ویزیت فوری با پزشک آنلاین

خواندن 8دقیقه | به روز رسانی 1403-02-01

45 بازدید

بهترین دکتر عمل بینی تهران

تهیه شده زیر نظر : نرگس حسنی

    بهترین دکتر عمل بینی تهران | نرگس حسنی

    بهترین جراح عمل بینی تهران کیست؟ بهترین دکتر عمل بینی در شهر تهران را چطور پیدا کنم؟ برای پیدا کردن بهترین دکتر عمل بینی چه مواردی را بررسی کنم؟ این سوالات برای بیشتر افرادی که می‌خواهند در شهر تهران عمل بینی انجام دهند اهمیت دارد. برای شناختن و یافتن بهترین عمل بینی در تهران نیاز است که مولفه هایی زیادی را همچون: رضایت بیماران، سابقه کاری، رزومه پزشکان و... بررسی کنید. در این مقاله به معرفی بهترین دکترهای عمل بینی در تهران پرداخته ایم تا نگرانی شما برای انجام عمل کاهش یابد. در این مقاله به شما در یافتن بهترین دکتر عمل بینی استخوانی و بهترین دکتر عمل بینی گوشتی کمک خواهیم کرد.

    ویژگی های بهترین دکتر عمل بینی تهران

    برای انتخاب بهترین پزشک عمل بینی باید مواردی را بررسی کنید. اولین مورد بررسی مدرک دانشگاهی پزشک و تحصیلات دکتر عمل زیبایی است. در گام بعدی می‌توانید با بررسی نظراتی بیمارانی که به بهترین دکتر عمل زیبایی تهران مراجعه کردند میزان رضایت بیماران را از هر پزشک ارزیابی کنید. شبکه های اجتماعی و گوگل نیز می‌توانند به شما کمک کنند. با خواندن اطلاعات پزشکان و نظرات کاربران در این بسترها می‌توانید بهترین دکتر عمل بینی تهران را پیدا کنید. همچنین خدمات بعد از عمل بینی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است برای انتخاب بهترین جراح بینی این نکته را نیز در نظر داشته باشید.  

    لیست بهترین دکتر های عمل بینی تهران

    • دکتر فرهود گوراوانچی
    • دکتر رزیتا بشارتی زاده
    • دکتر محسن اسدی
    • دکتر آرش شرفیان
    • دکتر علی جاودانی
    • دکتر شهره اکرمی

    دکتر فرهود گوراوانچی

    بهترین دکتر عمل بینی

    دکتر فرهود گوراوانچی فوق تخصص جراحی پلاستیک؛ زیبایی و ترمیمی ؛ فارغ التحصیل جراحی پلاستیک از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند. دکتر گوراوانچی، بهترین دکتر عمل بینی تهران، علاوه بر مدرک بورد جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران ؛ دارای مدرک بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. دکتر گوراوانچی عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک ایران و همچنین عضو جامعه جراحان ایران می باشد . تا به حال مقاله های متعددی از ایشان در مجلات معتبر خارجی به چاپ رسیده است. از سوابق کاری دکتر فرهود گوراوانچی به عضویت در انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و عضویت در جامعه جراحان ایران می‌توان اشاره کرد. دکتر فرهود گوراوانچی، بهترین دکتر عمل زیبایی بینی، جراحی‌های زیبایی صورت، سینه و شکم همچون لیفت اندوسکوپیک ابروها و شقیقه، بلفاروپلاستی، جراحی زیبایی بینی، لیفت صورت و گردن، جراحی زیبایی گوش، جراحی زیبایی سینه، تعبیه پروتز سینه، کوچک کردن سینه‌ها و ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن و پیکرتراشی، لیفت بازوها و ران را انجام می‌دهند.

    دکتر رزیتا بشارتی زاده

    دکتر روزیتا بشارتی زاده، بهترین جراح بینی تهران، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و حنجره و آندوسکوپی سینوس و جراحی پلاستیک بینی هستند. ایشان عضو انجمن جراحان گوش و حلق و بینی ایران و عضو انجمن راینولوژی ایران و یکی از بهترین جراحان عمل بینی تهران هستند. دکتر بشارتی زاده عضو انجمن جراحی پلاستیک صورت اروپا نیز هستند. ایشان در سال 1381 موفق به کسب رتبه سوم کشوری در آزمون بورد تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی شده و دانشنامه تخصصی خود را اخذ کردند. ایشان همچنین در دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل ممتاز و جزو سه درصد اول فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز در سال 1375 بودند. دکتر بشارتی زاده در سال 1377 با کسب رتبه دوم آزمون دستیاری وارد رشته جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی اهواز شدند.

    دکتر محسن اسدی

    بهترین جراح عمل بینی

    دکتر محسن اسدی متخصص گوش، حلق و بینی جراح سر و گردن ، پلاستیک صورت و بینی هستند. دکتر محسن اسدی بهترین دکتر عمل بینی تهران عضو انجمن جراحان گوش و حلق و بینی و دارای بورد تخصصی ناسیونال هستند. دکتر محسن اسدی استاد و مدرس دانشگاه نیز را در رزومه خود ثبت کرده اند. . دکتر محسن اسدی در حال حاضر یکی از بهترین جراحان عمل زیبایی بینی در تهران هستند که رضایت مراجعه‌کنندگان ایشان بالا می‌باشد و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین جراحان عمل بینی تهران شناخته می‌شوند. 

    دکتر آرش شرفیان

    دکتر آرش شرفیان در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته و فارغ التحصیل شدند. ایشان سپس با دریافت رتبه عالی در رشته گوش و حلق و بینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شدند. دکتر آرش شرفیان دوره دستیاری را زیر نظر اساتید مجرب بیمارستان های الزهرا، کاشانی و امین اصفهان سپری کرده و طرح تخصص خود را در شهر بابک استان کرمان گذراندند. در سابقه کاری ایشان ریاست بیمارستان ولیعصر شهر بابک و جراحی های زیادی در تخصص گوش و حلق و بینی و زیبایی ثبت شده است. دکتر آرش شرفیان، بهترین دکتر عمل بینی تهران، متخصص گوش و حلق و بینی از دانشکده علوم پزشکی اصفهان هستند و تا کنون تجربه بیش از ۵۰۰۰ جراحی زیبایی بینی در کشور داشتند. دکتر آرش شرفیان با تکنیک TIG و متد نچرال استایل هستند.

    دکتر علی جاودانی

    دکتر علی جاودانی، یکی از بهترین جراحان عمل بینی تهران، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران، فارغ التحصیل جراحی عمومی از دانشگاه شیراز، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. ایشان پس از اتمام دوره ۷ ساله پزشکی عمومی، بورد تخصصی جراحی و بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی خود را در دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی ایران با رتبه ممتاز پشت سرگذاشته‌اند و در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا هستند. نمونه‌های فراوان موفق عمل راینوپلاستی دکتر علی جاودانی نشان دهنده تکنیک عالی ایشان در عمل زیبایی بینی است.  دکتر علی جاودانی خدماتی چون: عمل بینی ترمیمی، عمل بینی، جراحی افتادگی پلک، جراح پروتز سینه و عمل بینی گوشتی را در رزومه کاری خود ثبت کرده‌اند.

    دکتر شهره اکرمی

    دکتر شهره اکرمی دوره پزشکی عمومی خود در دانشگاه یزد و دوره تخصصی جراحی فک و صورت را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز سپری کردند. دکتر اکرمی دارای  فلوشیپ جراحی انکولوژی سر و گردن از دانشگاه تهران هستند و به عنوان یکی از بهترین جراحان عمل بینی طبیعی تهران شناخته می‌شوند. از سوابق علمی ایشان به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: استادیار دانشگاه علوم پزشکی یزد، استادیار دانشگاه علوم پزشکی البرز و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ( بیمارستان انستیتو کانسر بیمارستان امام خمینی تهران). دکتر شهره اکرمی ، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، فلوشیپ جراحی انکولوژی سرو گردن، یکی از بهترین جراحان زیبایی بینی در تهران و با انجام جراحی با جدیدترین و پیشرفته ترین متد جراحی بینی سبک، تحسین و توجه اساتید جراحی زیبایی بینی تهران را برانگیخته است. تخصص ایشان در جراحی بینی های استخوانی، گوشتی و ترمیمی باشد و همچنین تسلط کامل به تکنیک های روز دنیا، برای ایجاد بینی های طبیعی، فانتزی، نیمه فانتزی و عروسکی به سبک وی می باشد. همچنین ایشان چندین مقاله در سایت های معتبر به ثبت رسانده اند. وجه تمایز جراحی دکتر اکرمی با سایر روش ها، همان اجرای سبک v می باشد. ازجمله سوابق دکتر شهره اکرمی می‌توان موارد زیر را نام برد:

    • استادیار دانشگاه علوم پزشکی یزد
    • استادیار دانشگاه علوم پزشکی البرز
    • هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
    • کلیه جراحی های زیبائی از جمله جراحی اولیه .ثانویه (ترمیمی) به سبک پیشرفته و مدرن، انجام جراحی فک، جنیوپلاستی و مونومکس و جراحی ارتوگناتیک و انجام جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

    بهترین کاندیدای جراحی بینی چه کسانی هستند؟

    «چه کسی می تواند عمل بینی انجام دهد؟»، برای انجام جراحی زیبایی بینی باید بدانید که جراحی زیبایی عمل بینی تاثیرات بسیاری در سیستم تنفسی و ظاهر ایجاد می کند. یکی از مهم ترین بخش هایی که باید قبل از اقدام به جراحی به آن دقت کنید شرایط فرد است. افرادی که سن رشد خود را به اتمام رسیده است. افرادی که از لحاظ جسمی و روحی سلامت هستند. پوست بینی برای جراحی مناسب است یا نیست. به طور کلی برای عموم عمل های زیبایی لازم است افراد حداقل به مدت دو هفته از مصرف مشروبات الکلی، سیگار و سایر دخانیات بپرهیزند و بتوانند مدتی پس از جراحی نیز از آن ها استفاده کنید. 

    کلام آخر 

    بررسی تمامی ویژگی های بهترین جراح عمل بینی تهران اهمیت زیادی دارد، از طرف دیگر برای خیلی از افراد پیدا کردن بهترین دکتر عمل بینی تهران با قیمت مناسب نیز مهم است. شما می‌توانید هر سوالی که در زمینه عمل زیبایی بینی و یافتن بهترین دکتر عمل بینی تهران دارید در بخش نظرات همین مقاله ثبت کنید. در سایت ایزو ویزیت می‌توانید از بهترین دکتر عمل زیبایی بینی شهر تهران مشاوره آنلاین دریافت کنید. همچنین می‌توانید با بهترین دکتر عمل بینی در شهر مشهد نیز آشنا شوید. 

     

    تیم تحریریۀ ایزو ویزیت

    تیم تحریریۀ ایزو ویزیت از پزشکان و روانشناسان باتجربه و همچنین کارشناسان تولیدمحتوا با تحصیلات آکادمیک در زمینۀ سلامت جسم و روان تشکیل شده‌است. تیم تحریریۀ ایزو ویزیت در تلاش است تا براساس به‌روزترین مقالات و یافته‌های علمی در حوزۀ درمان پاسخی دقیق برای تمامی سوالات پزشکی و روانشناسی ارائه کند و مطالبی جامع و معتبر را در اختیار مخاطبین خود قرار دهد.

    نویسنده مقاله :

     نرگس حسنی
    نرگس حسنی

    سوالات متداول
    نظرات
    نظر/سوال خود را وارد نمایید:
    مهلقا
    کاربر مهمان 1403/02/05

    دکتر گوراوانچی بینی استخونی هم عمل میکنن؟

    پشتیبان سیستم ایزو ویزیت @ در پاسخ به مهلقا
    پشتیبان سایت 1403/02/05

    سلام کاربر گرامی

    بله ایشون بینی استخوانی هم عمل می‌کنن. شما می‌تونین در سایت ایزو ویزیت از بهترین دکتر عمل بینی، دکتر گوراوانچی مشاوره آنلاین عمل بینی دریافت کنین.

    سحر
    کاربر مهمان 1403/02/04

    هزینه عمل بینی سال 1403 چقدر شده؟؟؟

    پشتیبان سیستم ایزو ویزیت @ در پاسخ به سحر
    پشتیبان سایت 1403/02/05

    سلام کاربر عزیز

    برای اطلاع از قیمت و هزینه عمل بینی در سال 1403 بهتره از بهترین جراحان عمل بینی ویزیت دریافت کنید. 

    مهدیه
    کاربر مهمان 1403/02/04

    من با دکتر جاودانی عمل بینی کردم و راضی بودم

    چطور مشاوره آنلاین بگیرم؟
    1 تعیین تخصص

    در مرحله اول به صفحه پزشکان سایت ایزو ویزیت مراجعه و با کمک فیلترها نوع تخصص پزشک را مشخص کنید.

    2 انتخاب پزشک

    در مرحله دوم بعد از بررسی متخصصین فیلتر شده، پزشک موردنظر خود را انتخاب کنید.

    3 انتخاب موضوع و نوع ویزیت

    در این مرحله وارد پروفایل پزشک شده و نوبت به انتخاب موضوع ویزیت آنلاین رسیده است. بعد از انتخاب موضوع ویزیت، نوع ویزیت (تلفنی، متنی) را تعیین کنید.

    4 مکالمه امن با پزشک

    در مرحله چهارم بعد از ورود به صفحه چت امن با پزشک به سوالات پاسخ دهید.

    5 پرداخت و شروع مشاوره

    در مرحله آخر بعد از پاسخ به سوالات، ویزیت را پرداخت کرده و مشاوره آنلاین خود را با پزشک شروع کنید.