من تقریبا ۴ روزه این قرص رو مصرف میکنم و از وقتی شروع کردم روی لب پایینم زخمای کوچیک اومده ک میسوزن و توی لپمم زخم شده بخاطر عفونت لوزه مجبورم استفاده کنم،ایا خطرناکه یا بعد از قطع دارو خوب میشه؟ الان لب بالا و پایینم خیلی باد کرده
ویزیت فوری با دکتر آنلاین
ارسال عکس مدارک پزشکی
۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین