ویزیت فوری با پزشک آنلاین

خواندن 6دقیقه | به روز رسانی 1403-03-01

678 بازدید

بهترین جراح بینی شیراز

تهیه شده زیر نظر : تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت

    بهترین جراح بینی شیراز | تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت

    عمل بینی با دو هدف درمان و زیبایی صورت می‌گیرد. برای انجام عمل بینی نیاز است تا بررسی دقیقی از شرایط خود، شرایط جراح عمل بینی، نظرات کسانی که عمل بینی انجام داده‌اند و دیگر شرایط مهم عمل باشید. برای دریافت مشاوره دقیق برای عمل بینی می‌توانید و دریافت پاسخ سوالات خود همچون: هزینه جراحی بینی استخوانی، هزینه عمل بینی گوشتی، مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی و روش های انجام عمل بینی با مشاورین آنلاین سایت ایزو ویزیت در ارتباط باشید. 

    بهترین جراح بینی شیراز

    عمل جراحی بینی یکی از عمل های پرطرفدار زیبایی است که با هدف بهبود تنفس و زیبایی بیشتر صورت می‌گیرد. عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی با تکنیکهای باز و بسته انجام میشود. بهترین جراح بینی شیراز چه کسی است؟ بهترین پزشک عمل بینی شیراز را چطور پیدا کنیم؟ بهترین جراحان عمل بینی شیراز کدام پزشکان هستند؟ بهترین دکتر عمل بینی شیراز کیست؟ اینها  مهم ترین سوالات برای فردی است که قصد انجام عمل بینی دارد است. انتخاب بهترین دکتر عمل بینی شیراز به فرد کمک می‌کند تا با خیال آسوده تری اقدام به عمل جراحی بینی کنید.

    بهترین دکتر های عمل بینی شیراز

    • دکتر پیام حق پناه
    • دکتر خسرو خسروی
    • دکتر غلام‌رضا معین
    • دکتر نگار جعفری
    • دکتر محمد بلاغی

    دکتر پیام حق پناه

    دکتر پیام حق پناه جراح زیبایی و جراح سر و گردن و متخصص جراح گوش حلق بینی در شهر شیراز و تهران می باشد . او یکی از بهترین جراحان زیبایی شیراز با بیش از 10 سال سابقه کاری موفق است. نتیجه عمل‌های زیبایی فوق‌العاده او باعث محبوبت و شهرت ایشان شد. دکتر پیام حق پناه دارای مدرک تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک هستند و از سال 1391، پس از دریافت مدرک دانشگاهی خود از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال انجام جراحی پلاستیک زیبایی بینی هستند. دکتر حق پناه در طی این سال‌ها با انواع عمل‌های بینی و کسب نتایج فوق‌العاده، اعتبار خوبی کسب کرده است . او علاو‌بر شیراز، در شهر تهران نیز پاسخگوی زیباجویان محترم است.

    عمل های زیبایی قابل انجام توسط دکتر دکتر حق پناه :

    • جراحی زیبایی گوش (اوتوپلاستی)
    • جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی)
    • جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)

    دکتر خسرو خسروی

    دکتر خسرو خسروی متخصص جراحی عمومی و یکی از بهترین جراحان عمل زیبایی بینی شیراز هستند. دکتر خسروی پس از اخذ مدرک پزشکی عمومی در سال 1367 به تحصیل در زمینه جراحی عمومی پرداختند و در سال 1372 تخصص خود را دریافت نمودند. دکتر خسروی عمل های بینی موفق بسیاری را در این سال ها در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده‌اند. و مهارت بسزایی در جراحی زیبایی بینی دارند. تخصص ویژه دکتر خسرو خسروی عمل بینی های گوشتی است. ایشان از سال ۱۳۷۲ و پس از دریافت مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و تخصص جراحی عمومی در این عرصه فعال هستند و تجربه فراوانی در انجام عملهای زیبایی بینی مخصوصا فرم سخت بینی های گوشتی دارند. ایشان علاوه بر جراحی زیبایی بینی در زمینه پیکرتراشی و لیپوماتیک نیز فعالیت دارند.

    دکتر غلامرضا معین

    درباره دکتر غلامرضا معین به عنوان یکی دیگر از بهترین دکترهای عمل بینی شیراز شهرت دارند. ایشان با تخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی، یکی از بهترین‌ پزشکان شیراز هستند و جراحی‌های موفق بسیاری را در سابقۀ کاری خود دارند. دکتر معین دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۶۹ پشت سر گذاشتند و سپس مدرک تخصصی جراحی عمومی خود را در سال ۱۳۸۳ اخذ نمودند. ایشان دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی بینی را در سال 1391 به اتمام رساندند.

    دکتر  نگار جعفری

    دکتر نگار جعفری، بهترین دکتر عمل بینی شیراز، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی، از بهترین جراحان عمل بینی در شیراز هستند. ایشان پس از دوره پزشکی عمومی خود، و گذراندن رشته تخصصی گوش، حلق و بینی، در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین جراحان عمل بینی گوشتی و استخوانی شناخته می‌شوند. دکتر نگار جعفری علاوه بر جراحی بینی عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک نیز انجام می‌دهند. مهارت ویژه دکتر نگار جعفری، جراحی بینی طبیعی و نیمه فانتزی است. که این دو مدل از محبوب ترین مدل‌های زیبا جویان است.

    دکتر محمد بلاغی

    دکتر محمد بلاغی از بهترین پزشکان متخصص جراح فک و صورت هستند که با انجام بیش از هزار عمل موفق بینی و زیبایی نتایج جراحی بینی عالی کسب کرده اند. دکتر بلاغی علاوه بر جراحی زیبایی بینی در زمینه خدماتی مانند رفع غبغب, جراحی لیفت صورت, جراحی زیبایی گوش, جراحی زیبایی پلک, جراحی بینی, تزریق ژل, تزریق بوتاکس, بلفاروپلاستی فعالیت می کنند. جراحی زیبایی که دکتر بلاغی انجام می‌دهند مربوط به  انواع بینی های گوشتی، استخوانی به روش طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی می‌شود. دکتر محمد بلاغی اینالویی به عنوان یکی از بهترین جراحان عمل بینی شیراز شناخته می‌شوند و به صورت تخصصی خدمات زیبایی صورت شامل: جراحی بینی، انحراف و پولیپ بینی، جراحی فک و گونه و لیفت صورت را انجام میدهند. فعالیت دکتر محمد بلاغی اینالویی در بیمارستان های بعثت، میر و سپید می باشد.

     

    بهترین دکتر عمل بینی استخوانی شیراز 

    ظاهر بینی نقش مهمی در زیبایی چهره ایفا می‌کند. برخی افراد از فرم بینی استخوانی و برجسته خود رضایت ندارند، زیرا معتقدند این شکل بینی با اندازه و ترکیب صورتشان متناسب نیست. بینی‌های استخوانی دارای سطوح برآمده، کشیده و ناهموار هستند که می‌تواند جذابیت چهره را کاهش دهد. ازاین‌رو، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که می‌خواهند بینی متناسب‌تر و زیباتری داشته باشند. بهترین دکتر عمل بینی استخوانی شیراز جراحانی همچون: دکتر مسیح طالع، امید زرگرانی، سولماز قربانی، آرش سبحان منش، حامد پوستچی و آرش سبحان هستند. 

    کلام آخر 

    انتخاب بهترین جراح بینی شیراز و دیگر شهرهای ایران کمک می‌کند تا درصد موفقیت عمل جراحی بینی برای شما بیشتر شود و بعد از عمل جراحی بینی با عوارض کمتری مواجه شوید. در سایت ایزو ویزیت می‌توانید از بهترین جراحان بینی مشاوره آنلاین دریافت کنید. برای راهنمایی بیشتر اگر قصد انجام عمل زیبایی و یا درمانی بینی دارید با مشاور ایزوویزیت تماس بگیرید.

    نویسنده مقاله :

     تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت
    تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت

    سوالات متداول
    نظرات
    نظر/سوال خود را وارد نمایید:
    پریا
    کاربر مهمان 1403/04/08

    مطب دکتر معین کجاست؟

    اسماعيل رضاپور
    کاربر مهمان 1403/03/25

    بهترین دکتر بینی گوشتی در شیراز چه کسی هست ممنون از شما

    پریا
    کاربر مهمان 1403/03/14

    قیمت عمل بینی گوشتی بیشتر استخوونیه؟

    سعیده شیردل
    کاربر مهمان 1403/03/01

    سلام اولا بگید کدوم یکی از این دکترا که معرفی کردن بهتره. دوما چرا بهتره سوما چطور میشه نوبت گرفت ازشون شما برای نوبت گرفتن میتونید کمک کنید

    morteza
    morteza
    کاربر عضو 1403/03/01

    سلام ،بهترین جراح بینی گوشتی شیراز کدومه؟

    جواد
    جواد
    کاربر عضو 1403/03/01

    بهترین جراح بینی گوشتی شیراز کدومه؟

    عطیه
    کاربر مهمان 1403/03/01

    من بینی استخوونی دارم. کدوم دکتر بهتره واسش؟

    پشتیبان ایزو ویزیت @ در پاسخ به عطیه
    پشتیبان سایت 1403/03/01

    سلام عطیه عزیز

    در کدوم شهر می‌خوایین عمل بینی انجام بدین؟

    چطور مشاوره آنلاین بگیرم؟
    1 تعیین تخصص

    در مرحله اول به صفحه پزشکان سایت ایزو ویزیت مراجعه و با کمک فیلترها نوع تخصص پزشک را مشخص کنید.

    2 انتخاب پزشک

    در مرحله دوم بعد از بررسی متخصصین فیلتر شده، پزشک موردنظر خود را انتخاب کنید.

    3 انتخاب موضوع و نوع ویزیت

    در این مرحله وارد پروفایل پزشک شده و نوبت به انتخاب موضوع ویزیت آنلاین رسیده است. بعد از انتخاب موضوع ویزیت، نوع ویزیت (تلفنی، متنی) را تعیین کنید.

    4 مکالمه امن با پزشک

    در مرحله چهارم بعد از ورود به صفحه چت امن با پزشک به سوالات پاسخ دهید.

    5 پرداخت و شروع مشاوره

    در مرحله آخر بعد از پاسخ به سوالات، ویزیت را پرداخت کرده و مشاوره آنلاین خود را با پزشک شروع کنید.