ویزیت فوری با پزشک آنلاین

خواندن 6دقیقه | به روز رسانی 1403-02-26

450 بازدید

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

تهیه شده زیر نظر : تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت

    بهترین جراح لیپوماتیک در تهران | تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت

    لیپوماتیک به‌عنوان یکی از روش‌های غیرتهاجمی برای کاهش چربی اضافه شناخته می‌شود. این روش برای کاهش چربی‌های موضعی با میزان کم مناسب است، اما برای برداشتن چربی‌های با حجم زیاد و موضعی که ناشی از تغییر وزن اندک نیستند، مناسب نیست. این روش امکان استفاده از سلول‌های چربی برای تزریق در نقاط دیگر بدن را نیز فراهم می‌کند، مانند افزایش حجم سینه، باسن، گونه‌ها و سایر اندام‌ها. انجام این عملیات کوتاه‌مدت و سرپایی است که به‌وسیله لوله کانولا و با حرکات لرزشی صورت می‌گیرد و بدون تغییر شکل سلول‌های چربی انجام می‌شود.انتخاب بهترین دکتر عمل لیپوماتیک نیازمند بررسی تخصص دکتر، نحوه برقراری ارتباط و برخورد دکتر با بیماران و مراجعین بعد و قبل از انجام عمل لیپوماتیک، دانش پزشک و همچنین نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند، می باشد. در این مقاله تمامی این موارد را بررسی کرده و بهترین دکتر های عمل لیپوماتیک شهر تهران به شما معرفی کرده‌ایم.

    لیست بهترین دکتر های عمل لیپوماتیک تهران

    • دکتر علی اکبر مروتی
    • دکتر کامبیز پوریوسف
    • دکتر هادی آمالی
    • دکتر فاطمه حسینی زادگان شیرازی
    • دکتر محسن فدایی

    دکتر علی اکبر مروتی

    دکتر علی اکبر مروتی دارای مدرک جراحی پلاستیک و زیبایی و مدرک فوق تخصص از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. دکتر مروتی یکی از بهترین دکترهای لیپوماتیک تهران حدود بیش از 10000 جراحی موفق را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند و به همین سبب جزو جراحان مجرب و سرشناس جراحی زیبایی می‌باشند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران هستند. دکتر مروتی اعمال جراحی چون: لیپوماتیک، جراحی بینی، لابیاپلاستی، لیفت صورت، پیشانی و ابرو، جراحی های پروتز سینه، ماموپلاستی، ماستوپکسی و ابدومینوپلاستی را انجام می‌دهند. دکتر علی اکبر مروتی به عنوان بهتر دکتر جراح عمل لیپوماتیک شناخته می‌شوند.

    دکتر علی اصغر صلاحی

    فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. دکتر صلاحی، بهترین جراح عمل لیپوماتیک تهران، عضو انجمن جراحان پلاستیک اروپا و آمریکا هستند. ایشان خدماتی زیبایی مثل: لیفت صورت، پروتز سینه، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، بلفاروپلاستی، جراح بینی و لیپوماتیک را به بیماران و مراجعین خود ارائه می‌کنند. 

    دکتر کامبیز پوریوسف

    دکتر کامبیز ایزد پناه در زمینه جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی مدرک فوق تخصص دارند. ایشان براساس نظر بیمارانشان به عنوان بهترین جراح عمل لیپوماتیک شهر تهران شناخته می‌شوند. دکتر ایزد پناه، بهترین دکتر لیپوماتیک شهر تهران، جراح عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران و فارغ التحصیل پزشکی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی زاهدان است.

    دکتر هادی آمالی

    دکتر هادی آمالی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. دکتر آمالی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه جراحی زیبایی آغاز کرده‌اند. ایشان با توجه به سوابق درخشانشان در زمینه اعمال جراحی زیبایی به عنوان بهترین دکتر عمل لیپوماتیک تهران شناخته می‌شوند. دکتر آمالی دارای سابقه انجام عمل در بیمارستان امام خمینی تهران، بیمارستان پانزده خرداد تهران، بیمارستان مدنی البرز و بیمارستان تندیس تهران را در رزومه خود ثبت کرده‌اند. ایشان همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران، عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرج هستند.

    دکتر فاطمه حسینی زادگان شیرازی

    دکتر فاطمه حسینی زادگان شیرازی متخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و جراحی عمومی هستند. دکتر فاطمه حسینی زادگان بهترین دکتر خانم لیپوماتیک تهران شناخته می‌شوند. با توجه به سابقه کاری یکی از بهترین دکترهای عمل لیپوماتیک شناخته می‌شوند. دکتر فاطمه حیسنی زادگان عمل های جراحی دیگر همچون: ابدومینوپلاستی، لیفت سینه و ماموپلاستی، جراحی بینی، پروتز سینه، لیفت بازو و ران، لیفت صورت و گردن را انجام می‌دهند. 

    دکتر محسن فدایی

    دکتر محسن فدایی دارای مدرک جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک هستند. دکتر فدایی از بهترین دکترهای عمل لیپوماتیک تهران در حال حاضر عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک هستند. نظرات بیماران دکتر فدایی باعث شده است ایشان به عنوان بهترین دکتر عمل لیپوماتیک به سایرین معرفی شوند.

    هزینه لیپوماتیک

    در هر عملی، هزینه نهایی اغلب به‌عنوان عامل مهم‌ترین برای تصمیم‌گیری در نظر گرفته می‌شود. اما باید توجه داشت که عمل‌های زیبایی معمولاً تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند و به همین دلیل هزینه آن‌ها ممکن است بالاتر از حد انتظار باشد. هرچند، عوامل متعددی در تعیین هزینه لیپوماتیک نقش دارند. مانند میزان چربی موجود در منطقه درمانی، مدت‌زمان عمل، نوع تجهیزات و امکانات مورداستفاده، مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک.

    چه افرادی برای عمل لیپوماتیک شکم و پهلو مناسب هستند؟

    از میان افرادی که تصمیم به انجام این عمل زیبایی دارند تنها گروه خاصی هستند که نتایج بهتری دریافت کرده و از تصمیم خود راضی هستند. این افراد شامل:

    • افرادی که اضافه‌وزن کمی دارند
    • افرادی که دارای چاقی موضعی و شکمی هستند.
    • افرادی که دارای سلولیت هستند.
    • افرادی که علاقه‌مند به اصلاح فرم بدنی هستند.

    مزایای روش لیپوماتیک

    عمل لیپوماتیک مزایای زیادی نیز دارد. یکی از ویژگی‌های اصلی این روش شکستن چربی‌ها است. از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه عمل لیپوماتیک شامل موارد زیر می‌شود:

    • این روش با کاهش احتمال بروز آمبولی همراه است.
    • سیستم حفاظتی دستگاه لیپوماتیک طراحی شده به‌گونه‌ای است که به‌محض ورود لوله کانول به بافت‌های غیر از بافت چربی، شکستن چربی و عمل متوقف می‌شود. این عمل با درد بسیار اندکی همراه بوده و دارای قابلیت لیفت پوست پس از شکستن چربی است.
    • همچنین، مدت‌زمان انجام عمل بسیار کوتاه است و هزینه آن نسبت به سایر روش‌ها بسیار کمتر است.
    • از طرفی دوره نقاهت بسیار کوتاه و آسانی دارد.

    مرگ در اثر لیپوماتیک

    احتمال مرگ مرتبط با هر عمل جراحی، لیپوماتیک یا دیگر جراحی های زیبایی وجود دارد اما این اتفاق زمانی است که فرد متقاضی عمل لیپوماتیک به هیچ کدام از فاکتورهای مهم عمل لیپوماتیک توجه نکند. مرکز جراحی معتبر، جراح حاذق و باتجربه، مراقبت های بعد از عمل، مشاوره دقیق قبل از عمل لیپوماتیک و تجهیزات عمل جراحی لیپوماتیک فاکتورهای مهم عمل لیپوماتیک هستند.

    بهترین دکتر لیپوماتیک تهران کیست؟

    بهترین دکتر لیپوماتیک تهران علاوه بر اشخاص نام برده شده، افرادی همچون: دکتر کاظم زرگری، دکتر رقیه جلیلی، دکتر مینا عبداللهی، دکتر علی مومن و دکتر عطاالله حیدری هستند. 

    کلام آخر 

    برای انجام عمل لیپوماتیک نیاز است قبل از اقدام به عمل با تحقیقات گسترده در این زمینه از طریق سایت های پزشکی، بررسی دقیق رزومه پزشکان و علاوه بر آن نظرات بیماران و تجربه کاربران در زمینه عمل لیپوماتیک با اطمینان بیشتری عمل لیپوماتیک را انجام دهید. شما می توانید در سایت ایزو ویزیت از بهترین دکتر عمل لیپوماتیک مشاوره آنلاین دریافت کنید و همچنین با مطالعه مقاله فوق بهترین دکتر عمل لیپوماتیک را انتخاب کنید. 

    دکتر های مرتبط با این مطالب

    دکتر فربد امامی یگانه فلوشیپ لاپاراسکوپی

    تهران

    5 (7 نظر)

    پاسخگویی تقریبا:کمتر از 1 ساعت

    تجربه
    14 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    دکتر حامد عطاردی فلوشیپ لاپاراسکوپی

    تهران

    5

    تجربه
    11 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    دکتر پدرام طالبیان فلوشیپ لاپاراسکوپی

    تهران

    5 (4 نظر)

    تجربه
    21 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    دکتر سید علی میرحسینی ده آبادی فلوشیپ لاپاراسکوپی

    یزد

    5 (2 نظر)

    تجربه
    13 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    دکتر فخرالدین کیانی فوق تخصص جراحی عمومی

    تهران

    4.9 (704 نظر)

    تجربه
    14 سال
    پوشش بیمه
    ندارد

    خدمات:

    جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

    نویسنده مقاله :

     تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت
    تیم علمی تحقیقاتی ایزوویزیت

    سوالات متداول
    • برای انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک تهران نیاز است تا با بررسی رزومه پزشکان، نظرات بیمارانشان و همچنین سوابق علمی و کاری آن ها بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در شهر تهران را انتخاب کنید. در سایت ایزو ویزیت می‌توانید با چند تن از بهترین دکتر های عمل لیپوماتیک آشنا شوید. 

    • هزینه عمل لیپوماتیک بسته به شرایط بیمار، نظر پزشک و همچنین کلینیک و بیمارستانی (خصوصی یا دولتی بودن مرکز درمانی) که در آن عمل لیپوماتیک انجام می‌دهید متغیر است. هزینه عمل لیپوماتیک در سال 1403 بالای 40 میلیون تومان برآورد شده است.

    • در عمل لیپوماتیک به نسبت عمل پیکر تراشی خونریزی و آسیب کمتر است. یکی از تفاوت های اصلی بین عمل لیپوماتیک و عمل پیکر تراشی در بیهوشی عمل نیز هست. در پیکر تراشی بیهوشی به صورت کامل صورت می‌گیرد. هدف از عمل لیپوماتیک نیز با پیکر تراشی تفاوت دارد. لیپوماتیک برای استخراج چربی های بدن صورت می‌گیرد اما عمل پیکر تراشی برای تغییر شکل بدن و و همچنین سفت کردن پوست است. 

    • بهترین جراح لیپوماتیک در تهران دارای تخصص جراحی عمومی و یا جراح پلاستیک و زیبایی است.

    • لیپوماتیک غبغب برای کاهش چربی اضافی در ناحیه زیر چانه و بهبود خط فک است.

    نظرات
    نظر/سوال خود را وارد نمایید:
    حسین
    کاربر مهمان 1403/02/28

    لیپوماتیک و بیمارستان دولتی هم انجام میده؟

    ثریا
    کاربر مهمان 1403/02/26

    دکتر الماسی هم لیپوماتیک انجام میدن ؟

    پشتیبان ایزو ویزیت @ در پاسخ به ثریا
    پشتیبان سایت 1403/02/30

    سلام ثریای عزیز

    بله دکتر الماسی عمل لیپوماتیک هم انجام میدن. در سایت ایزو ویزیت می‌تونین از دکتر الماسی مشاوره آنلاین دریافت کنین. 

    امیرحسین
    امیرحسین
    کاربر عضو 1403/02/26

    عمل لیپوماتیک با پیکرتراشی چه فرقی داره؟

    بردیا
    کاربر مهمان 1403/02/26

    عمل لیپوماتیک برای وزن بالا هم انجام میشه؟

    پشتیبان ایزو ویزیت @ در پاسخ به بردیا
    پشتیبان سایت 1403/02/30

    سلام بردیای عزیز

    برای اطلاع از اینکه کاندیدای مناسب عمل لیپوماتیک هستید یا نه می‌تونین در سایت ایزو ویزیت از بهترین جراحان لیپوماتیک مشاوره آنلاین دریافت کنین. 

    سارا مسعودی
    کاربر مهمان 1403/02/26

    من میخواستم اسلیو کنم اما نمی‌دونم کدوم دکتر خوبه

    پشتیبان ایزو ویزیت @ در پاسخ به سارا مسعودی
    پشتیبان سایت 1403/02/30

    سلام سارای عزیز

    در سایت ایزو ویزیت می‌تونین از بهترین جراحان لیپوماتیک تهران مشاوره آنلاین دریافت کنین.

    چطور مشاوره آنلاین بگیرم؟
    1 تعیین تخصص

    در مرحله اول به صفحه پزشکان سایت ایزو ویزیت مراجعه و با کمک فیلترها نوع تخصص پزشک را مشخص کنید.

    2 انتخاب پزشک

    در مرحله دوم بعد از بررسی متخصصین فیلتر شده، پزشک موردنظر خود را انتخاب کنید.

    3 انتخاب موضوع و نوع ویزیت

    در این مرحله وارد پروفایل پزشک شده و نوبت به انتخاب موضوع ویزیت آنلاین رسیده است. بعد از انتخاب موضوع ویزیت، نوع ویزیت (تلفنی، متنی) را تعیین کنید.

    4 مکالمه امن با پزشک

    در مرحله چهارم بعد از ورود به صفحه چت امن با پزشک به سوالات پاسخ دهید.

    5 پرداخت و شروع مشاوره

    در مرحله آخر بعد از پاسخ به سوالات، ویزیت را پرداخت کرده و مشاوره آنلاین خود را با پزشک شروع کنید.