ایزو ویزیت
ایزو ویزیت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت
search-normal
question mark

متخصص زنان و زایمان

مهناز سن : 31 وزن : 80 قد : 170
mesasge text 1 نظر
eye blue 49 بازدید
calendar 1404/11/28
bookmark

امروز پریود شدم یه دونه قرص ال دی خوردم میخوام تا اول ماه رمضان سریع قطع بشه چکار کنم ؟ ایا با ال دی مشکلم حل میشه؟ یا دارو دیگه بخورم

ویزیت فوری با دکتر آنلاین
upload ارسال عکس مدارک پزشکی
lock ۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
visit types تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین
profile

پشتیبان سیستم ایزوویزیت

سلام مهناز عزیز

با سلام، قرص ال‌دی معمولاً برای جلوگیری از بارداری است و مصرف یک عدد آن در زمان پریود تاثیری بر قطع خونریزی ندارد. برای اینکه در ماه رمضان پریود نشوید، باید از قرص‌های جلوگیری از بارداری ترکیبی (مانند ال‌دی) از چند روز قبل از ماه رمضان به صورت مداوم و بدون وقفه استفاده کنید تا خونریزی به تاخیر بیفتد. لطفاً برای تنظیم دقیق دوز و زمان شروع مصرف حتماً با پزشک مشورت کنید. 

consulant
consulant
online visit

آخرین سوال کاربران

مثلا وقتایی که کم بخوابم یا خسته باشم دیدم بدتره و یکم سوزش چشم دارم شبا تو خیابون نور رو پخش میبینم نوشته ها رو تقریبا با یه سایه دورش ینی چنتایی میبینم من این علائم ها رو تو پیج به دکتر خوندم میگفت علائم قوز قرنیس 😭 مگه اینا علائم چشم ضعیف نیست؟ چشمام چند ساله ضعیفه ممکنه از همین باشع یا قوز قرنیه هست؟

16 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

قبل پریود خیلی سردرد میگیرم که حتی میزنه به گردنم واقعا اذیت کنندس همش خسته ام باید چیکار کنم چه قرص و مکملی بخورم؟؟؟تا کنترل بشه

11 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام خسته نباشید ببخشید من این ماه ازقرص لتروزول و امپول سینال اف و امپول hcgاستفاده کردم ۱۰پریودی سنو دادم تخمدان چپ فیلیکول ۱۰و ۱۷و۱۸و۱۸و۱۹وتخمدان راست۸و۱۶داشتم ۱۲پریودی امپول hcg زدم دوشب اقدام کردم امروز ۱۲روز بعداز اقدام بی بی چک زدم منفی بود امکانش هست باردارنباشم .مشکل داشته باشم البته یه دختر ۶ساله دارم ک الان واسه دومی اقدام کردم

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

چندتا لکه سفید روی زانو پسرم افتاد اصلا خارشم ندارن و چند سال بدون کم وزیاد شدن همینجوری بدون تغییر موندم خواستم بدونم خطرناک‌ یانه

11 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام خسته نباشید..من ماه پیش با همسرم نزدیکی محافظت نشده داشتیم در روز پنجم پریود کمتر از 24ساعت قرص اورژانسی ازین دوتایی ها خوردم با اینکه پریودم تموم شده بود مجدد هفت روز لکه بینی داشتم خون میومد همش ....بعد از هفت روز لکه بینی قطع شد ،این ماه که میخواستم پریود بشم ده روز عقب افتاده و روز هفتم تاخیر بیبی چک با ادرار صبح امتحان کردم جوابش منفی شد ...ترشح میاد گهگاهی ولی پریود نمیشم باید چیکار کنم ؟ آیا حاملم ؟

16 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام

من بعد از پریودی رابطه داشتم الان پنج روز از رابطه میگذره من ترشحات سفید و تخم مرغی واژن خواب آلودگی نبض زدن شکم دارم این علتئم می‌تونه برای بارداری باشه

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام. آیا میشود فقط از سفیدآب برای شستن صورت استفاده کرد و از شامپو صورت ویا صابون استفاده نکرد؟ آیا استفاده از سفیدآب فقط ضرر دارد؟

12 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

چه قرص هایی باعث سقط بچه میشه یعنی چه قرص هایی را نخوریم....................................................... ممنون میشم جواب بدین

16 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow