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام خسته نباشید ببخشید من این ماه ازقرص لتروزول و امپول سینال اف و امپول hcgاستفاده کردم ۱۰پریودی سنو دادم تخمدان چپ فیلیکول ۱۰و ۱۷و۱۸و۱۸و۱۹وتخمدان راست۸و۱۶داشتم ۱۲پریودی امپول hcg زدم دوشب اقدام کردم امروز ۱۲روز بعداز اقدام بی بی چک زدم منفی بود امکانش هست باردارنباشم .مشکل داشته باشم البته یه دختر ۶ساله دارم ک الان واسه دومی اقدام کردم
17 بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
چندتا لکه سفید روی زانو پسرم افتاد اصلا خارشم ندارن و چند سال بدون کم وزیاد شدن همینجوری بدون تغییر موندم خواستم بدونم خطرناک یانه
11 بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام خسته نباشید..من ماه پیش با همسرم نزدیکی محافظت نشده داشتیم در روز پنجم پریود کمتر از 24ساعت قرص اورژانسی ازین دوتایی ها خوردم با اینکه پریودم تموم شده بود مجدد هفت روز لکه بینی داشتم خون میومد همش ....بعد از هفت روز لکه بینی قطع شد ،این ماه که میخواستم پریود بشم ده روز عقب افتاده و روز هفتم تاخیر بیبی چک با ادرار صبح امتحان کردم جوابش منفی شد ...ترشح میاد گهگاهی ولی پریود نمیشم باید چیکار کنم ؟ آیا حاملم ؟
16 بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام
من بعد از پریودی رابطه داشتم الان پنج روز از رابطه میگذره من ترشحات سفید و تخم مرغی واژن خواب آلودگی نبض زدن شکم دارم این علتئم میتونه برای بارداری باشه
17 بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام. آیا میشود فقط از سفیدآب برای شستن صورت استفاده کرد و از شامپو صورت ویا صابون استفاده نکرد؟ آیا استفاده از سفیدآب فقط ضرر دارد؟
12 بازدید
0 پاسخ
چه قرص هایی باعث سقط بچه میشه یعنی چه قرص هایی را نخوریم....................................................... ممنون میشم جواب بدین
16 بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام.ایااستفاده از ترکیب عسل با روغن نارگیل برا ناحیه تناسلی ضرری داره؟میشه ازروغن نارگیل ب تنهایی برا این ناحیه استفاده کرد؟ نحوه استفاده باید چه جور باشه؟ این ترکیب رو چطور باید برا این ناحیه استفاده کنم ؟
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
هشت سال پیش کیسه صفرامو رو برداشتن بعد اون وقتی از معده م درد شدیدی میگیره میزنه به پشتم هر دفعه هم میرم پتدین میزنن یه هفته پیش به خاطر این درد افتادم بیمارستان به مدت نه روز که گاهی ساعت به ساعت گرفته دردم پتدین زدن و گاهی یک روز در میان گرفته الان از بیمارستان که دراومدم هر روز بدن دردم میگیره پتدین میزنن بهتر میشم هر آزمایشی و عکسبرداری و سونوگرافی رفتم همه چی سالمه آیا در طب سنتی درمانی هست برای این درد ؟ و برای ترک پتدین هم درمان هس؟!
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام وقتتون بخیر ببخشید زانوی پای چپ من بخاطر فشار زیادی که تو ورزش بهش آوردم درد گرفته به طوری که من نمی تونم زیاد سر پا وایستم یا هر از گاهی وقتی دارم راه میرم رد میده می خوام بخورم زمین دختر خالم این مولتی ویتامین رو بهم داد من برسی کردم مولتی ویتامین قویه برای کسایی که پوکی استخوان دارن خواستم بپرسم برای بزرگ ها ممکنه مشکلی ایجاد کنه یا اگه ممکنه یه مولتی ویتامین خوب بهم معرفی کنید هم برای خودم هم والدینم این اسم مولتی ویتامینه Mynutrmon
بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من دکتر بهم گفته تنبلی تخمدان دارم چه چیزایی بخورم که بهتر بشم و اینکه ایا نازایی میاره چون توی اینترنت خوندم که تنبلی تخمدان نازایی میاره چه کنم چیا بخورم
بازدید
4 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام وقتتون بخیر من قرص گین آپ رو مصرف کردم اما تاثیر چندانی ندیدم و راضی نبودم لطفاً راهنماییم کنید اگر قرص فست فیت مصرف کنم تاثیر میذاره یا نه و اینکه چه تعداد قرص فست فیت باید مصرف کرد و نتیجه دید؟
بازدید
3 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
بعد هیچ افزایشی تو قدم ندیدم باید چیکار کنم که قدم بلند بشه بعد چند ماه رشد میکنه قدم آیا امکانش هست که رشد کنه پریود میشم
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
مشکلات: افسردگی و تغییرناگهانی خلق و خو(تحت درمان روانپزشکم)_سرم به شدت میسوزه و قرمزه و شوره میزنه_دوسال پیش ناگهانی دونه های کوچیک قرمز رو پهلوهام زدم_یک سال پیش هم باز ناگهانی کلی آکنه زدم روی صورتم و هرکار کردم دیگه نرفتن و هنوز اکنه میزنم جدای از این قضایا،مشکل در قاعدگی هم دارم و با داروخوردن خوب نشد (سه ماهی یکبار پریود میشدم) دلیل این مشکلات چیست؟ درمان چیست؟
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من نزدیک به 14سال م هست قدم 145قرص دنا برا افزایش قد خوب هست استفاده کنم برا افزایش قد مناسب هست آیا جواب می گیرم چند سانت اضافه میکنم دستورش لطف میکنی
بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
آیا کشیدن سیگار عنبر نسایی که خودمان پر کردیم برای ریه ضرر دارد؟و دودش سرطان زاست؟کشیدن سیگار عنبر نسایی که خودمان پر کردیم برای ریه ضرر دارد؟و دودش سرطان زاست؟.........
بازدید
1 پاسخ
ببخشید چه نوع روغن کنجدی خوبه؟خود روغن کنجد یا روغن ارده کنجد خوبه ؟ و فرق روغن کنجد با روغن ارده کنجد چی هست؟0
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
این تقریبا ۲۰ روژه دارم از سویق بانوان استفاده میکنم برای بی نظمی قاعدگی وتخمدان پلی کیستیک ،البته کیست سینه هم دارم ، و از وقتی مصرف کردم دل درد پریودی دارم وترشح سفید کشدار و کاملا بی بو دارم علتش چی هست ؟؟ممکنه درمان داره انجام میشه ؟ البته سینه هام هم دردشون بیشتر شده
بازدید
4 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام میخوام قرص چاقی بخرم موندم قرص فت فست بخرم یا گین آپ وزنم ۵۰ کیلو هفته ۴ جلسه هم میرم باشگاه هیچ وزن هم اضافه نکردن
بازدید
3 پاسخ
سلام وقتتون بخیر و شادی سوال من اینه که آیا از روی عنبیه خودارضایی قابل تشخیص است ؟ ممنون از دکتر های عزیز که کمک میکنند 🌸🙏
بازدید
0 پاسخ
سلام من خواستم ببینم اگر قرص افزایش قد دنا طب استفاده کنم برای بدنم که مشکلی پیش نمیاد؟ و من الان چند ماهی هست که 16 سالم شد روی قدم تاثیر داره یا نه در کنارش هم ورزش کنم ژنم هم خوبه قدم الان هم 177 یا 178
بازدید
1 پاسخ
یکی از سینه هام نسبت به دیگری یکم بزرگ شده تایم پریود شدنم نزدیکه ممکنه برا اون باشه برا اولین بار اینطور شده یکم درد هم تو دوتا سینه هام سمت زیر بغل وقتی فشار میدم هس همیشه قبل پریود این درد هس طبیعیه ایا این بزرگ شدن ممکنه برا این باشه که میخوا پریود شم چون قبلن اینطور نبوده؟؟
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من از یکی از روستاهای استان اصفهان هستم ومیخوام ببینم صفحات رشدم بازهستند یاخیر وعکس رادیولوژی ندارم میخاستم ببینم میتونم به صورت آنلاین و صورت عیر حضوری ببینم صفحات رشد باز هستن یا خیر مثلا خودم با گوشی عکس بگیرم بفرستم وشما نمیدونم با روشی تعین کنید باز هست اگرنه هیچ واگر آره چند روزه دیگه بازه
بازدید
1 پاسخ
برای جلوگیری از زردی نوزاد در بارداری کاری میشه کرد آی ا کاسنی و شاهتره واقعا تاثیر دارنو برای درمان خارش شکم در هفته های آخر بارداری چه راهی هست
بازدید
1 پاسخ
سلام وقت بخیر ببخشید من دو ماه تنظیمات پریودیم به هم ریخته اون ماه 6 روز عقب انداختم باز پریود شودم بعد 6 روز ولی این با 25 روز پریودیم عقب افتاده و هنوز که هنوز پریود نشودم میشه لطفاً کمکم کنید
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من خودم کاربر سایت هستم میخوام با دکتر کاظمیان برای مادرم نوبت اصلاح مزاج بگیرم ولی خودم قبلا ویزیت شدم و همش جوابایی که دادم به سوالات میاد چطوری میتونم برای مادرم نوبت بگیرم باید خروج از صفحه رو بزنم؟
بازدید
1 پاسخ
سلام وقت بخیر، ببخشید کف سر من خیلی زیاد عرق میکنه، هر تحرک کوچیکی باعث عرق سرم میشه، حتی خیلی وقتا تو خواب هم سرم عرق میکنه و موهام خیس میشن و این باعث میشه سرم درد کنه، بیدار میشم سشوار میکشم و میخوابم. ازمایش هم دادم و همه چی نرمال بود. ممنون میشم راهنمایی کنید.
بازدید
3 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام سی سالمه ذخیرم یکه و خود ایمنی تیرویید ۱۷۰ اما هورمون ها نرمال ۶ ماهه اقدامم و باردار نشدم دکترم لتروزول و اواهلث و کوکوتن پلاس و فرتی پلاس داده بهم هر ماه یکی دو تا فولی بزرگ دارم رفتم طب سنتی هم معجون تقویت تخمدان و ژل رویال و گرد لقاح و لبوب کویر داد و گفت بادکش کنم میخوام بدونم ایا اینا با هم تداخل ندارن ؟ داروهام با داروهای طب سنتی ؟
بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
باسلام خسته نباشید من قدم کوتاه است بعد الان میخوام از قرص افزایش قد دناطب استفاده کنم مشکلی که ندارد بنظر شما این قرص بدون بازگشته
بازدید
3 پاسخ
برای درمان پولیپ رحم و کیست تخمدان به اندازه ۵ سانت چه راهکاری دارید؟ دکتر قرص دوفامد تجویز کردن از روز ۱۴ پریود به مدت ۱۴ روز هر ماه استفاده کنم.آیا با این قرص پولیپ از بین میرود؟ البته کیست سینه به اندازه ۸ میلی هم دارم.
بازدید
3 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام دوماهه سقط کردم الان بقایام از چهارونیم سانت به ۳ سانت رسیده تحت نظر دکتر هستم میخواستن کورتاژ کنن ولی خودم قبول نکردم گفتم وقتی از ۴/۵اومده ۳ شاید پایین تر بیاد دکتر قبول کرد و بهم گفت ۲۰ روز قرص جلوگیری بخورم بعد پریود میشم بعد پریودم سنو بدم ببینم باز بقایا اومده پایین یانه میخوام ازتون کمک بگیرم ببینم از چه داروهای گیاهی میتونم کمک بگیرم واسه دفع زودتر بقایا
بازدید
0 پاسخ
من از عطاری روز هفتم پریودی ترکیب تخم مرغ محلی و پودر نبات و پودر تخم گشنیز خوردم و فردای روز هفتم اقدام به بارداری داشتم . از روزی ک این ترکیب خوردم تخمدان های سمت چپم و کمرم و گاهی زیردلم و پهلوی سمت چپ و پای چپم درد میکنه . به حدی که نشستن برام سخته . 6 روز دیگه هم موعد پریودیم هست. این دردها به دلیل تحریک تخمدان و بارداری میتونه باشه؟ عطاری اینو به من گفت ،درسته؟
بازدید
1 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
شنیدم این بیماری به خشکی مغز ارتباط داره. لطفاً کمکم کنید چه داروهای گیاهی ای مصرف کنم یا چه کارهایی برای بهبودیم انجام بدم؟ قبلاً تحت نظر روانپزشک دارو مصرف کردم اما چون خوب شدم چند سالی هست دارو رو قطع کردند
بازدید
2 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام وقت بخیر بینی من براثر استفاده از قرص کابرگولین کیپ شده دکتر رفتم فایده نداشت فقط دراثر حنا گذاشتن ب کف پا خوب میشه.الان باردار هستم ۶ هفته.میتونم حنا کف پام بذارم؟خدایی نکرده موجب سقط نشه
بازدید
3 پاسخ
دارای پاسخ متخصص
سلام من ۱۵ سالمه و خالم ۳۵ سالشه ما یک هفته قبل بدن درد شدید داشتیم بعد حالت سرما خوردگی شدید شروع شد بعد علائم کرونا. رو سرچ کردیم همه علائم کرونا رو داشتیم تک به تک همه رو داشتیم رفتیم دکتر فقط شربت و قرص داد
بازدید
0 پاسخ
من هر روز عرق شدید کف دست و پا دارم اطرفیل و داروهایی مثل عنابی و دوای بلغم و بارهنگ و... رو مصرف کردم حتی به طور موضعی از حنا و روغن فندوق هم استفادهکردم اما بهتره که نشده هنوز همونه و به نظرم کمی شدید تر هم شده بنظرتون درمان میشم ؟ دارو ها رو ادامه بدم ؟ اگر درمان میشم تا چه مدت این داروها رو باید مصرف کنم تا جواب بده ؟ ...
بازدید
2 پاسخ
سلام. ایا توصیه میشه دوران پریود شکم رو با چندقطره روغن سیاهدانه ماساژ داد؟ خوبه یا خیر؟ اطلاعات دیگه : من تنبلی دارم. پریودم منظم هست(سیکلام 25 روز تا 31 روزن معمولا) ، خونریزیم طبیعیه حتی روز اول خیلی کمه. چون طبع گرمی داره و از اطرافیان شنیدم خوبه قصد دارم روز اول و دوم پریود ماساژ بدم شکممو باهاش ولی میخوام مطمئن بشم که در دوران پریود مشکلی نداره ممنونم
بازدید
0 پاسخ