ویزیت فوری با پزشک آنلاین

    مشاوره آنلاین قبل عمل جراحی زیبایی

    x

دکتر مهدی قلیچ خانی

متخصص جراحی عمومی

تهران

خدمات:

جراحی عمومی, ویزیت فوری

5

تجربه
22 سال
پوشش بیمه
ندارد

خدمات:

جراحی عمومی, ویزیت فوری

دکتر فربد طالبیان

متخصص قلب و عروق

تهران

خدمات:

مشاوره دارویی, قلب و عروق

5 ( 39 نظر )

پاسخگویی تقریبا: کمتر از 1 ساعت

تجربه
8 سال
پوشش بیمه
ندارد

خدمات:

مشاوره دارویی, قلب و عروق

دکتر بابک حاجی قهرمانی فرد

متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

اردبیل

خدمات:

جراحی عمومی, مشاوره آنلاین ق ...

5

تجربه
13 سال
پوشش بیمه
ندارد

خدمات:

جراحی عمومی, مشاوره آنلاین ق ...

دکتر حسن خانی ایوریق

رزیدنت جراحی عمومی

قایم شهر

خدمات:

رژیم غذایی و تناسب اندام, مش ...

4.6 ( 48 نظر )

تجربه
18 سال
پوشش بیمه
ندارد

خدمات:

رژیم غذایی و تناسب اندام, مش ...

دکتر زهرا یاری

متخصص بیماری های داخلی

بابل

خدمات:

مشاوره دارویی, بیماری‌های دا ...

5 ( 25 نظر )

پاسخگویی تقریبا: کمتر از 1 ساعت

تجربه
18 سال
پوشش بیمه
دارد

خدمات:

مشاوره دارویی, بیماری‌های دا ...

دکتر سید عباس قاهری

متخصص جراحی عمومی

ساری

خدمات:

مشاوره دارویی, روده بزرگ

5 ( 6 نظر )

پاسخگویی تقریبا: 1 ساعت

تجربه
26 سال
پوشش بیمه
دارد

خدمات:

مشاوره دارویی, روده بزرگ

دکتر ندا افاضاتی

فوق تخصص غدد و متابولیسم

تهران

خدمات:

غدد،رشد و متابولیسم, بیماری‌ ...

4.8 ( 30 نظر )

پاسخگویی تقریبا: 2 ساعت

تجربه
10 سال
پوشش بیمه
دارد

خدمات:

غدد،رشد و متابولیسم, بیماری‌ ...

دکتر شوان طاهری طالش

متخصص جراحی عمومی

رشت

خدمات:

ویزیت فوری, مشاوره آنلاین قب ...

5

تجربه
23 سال
پوشش بیمه
ندارد

خدمات:

ویزیت فوری, مشاوره آنلاین قب ...

ویزیت آنلاین قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی

مشاوره آنلاین قبل عمل جراحی زیبایی

عمل جراحی هم می‌تواند به صورت سرپایی و بدون بیهوشی و هم به صورت کامل با بیهوشی انجام شود هر کدام از عمل‌ها مراقبت‌های خاص خود را دارد که با بکارگیری آنها می‌توان دوره نقاهت و بهبودی پس از عمل را کاهش داد.

مراقبت‌های قبل از عمل جراحی

  • تمیز کردن ناحیه عمل:

به منظور پایین آمدن خطر عفونت، شب قبل از عمل جراحی حمام کنید و موهای ناحیه عمل، ناحیه تناسلی و اطراف آن با موزر یا ژیلت زده شود. سعی کنید که پوست شما بریده نشود.

  • ناشتا بودن:

به دلیل امکان تهوع و استفراغ بعد ازعمل و برگشت محتویات معده به ریه ها در عمل‌هایی که نیاز به بیهوشی دارند از شب قبل از عمل ناشتا بمانید. در هر نوع عمل جراحی مدت زمان ناشتا بودن متفاوت است که بهتر است از پرستار بخش سوال شود.

در صورتی که به صورت سرپایی به بیمارستان جهت عمل جراحی مراجعه کرده‌اید شب قبل از عمل یک شام ساده و سبک بخورید و از ساعت ١٢ شب به بعد هیچ چیزی حتی آب خورده نشود.

  • خارج نمودن زیورآلات

زمان رفتن به اتاق عمل از همراه داشتن وسایلی نظیر زیورآلات, سمعک، عینک، لنز و دندان مصنوعی یا هر نوع عضو مصنوعی دیگر و لباس زیر خودداری کرده و آرایش و لاک ناخن نداشته باشید. اگر ناخن مصنوعی دارید باید یک انگشت از هر دست ناخن مصنوعی برداشته شود.

  • داروهای مصرفی

در صورتیکه از داروهای وارفارین، آسپرین، متفورمین، انسولین، گلی بنگلامید، آکسابین،کلگزان و داروهای فشار خون استفاده می‌کند قبل از عمل پزشک خود را درجریان قرار دهید.

  • حساسیت دارویی 

هر نوع بیماری(آسم- تنگی نفس- پرکاری یا کم کاری تیروئید- ..) یا حساسیت دارویی و یا سابقه جراحی قبلی خود را به پزشک و پرستار بخش اطلاع دهید. در صورت حساسیت از نوارهای قرمز رنگی جهت مشخص نمودن بیمار حساس بر روی دستبند شناسایی استفاده میشود

  • بیماری‌های خاص

در صورت داشتن هر گونه از بیماری‌های خاص مانند ایدز و هپاتیت حتما قبل از عمل پرستار بخش را برای انجام مراقبت‌های ویژه در جریان قرار دهید.

یک ساعت بعد از بیهوشی اهمیت زیادی دارد و در این مدت بیمار باید دقیقا تحت نظر باشد تا آثار داروهای بیهوشی کاملا از بین بروند و سیستم های مختلف بدن بخصوص سیستم قلبی عروقی بتوانند کنترل مجدد بدن را در اختیار بگیرند. در این مدت بیمار توسط پرستاران خبره تحت نظر بوده و بعد از اینکه بیمار هوشیاری خود را بطور کامل بدست آورد به بخش منتقل می‌شود.

مراقبت‌های بعد از عمل

  •  گیجی بعد از عمل

در بخش بیمار ممکن است تا مدتی حالت گیجی داشته باشد. این وضعیت به علت داروهای بیهوشی یا به علت کم خونی ناشی از خونریزی حین عمل است. حالت گیجی بیمار به تدریج بهبود میابد.

  • مصرف مواد غذایی

اگر جراحی بیمار با بیهوشی عمومی انجام شده است، تا چند ساعت نباید چیزی برای خوردن به او داده شود. بعد از چند ساعت، میتوان پس از کسب اجازه از پرستار ابتدا چند قاشق آب به وی داد و اگر تحمل کرد و دچار ناراحتی نشد میتوان بتدریج به او مایعات بیشتری داد.  

بعد از اینکه رژیم غذایی برای بیمار شروع شد در صورت مبتلا نبودن به بیماریهای خاص (قلبی ، تنفسی ، دیابت و ...) از کلیه مواد غذایی میتوان بهره برد .برای بهبود باید بافت جدید ساخته شود که این نیاز به انرژی فراوان دارد و غذا باید سرشار از گلوکز ، چربی ، پروتئین ، املاح و ویتامینها باشد

  • خطر عفونت 

در هر عمل جراحی احتمال عفونت در محل عمل وجود دارد. پس در چند روز اول بعد از عمل جراحی، به بیمار آنتی بیوتیک تزریقی داده می‌شود تا احتمال عفونت بعد از عمل جراحی کاهش پیدا کند. ممکن است پزشک معالج داروهای آنتی بیوتیک خوراکی برای بیمار تجویز کند تا وی بعد از مرخص شدن از بیمارستان تا مدتی از آنها در منزل استفاده کند.

  • لخته شدن خون در رگ‌ها

یکی از عوارض شکستگی‌ها لخته شدن خون در سیاه رگ‌های عمقی ساق است که می‌تواند بسیار خطرناک باشد. لخته شدن خون در اندامهای تحتانی بسیار خطرناک بوده و ممکن است موجب آمبولی ریوی و اختلال در عملکرد قلب و ریه شود. این عارضه بخصوص در شکستگی‌های اندام تحتانی و در سنین بالا یشتر دیده می‌شود. بعد از جراحی به بیمار داروهایی داده می‌شود تا از لخته شدن خون در پاها جلوگیری شود . به این  داروها داروهای رقیق کننده خون می‌گویند. استفاده از این داروها ممکن است تا چند هفته بعد از جراحی هم ادامه پیدا کند.

بهبودی سریع بعد از عمل بستگی به موارد و رعایت اصول زیر دارد:

  • تغذیه مناسب

مصرف به اندازه پروتئین کمک زیادی در بهبودی سریع زخم‌ها دارد. زینک، ویتامین‌های گروه B، آهن و ویتامین C از جمله عناصر و مواد ضروری برای بهبودی هستند.

  • آب رسانی

آب بدن عامل مهمی در روند ترمیم زخم است پوست و بافت‌ها نیازمند به آب‌رسانی و هیدراسیون داخلی دارند کمبود آب از طریق کم کردن سرعت متابولیسم بدن پروسه ترمیم زخم را با مشکل مواجه می‌سازد با توجه به اینکه پوست خشک مستعد ایجاد زخم مجدد می‌باشد.

  • سیستم ایمنی

تقویت سیستم ایمنی امر بسیار مهمی در بهبودی بعد عمل دارد هر چه سیستم ایمنی قویتر باشد عوارض بعد عمل مانند عفونت و ... کمتر ایجاد می‌شود. مصرف میوه‌هایی مثل کیوی و انبه و مکمل‌هایی مانند ویتامین C و زینک کمک زیادی به تقویت سیستم ایمنی می‌کند.

در این سرویس می‌توانید به صورت آنلاین با متخصص جراحی در ارتباط باشید و هر گونه سوال در مورد انواع عمل‌های پیش رو یا ویزیت برای انجام عمل را داشته باشید. 
در صورتیکه به تازگی عمل جراحی انجام داده‌اید و قادر به خروج از منزل نیستید ولی نیازمند ویزیت پزشک هستید می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. 

 

نظرات
نظر/سوال خود را وارد نمایید:
چطور مشاوره آنلاین بگیرم؟
1 تعیین تخصص

در مرحله اول به صفحه پزشکان سایت ایزو ویزیت مراجعه و با کمک فیلترها نوع تخصص پزشک را مشخص کنید.

2 انتخاب پزشک

در مرحله دوم بعد از بررسی متخصصین فیلتر شده، پزشک موردنظر خود را انتخاب کنید.

3 انتخاب موضوع و نوع ویزیت

در این مرحله وارد پروفایل پزشک شده و نوبت به انتخاب موضوع ویزیت آنلاین رسیده است. بعد از انتخاب موضوع ویزیت، نوع ویزیت (تلفنی، متنی) را تعیین کنید.

4 مکالمه امن با پزشک

در مرحله چهارم بعد از ورود به صفحه چت امن با پزشک به سوالات پاسخ دهید.

5 پرداخت و شروع مشاوره

در مرحله آخر بعد از پاسخ به سوالات، ویزیت را پرداخت کرده و مشاوره آنلاین خود را با پزشک شروع کنید.

فاطمه رضازاده
کاربر مهمان 1402/10/26

عمل زیبایی صورت

نازنین
کاربر مهمان 1402/10/21

تاییدیه از متخصص غدد برای عمل زیبایی رو چجوری بگیرم ؟

پشتیبان شماره۵ @ در پاسخ به نازنین
پشتیبان سایت 1402/10/21

سلام نازنین عزیز.در همین صفحه با دکتر افاضاتی ویزیت آنلاین بگیرید.