ویزیت فوری با پزشک آنلاین

    ماموپلاستی

    x

دکتر امیر قاسملویی

متخصص جراحی عمومی

تهران

خدمات:

جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

5 ( 27 نظر )

پاسخگویی تقریبا: 3 ساعت

تجربه
13 سال
پوشش بیمه
ندارد

خدمات:

جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

دکتر شوان طاهری طالش

متخصص جراحی عمومی

رشت

خدمات:

ویزیت فوری, مشاوره آنلاین قب ...

5

تجربه
23 سال
پوشش بیمه
ندارد

خدمات:

ویزیت فوری, مشاوره آنلاین قب ...

دکتر فخرالدین کیانی

فوق تخصص جراحی عمومی

تهران

خدمات:

جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

4.9 ( 477 نظر )

پاسخگویی تقریبا: 8 ساعت

تجربه
14 سال
پوشش بیمه
ندارد

خدمات:

جراحی عمومی, عمل اسلیو معده

دکتر نفیسه شعبانی مفرد

متخصص بیهوشی

تهران

خدمات:

مشاوره بیهوشی, عمل اسلیو معد ...

4.9 ( 140 نظر )

پاسخگویی تقریبا: 4 ساعت

تجربه
14 سال
پوشش بیمه
ندارد

خدمات:

مشاوره بیهوشی, عمل اسلیو معد ...

مشاوره آنلاین عمل ماموپلاستی

ماموپلاستی

ماموپلاستی چیست؟

ماموپلاستی، عمل جراحی‌ای است که غالباً جنبه زیبایی داشته و بر روی سینه‌ها جهت بزرگ کردن، کوچک کردن و بازسازی آن انجام می‌شود. ماموپلاستی، در ابتدا جهت برداشتن وزن اضافی سینه در بعضی از زنان انجام می‌شد، سپس با گذشت زمان از آن برای اهداف زیبایی ظاهر و تقارن‌ سازی استفاده شد. ماموپلاستی می‌تواند با حذف بخشی از بافت پستان و یا کاشت ایمپلنت سبب کاهش و افزایش سایز سینه شود. ماموپلاستی با ترمیم بافت‌های سینه و بافت‌های اطراف آن می‌تواند به عنوان یک عمل جراحی زیبایی درمانی به کار رود. همچنین، با جراحی غدد، بافت چربی و پوست سینه می‌توان باعث کشیده شدن، کاهش و افزایش و شکل پذیر شدن سینه شود. علاوه بر این‌ها، در مواقعی که عارضه‌های مختلفی درون بافت پستان به وجود می‌آید، می‌توان با ماموپلاستی باعث جلوگیری از افزایش آن شد.

ماموپلاستی کاهشی

جراحی کوچک کردن سینه به واسطه ماموپلاستی کاهشی، اغلب در زنان با سینه‌های بزرگ و سنگین که ناراحتی قابل توجهی از جمله گردن درد، کمردرد و بی حسی یا ضعف به دلیل وزن سینه‌ها را تجربه می‌کنند، استفاده می‌شود. در طی این روش، پوست، چربی و بافت اضافی سینه برداشته می‌شود. از مهم‌ترین شرایط خاص آن، تغییر نکردن فرایند شیردهی و عصب‌های خاص درون سینه است.

ماموپلاستی افزایشی

ماموپلاستی افزایشی عملی برای بزرگ کردن سینه جهت افزایش ظاهر، اندازه و سایز سینه زنان انجام می‌شود. خانم‌ها به دلایل مختلفی به بزرگ کردن سینه فکر می کنند. بزرگ کردن سینه با ایمپلنت‌هایی انجام می‌شود که می‌توانند زیر عضله قفسه سینه یا روی عضله سینه قرار گیرند. این برش را می توان در زیر بغل، آرئول (ناحیه اطراف نوک پستان) یا چین پایین سینه قرار داد. بر اساس مقاله webmd، پروتز سینه از یک پوسته سیلیکونی پر شده با نمک (محلول آب شور) یا ژل سیلیکون تشکیل شده است. زنان اندازه مورد نظر خود را با نصب ایمپلنت آزمایشی تعیین می‌کنند. در حال حاضر از ایمپلنت های پر شده با نمک به صورت نامحدود استفاده می‌شود.

دوره نقاهت عمل ماموپلاستی

انجمن جراحان پلاستیک آمریکا می‌گوید، دوره نقاهت عمل ماموپلاستی از دو فاز کوتاه و بلند مدت انجام می‌شود. فاز اول ۶ هفته بوده که نیازمند رعایت فرایندهای خاص است. فاز طولانی مدت از ۶ هفته به بعد شروع می‌شود، که فقط شامل معاینات دوره‌ای است.

هزینه عمل ماموپلاستی

هزینه‌های کوچک یا بزرگ کردن سینه بر اساس اهداف، موقعیت جغرافیایی و مهارت جراح شما متفاوت است. پیچیدگی عمل جراحی شما می‌تواند بر قیمتی که می‌پردازید تأثیر بگذارد‌. زیرا ممکن است دقت جراحی و زمان بیشتری برای دستیابی به نتایج مورد نظر شما نیاز باشد. عمل جراحی ماموپلاستی جهت کاهش و افزایش سایز یا بازسازی، به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان هزینه دارد. اما، مهم است بدانید که شرایط هیچ دو عملی کاملا یکسان نیست و بسته به نیازهای فردی شما ممکن است بسیار کمتر یا بسیار بیشتر پرداخت کنید. برخی از روش های ماموپلاستی می‌توانند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه داشته باشند. بهترین راه برای تعیین قیمتی که می پردازید، مشاوره با یک جراح ماهر است. در سایت ایزو ویزیت می‌توانید از بهترین جراحان عمل ماموپلاستی ویزیت آنلاین دریافت کنید

نظرات
نظر/سوال خود را وارد نمایید:
چطور مشاوره آنلاین بگیرم؟
1 تعیین تخصص

در مرحله اول به صفحه پزشکان سایت ایزو ویزیت مراجعه و با کمک فیلترها نوع تخصص پزشک را مشخص کنید.

2 انتخاب پزشک

در مرحله دوم بعد از بررسی متخصصین فیلتر شده، پزشک موردنظر خود را انتخاب کنید.

3 انتخاب موضوع و نوع ویزیت

در این مرحله وارد پروفایل پزشک شده و نوبت به انتخاب موضوع ویزیت آنلاین رسیده است. بعد از انتخاب موضوع ویزیت، نوع ویزیت (تلفنی، متنی) را تعیین کنید.

4 مکالمه امن با پزشک

در مرحله چهارم بعد از ورود به صفحه چت امن با پزشک به سوالات پاسخ دهید.

5 پرداخت و شروع مشاوره

در مرحله آخر بعد از پاسخ به سوالات، ویزیت را پرداخت کرده و مشاوره آنلاین خود را با پزشک شروع کنید.