ویزیت فوری با پزشک آنلاین

خواندن 8دقیقه | به روز رسانی 1402-12-09

211 بازدید

بهترین جراح عمل بینی در مشهد

تهیه شده زیر نظر : نرگس حسنی

    بهترین جراح عمل بینی در مشهد | نرگس حسنی

    رینوپلاستی که به عنوان تغییر شکل بینی یا عمل بینی نیز شناخته می‌شود؛ یک عمل جراحی زیبایی بینی محبوب است که می‌تواند درجهت بهبود ظاهر بینی، اصلاح مشکلات تنفسی یا رفع نقص مادرزادی به شما کمک کند تا به بینی مطلوب خود که همیشه در نظر داشتید برسید. گاهی اوقات هدف از عمل بینی زیبایی است و گاهی هدف از عمل بینی درمان است. به هرحال افراد برای اقدام به عمل بینی به دنبال بهترین جراح عمل بینی در شهر خود هستند. در این مقاله، به معرفی و بررسی رزومه و سوابق کاری بهترین جراحان عمل بینی در مشهد خواهیم پرداخت.

    لیست ده نفر از بهترین جراح عمل بینی در مشهد

    • دکتر نرگس رزم آرا
    • دکتر اسماعیل فرزاد فرد
    • دکتر مهدی بخشایی
    • دکتر احسان خدیوی 
    • دکتر مهدی پورصادق
    • دکتر حمیدرضا راستی 
    • دکتر الهام ایمانی
    • دکتر محمدعلی زرین قلم
    • دکتر محمد نعیمی

    دکتر محمد نعیمی

    دکتر نعیمی از جراحان برجسته زیبایی و پلاستیک در مشهد، تحصیلات خود را در رشته پزشکی در سال ۱۳۶۰ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پایان رساندند و در سال ۱۳۷۰ به عضویت هیئت بین‌المللی گوش و حلق و بینی درآمدند. ایشان فلوشیپ معتبر جراحی پلاستیک در ایالات متحده (میامی، فلوریدا) در سال ۲۰۰۰ به دست آورده‌اند.همچنین دارای گواهینامه بین‌المللی در جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت در سال ۲۰۱۷ هستند. دکتر محمد نعیمی بورد اروپایی خود را در جراحی پلاستیک صورت در سال ۲۰۱۷ کسب کرده‌اند. زمینه اصلی مطالعات دکتر محمد نعیمی بر روی جراحی زیبایی بینی عملکردی، جراحی ترمیمی بینی و جراحی آندوسکوپی عملکردی سینوس متمرکز است. دکتر نعیمی استاد تمام رشته تحصیلی خود و مدرس معروف در ایران و برخی کشورهای دیگر جهان است و بیش از ۵۰ مقاله منتشر شده در مجلات متعدد در سراسر جهان دارد.

    دکتر نرگس رزم‌آرا

    یکی از بهترین جراحان عمل بینی در مشهد دکتر نرگس رزم‌آرا متخصص گوش، حلق‌وبینی، جراحی سر و گردن و فلوشیپ جراحی زیبایی صورت و بینی هستند. ایشان دارای بورد تخصصی از دانشگاه مشهد و همچنین عضو آکادمی جراحان پلاستیک صورت اروپا EAFPS می‌باشند. دکتر نرگس رزم‌ آرا توانسته‌اند رتبه نخست آزمون دوره تکمیلی جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه تهران  را در سال ۱۳۹۵ کسب کنند و در حال حاضر استاد درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز می‌باشند. دکتر رزم‌آرا افتخار حضور در کنگره های بین المللی انجمن راینولوژی ایران، انجمن جراحی پلاستیک ایران و جراحان گوش گلو و بینی ایران را به عنوان سخنران در رزومه کاری خود دارند. سابقه درخشان و موفق بیش از ۳۰۰۰ جراحی بینی و جراحی پلک و سایر اعمال زیبایی صورت از سال ۱۳۸۵ از موارد قابل توجه در کارنامه دکتر نرگس رزم آرا می‌باشد.

    دکتر اسماعیل فرزاد فرد

    دکتر اسماعیل فرزاد فرد فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی و از بهترین جراحان عمل بینی مشهد هستند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران بوده و فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۸۸ هستند. در ادامه به سوابق کاری و تخصصی دکتر اسماعیل فرزاد فرد، جراح زیبایی در مشهد، نگاهی می‌اندازیم:

    • دکترای پزشکی عمومی ۱۳۷۳
    • دکترای تخصصی جراحی عمومی ۱۳۸۳
    • دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی ۱۳۸۷
    • ۲۰ سال سابقه جراحی و ۱۵ سال سابقه جراحی فوق تخصصی
    • ۷سال سابقه جراحی در بخش دولتی و بیمارستان سوانح و سوختگی
    • ده سال سابقه جراحی زیبایی دربیمارستان ها و بخش‌های خصوصی
    • بیش از ۱۳۰۰ عمل جراحی زیبایی بینی با نتایج عالی و حداقل عوارض
    • صدها عمل زیبایی شکم، سینه و اندام‌ها
    • تجربه فراوان در اقدامات زیبایی سرپایی مثل تزریق ژل، بوتاکس و چربی

    دکتر مهدی بخشایی

    دکتر مهدی بخشایی نیز یکی از بهترین جراحان عمل زیبایی در مشهد هستند. دکتر بخشایی فلوشیپ فوق تخصصی اندوسکوپی بینی و سینوس و متخصص گوش ، حلق ، بینی و جراح سر و گردن می‌باشند. از سوابق علمی پژوهشی دکتر مهدی بخشایی می‌توان به استاد تمامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عضویت در آکادمی جراحان گوش و حلق و بینی آمریکا و عضویت در انجمن ایمونولوژی اروپا اشاره کرد.

    دکتر احسان خدیوی

    دکتر احسان خدیوی نیز به عنوان یکی از بهترین پزشکان عمل بینی در مشهد شناحته می‌شوند. دکتر خدیوی، جراح بینی، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد سال 1382 هستند. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (دانشیار)، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن، و فوق تخصص حنجره می‌باشند. دکتر احسان خدیوی عضو انجمن زیبایی بینی ایران، عضو انجمن حنجره اروپا و همچنین عضو آکادمی جراحان پلاستیک صورت اروپا هستند. دکتر خدیوی در سال 2004 به عنوان رزیدنت برتر گوش و حلق و بینی در ایران شناخته شد.

    دکتر مهدی پورصادق

    دکتر مهدی پورصادق متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن و یکی از بهترین جراحان بینی در مشهد می‌باشد. دکتر پور صادق فلوشیپ فوق تخصصی جراحی بینی، سینوس و رینولوژی هستند. از سوابق علمی و عملی دکتر مهدی پورصادق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
    • مدیر سابق دپارتمان جراحی گوش و حلق و بینی گروه علوم پزشکی مشهد
    • معاون آموزشی سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد

    دکتر حمیدرضا راستی

    دکتر حمیدرضا راستی متخصص گوش، حلق و بینی، جراح سر و گردن و پلاستیک صورت و بینی، دارای بورد تخصصی ناسیونال و عضو هیئت علمی دانشگاه از معروف‌ترین جراحان زیبایی بینی و صورت در تهران و عضو انجمن گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن ایران می‌باشند که در زمینهٔ انواع بینی‌های استخوانی، بینی‌های غضروفی، بینی‌های گوشتی و حتی بینی‌های دارای شکستگی و انحراف شدید دارای تجربه فراوان و نتایج موفق بسیاری هستند. یکی از اصول جراحی بینی دکتر راستی زیبایی مدرن و طبیعی همراه با حفظ عملکرد و بهبود تنفس بیماران می‌باشد. در جراحی بدون تامپون دکتر راستی شما میتوانید بلافاصله بعد از عمل لذت تنفس طبیعی از بینی خود را تجربه کنید سبک جراحی دکتر راستی هم در بانوان و هم در اقایان کاملا مطابق با معیار های تخصصی زیبایی شناختی علمی و به روز دنیا و منحصر به فرد برای هر شخص بوده و در جلسات مشاوره قبل از عمل انالیز تخصصی ایشان نقش بسیار زیادی در تصمیم گیری اگاهانه راجع به جراحی بینی خواهد داشت. رضایت بالای بیماران و سابقه درخشان دکتر حمیدرضا راستی موجب شده است که در این زمینه جزو برترین جراحان زیبایی به شمار آید.

    دکتر محمدعلی زرین‌قلم

    دکتر محمدعلی زرین‌قلم، در سال 1375 با کسب رتبه 102 کنکور سراسری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شدند. دکتر زرین قلم یکی از جراحان موفق و باتجربه عمل زیبایی در مشهد هستند که با انجام عمل‌های جراحی بینی موفق توانسته‌اند به عنوان یکی از بهترین جراحان بینی در مشهد شناخته شوند. دکتر محمدعلی زرین قلم ، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن ، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زیبایی بینی و صورت هستند. جراحی‌های زیبایی و دوره های گذرانده شده توسط دکتر زرین قلم:

    • جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی پلک فوقانی و تحتانی)
    • جراحی چانه و پروتزهای گونه
    • زیبایی گوش
    • لیفت آندوسکوپیک پیشانی/ میانه صورت و ناحیه تحتانی گردن
    • دوره‌های فوق تخصصی لیپوساکشن و تزریق چربی در سر و گردن
    • جراحی زیبایی چشم در بیمارستان فارابی
    • دوره‌های فوق تخصصی پوست در بیمارستان رازی

    دکتر الهام ایمانی

    دکتر الهام ایمانی این پزشک با دریافت رتبه 100 در کنکور موفق به قبولی در پزشکی سراسری گیلان شد و با نمرات عالی دوره خود را به پایان رساند؛ سپس در رشته گوش، حلق و بینی در دانشگاه مشهد تحصیلات آکادمیک خود را ادامه داد و سال 1396 به عنوان یکی از دانشجویان برتر از این رشته فارغ‌التحصیل شد. دکتر الهام ایمانی جراح زیبایی، رینولوژیست و متخصص گوش و حلق و بینی برجسته و باسابقه در مشهد می‌باشند. ایشان سابقه‌ای چندساله و انجام بیش از ده‌ها مورد جراحی بینی را در کارنامه خود دارند.

    کلام آخر

    لیست بهترین جراحان زیبایی در مشهد براساس نظرات افرادی که عمل بینی انجام داده اند، همچنین با توجه به رزومه کاری، سوابق علمی و پژوهشی پزشکان و میزان موفقیت جراحان عمل بینی مشهد در اعمال جراحی زیبایی صورت تهیه شده است.

    دکتر های مرتبط با این مطالب

    دکتر فرهود گوراوانچی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

    تهران

    5 (8 نظر)

    تجربه
    25 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    مشاوره عمل بینی, جراحی پلاست ...

    دکتر روح اله بخشی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

    تهران

    5 (1 نظر)

    تجربه
    20 سال
    پوشش بیمه
    دارد

    خدمات:

    مشاوره عمل بینی, جراحی پلاست ...

    دکتر بابک حاجی قهرمانی فرد متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

    اردبیل

    5

    تجربه
    13 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, مشاوره آنلاین ق ...

    تیم تحریریۀ ایزو ویزیت

    تیم تحریریۀ ایزو ویزیت از پزشکان و روانشناسان باتجربه و همچنین کارشناسان تولیدمحتوا با تحصیلات آکادمیک در زمینۀ سلامت جسم و روان تشکیل شده‌است. تیم تحریریۀ ایزو ویزیت در تلاش است تا براساس به‌روزترین مقالات و یافته‌های علمی در حوزۀ درمان پاسخی دقیق برای تمامی سوالات پزشکی و روانشناسی ارائه کند و مطالبی جامع و معتبر را در اختیار مخاطبین خود قرار دهد.

    نویسنده مقاله :

     نرگس حسنی
    نرگس حسنی

    سوالات متداول
    نظرات
    نظر/سوال خود را وارد نمایید:
    سالومه
    کاربر مهمان 1403/02/09

    من پیش دکتر ایمانی عمل بینی انجام دادم و خیلی راضی بودم

    بیگی
    کاربر مهمان 1403/02/09

    سلام. چجوری از دکتر رزم آرا وقت بگیرم؟

    چطور مشاوره آنلاین بگیرم؟
    1 تعیین تخصص

    در مرحله اول به صفحه پزشکان سایت ایزو ویزیت مراجعه و با کمک فیلترها نوع تخصص پزشک را مشخص کنید.

    2 انتخاب پزشک

    در مرحله دوم بعد از بررسی متخصصین فیلتر شده، پزشک موردنظر خود را انتخاب کنید.

    3 انتخاب موضوع و نوع ویزیت

    در این مرحله وارد پروفایل پزشک شده و نوبت به انتخاب موضوع ویزیت آنلاین رسیده است. بعد از انتخاب موضوع ویزیت، نوع ویزیت (تلفنی، متنی) را تعیین کنید.

    4 مکالمه امن با پزشک

    در مرحله چهارم بعد از ورود به صفحه چت امن با پزشک به سوالات پاسخ دهید.

    5 پرداخت و شروع مشاوره

    در مرحله آخر بعد از پاسخ به سوالات، ویزیت را پرداخت کرده و مشاوره آنلاین خود را با پزشک شروع کنید.