ویزیت فوری با پزشک آنلاین

بهترین جراح ابدومینوپلاستی تهران

تهیه شده زیر نظر : تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت


8 دقیقه

0 نظر

بروزرسانی 1403/03/30

بهترین جراح ابدومینوپلاستی تهران | تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت

    با پیشرفت روزافزون علم و فناوری، پزشکان توانسته‌اند روش‌های نوینی را برای دستیابی به وزن مطلوب و تناسب اندام ارائه دهند. یکی از این روش‌ها جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم) است. در این جراحی، چربی‌های ناحیه شکم کاهش می‌یابد و مشکلات پوستی و افتادگی پهلو‌ها به طور کامل برطرف می‌شود، به طوری که بدن به زیبایی و تناسب اولیه خود بازمی‌گردد. به دلیل حساسیت و دقت بالای این جراحی، انتخاب پزشک متخصص و مجرب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا هم نتیجه مطلوب حاصل شود و هم سلامتی بیمار به خطر نیفتد. مشاوران سایت ایزو ویزیت برای انتخاب بهترین دکتر عمل لیپوماتیک شما را راهنمایی می‌کنند.

    بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

    بهترین جراح ابدو تهران دارای سابقه درخشان در زمینه عمل ابدومینوپلاستی، سوابق کاری قابل اطمینان، تحصیلات متناسب، بهترین کادر و تیم جراحی است.  

    لیست بهترین جراحان ابدومینوپلاستی در تهران

    • دکتر الهه فروتن
    • دکتر یوسف شفایی
    • دکتر مرتضی مازوچی
    • دکتر علی ابراهیمی
    • دکتر سید سجاد محمدی

    معرفی بهترین دکتر های ابدومینوپلاستی تهران

    دکتر الهه فروتن 

    دکتر الهه فروتن، بهترین جراح ابدومینوپلاستی، دوره دکترای پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به پایان رساندند و در سال ۱۳۹۲ تخصص جراحی عمومی و زیبایی و پلاستیک را از همین دانشگاه دریافت کردند. با بیش از پنج سال سابقه تخصصی، دکتر فروتن به عنوان یکی از جراحان برجسته عمومی و زیبایی در کرج فعالیت می‌کنند. دکتر الهه فروتن، بهترین جراح ابدو، خدمات متنوعی را در مطب واقع در چهارراه طالقانی کرج و کلینیک مهران به بیماران ارائه می‌دهند. این خدمات شامل جراحی‌های زیبایی مانند جراحی پلاستیک بینی، تزریق چربی، جراحی زیبایی پلک، لیفت ابرو و پیشانی، کاشت مو، جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی)، لیپوساکشن، لیپوماتیک، جراحی زیبایی سینه، و تزریق بوتاکس و ژل می‌شود. آدرس مطب دکتر الهه فروتن، چهارراه طالقانی - کوچه فروشگاه سالیان است.

    پزشکان و مراکزدرمانی شما حق دارید بهتر و خلاقانه‌تر دیده شوید!

    دکتر یوسف شفایی

    دکتر یوسف شفایی، یکی از بهترین جراحان عمل ابدومینوپلاستی تهران، در زمینه جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در تهران است. ایشان از سال 1380 در این حوزه فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند رضایت بالای بیماران خود را جلب کنند. خدمات ارائه‌شده توسط دکتر شفایی شامل ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی بینی، ماموپلاستی، تزریق ژل و بوتاکس، جراحی پلک، لیفت شقیقه و تزریق فیلر است. بیماران دکتر شفایی وی را به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین جراحان پلاستیک و زیبایی در تهران می‌شناسند که دارای مهارت و تجربه بالایی است. او تاکنون بیش از 800 جراحی موفق انجام داده و تخصص بالایی در  جراحی ابدومینوپلاستی، ترمیم و درمان سوختگی‌های پوست دارد. مراجعان او را فردی خوش‌اخلاق و با حوصله توصیف کرده‌اند که به دقت به مشاوره بیماران می‌پردازد و آنها را از مسیر درمان آگاه می‌سازد. بسیاری از بیماران از نتایج جراحی‌های زیبایی و درمانی انجام شده توسط او ابراز رضایت کرده‌اند. آدرس مطب دکتر شفایی: خیابان مطهری(تخت طاووس) نرسیده به خیابان فجر، قبل از متروی مفتح است.

    دکتر یوسف شفایی خانقاه دارای سوابق تحصیلی و افتخارات بسیاری است:

    • فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی
    • تخصص جراحی عمومی
    • عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران (ISPAS)
    • عضو انجمن جراحی دست ایران (ISSH)
    • عضو هیئت علمی رسمی بیمارستان حضرت فاطمه(س) تهران
    • عضو پیشین هیئت علمی رسمی بیمارستان شهید مطهری تهران

    از زمان آغاز فعالیت خود، دکتر شفایی توانسته است خدمات متنوعی به بیماران ارائه دهد. برخی از این خدمات عبارتند از:

    • ابدومینوپلاستی
    • پیکرتراشی
    • ژنیکوماستی
    • ماموپلاستی
    • بلفاروپلاستی
    • لیپوساکشن
    • تزریق ژل، بوتاکس و فیلر

    دکتر مرتضی مازوچی 

    دکتر مرتضی مازوچی یکی از پزشکان عمومی مجرب و باتجربه در کرج است. وی دارای تخصص جراحی عمومی بوده و انواع جراحی‌های عمومی مانند عمل صفرا و آپاندیس و همچنین جراحی‌های زیبایی از جمله ابدومینوپلاستی، جراحی افتادگی پلک و لیپوساکشن را انجام می‌دهد. علاوه بر این، دکتر مازوچی پس از کسب تجربه در جراحی عمومی، به فوق‌تخصص جراحی کودکان نیز دست یافته و در انجام جراحی‌های مختلف کودکان، از ختنه تا گرفتگی مری، مهارت بالایی دارد. بیماران دکتر مازوچی وی را بسیار ماهر و با اخلاق توصیف کرده‌اند، به ویژه در برخورد با کودکان که باعث آرامش آنان می‌شود. ایشان در انجام جراحی‌ها دقت و ظرافت زیادی به خرج می‌دهد، به طوری که بیماران دوره نقاهت کوتاهی داشته و درد کمتری تجربه می‌کنند. آدرس مطب دکتر مازوچی: کرج، خیابان بهشتی، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا است.

    دکتر مرتضی مازوچی به افتخارات و تحصیلات زیر دست یافته است:

    • تخصص جراحی عمومی
    • فوق‌تخصص جراحی کودکان
    • دکتر مازوچی در مطب خود در کرج، علاوه بر درمان بیماری‌ها، خدمات زیبایی نیز ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات عبارتند از:
    • جراحی ختنه لیزری و حلقه
    • جراحی فتق کودکان
    • لاپاراسکوپی
    • ابدومینوپلاستی
    • بلفاروپلاستی (زیبایی پلک)

    دکتر راضیه جعفری

    دکتر راضیه جعفری، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، از اعضای رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بین‌الملل آمریکا (ISAPS) است. وی در سال ۱۳۸۰ وارد دانشکده پزشکی شد و در سال ۱۳۸۷ در رشته پزشکی فارغ‌التحصیل گردید. سپس در سال ۱۳۸۹ به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیوست و در سال ۱۳۹۳ مدرک بورد تخصصی جراحی عمومی را دریافت کرد. دکتر جعفری با بیش از ۱۳ سال سابقه طبابت و جراحی، در سال ۱۳۹۶ تحصیلات خود را در رشته فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز کرد و در سال ۱۳۹۹ با رتبه هفتم کشور، بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی را اخذ نمود. آدرس مطب دکتر جعفری: تهران، پاسداران، خیابان بوستان نهم است.

    دکتر علی ابراهیمی 

    دکتر علی ابراهیمی، یکی از برجسته‌ترین جراحان پلاستیک و زیبایی در تهران، دارای سوابق تحصیلی و تخصصی درخشانی است. وی در سال 1373 مدرک دکترای پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کرد و سپس تخصص جراحی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی کرمان اخذ نمود. دکتر ابراهیمی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی بوده و در سال 1388 موفق به اخذ دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. علاوه بر این، ایشان دارای فلوشیپ جراحی لاپاروسکوپی و جراحی‌های اندوسکوپی زیبایی نیز هستند. آدرس مطب دکتر علی ابراهیمی: خیابان ملاصدرا، بین خیابان شیخ بهایی و چمران است.

    از جمله فعالیت‌های آکادمیک دکتر ابراهیمی، بهترین جراح ابدو تهران، می‌توان به عضویت ایشان در انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک و زیبایی، انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی اروپا و آسیا و انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اشاره کرد. وی همچنین به عنوان استاد دانشگاه به فعالیت‌های علمی و آموزشی مشغول است.

    دکتر علی ابراهیمی در تهران به ارائه خدمات درمانی و زیبایی متنوعی می‌پردازند. برخی از این خدمات عبارتند از:

    • جراحی پلاستیک بینی (رینوپلاستی)
    • جراحی زیبایی افتادگی پلک
    • لیفت صورت
    • جراحی زیبایی سینه
    • و انواع جراحی‌های ترمیمی
    • جراحی زیبایی بازو (براکیوپلاستی)
    • جراحی زیبایی پایین تنه
    • لیپوماتیک

    دکتر سید سجاد محمدی 

    دکتر سید سجاد محمدی، یکی دیگر از بهترین جراحان ابدومینوپلاستی تهران، فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و دارای برد تخصصی جراحی عمومی از همان دانشگاه هستند. همچنین ایشان موفق به دریافت برد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شده‌اند. دکتر محمدی به عنوان عضوی فعال در انجمن جراحان زیبایی ایران نیز شناخته می‌شود. آدرس مطب دکتر محمدی: تهران، سعادت آباد ، خیابان پاک نژاد است. دکتر سید سجاد محمدی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی، یکی از برجسته‌ترین جراحان این حوزه در ایران و آمریکا است. ایشان عضو فعال انجمن جراحان زیبایی ایران و آمریکا بوده و به دلیل تخصص و مهارت برجسته خود، رتبه برتر در برد فوق تخصصی جراحی زیبایی را کسب کرده است. همچنین، دکتر محمدی دارای برد تخصصی و فوق تخصصی در جراحی زیبایی هستند که نشان‌دهنده سطح بالای دانش و تجربه او در این زمینه است. از طرفی استفاده از فناوری‌های پیشرفته و تخصص بالا در جراحی‌های زیبایی و ترمیمی، دکتر محمدی را به یکی از معتبرترین جراحان پلاستیک و زیبایی تبدیل کرده است.

    کلام آخر

     در صورت داشتن هر سوالی درباره عمل ابدومینوپلاستی می‌توانید از کارشناسان سایت ایزو ویزیت کمک بگیرید و پاسخ هر سوالی درباره عمل ابدومینوپلاستی را دریافت کنید. 

    برچسب‌ها
    دکتر های مرتبط با این مطالب

    دکتر سید علی میرحسینی ده آبادی فلوشیپ لاپاراسکوپی

    یزد

    5 (2 نظر)

    تجربه
    13 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    دکتر پدرام طالبیان فلوشیپ لاپاراسکوپی

    تهران

    5 (6 نظر)

    تجربه
    21 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    دکتر حامد عطاردی فلوشیپ لاپاراسکوپی

    تهران

    5

    تجربه
    11 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    دکتر مجتبی احمدی زیویاری فلوشیپ لاپاراسکوپی

    تهران

    5 (7 نظر)

    پاسخگویی تقریبا:کمتر از 1 ساعت

    تجربه
    20 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    دکتر فخرالدین کیانی فوق تخصص جراحی عمومی

    تهران

    4.9 (795 نظر)

    تجربه
    14 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    نظرات
    نظر/سوال خود را وارد نمایید:
    چطور مشاوره آنلاین بگیرم؟
    1 تعیین تخصص

    در مرحله اول به صفحه پزشکان سایت ایزو ویزیت مراجعه و با کمک فیلترها نوع تخصص پزشک را مشخص کنید.

    2 انتخاب پزشک

    در مرحله دوم بعد از بررسی متخصصین فیلتر شده، پزشک موردنظر خود را انتخاب کنید.

    3 انتخاب موضوع و نوع ویزیت

    در این مرحله وارد پروفایل پزشک شده و نوبت به انتخاب موضوع ویزیت آنلاین رسیده است. بعد از انتخاب موضوع ویزیت، نوع ویزیت (تلفنی، متنی) را تعیین کنید.

    4 مکالمه امن با پزشک

    در مرحله چهارم بعد از ورود به صفحه چت امن با پزشک به سوالات پاسخ دهید.

    5 پرداخت و شروع مشاوره

    در مرحله آخر بعد از پاسخ به سوالات، ویزیت را پرداخت کرده و مشاوره آنلاین خود را با پزشک شروع کنید.