سلام عزیزم من ۱ خرداد رابطه داشتم و دخول انجام نشد و فقط از ترس پیش آب ک ی وقت نریخته باشه یا چیزی برای جلوگیری قرص اورژانسی خوردم همون روز ازون تکیا و ۷ خرداد ب مدت دو روز پریود شدم(۵ ماهه دو روز پریود میشم و روز ۳ لکه بینیه)و تو این دو روز خون اومد متوسط و رنگش روشن بود زیاد تیره نبود الان هنوز تایم پریودم نرسیده معمولا ۲۸ روزه هس سیکلم ولی نگرانم ممکنه باردار شده باشم؟
سلام، خوردن قرص اورژانسی باعث تاخیر در پریود میشود، نگران نباشید ، اگر بیش از ده روز طول کشید بیبی چک کنید
ارتباط سریع و خصوصی با دکتر مریم محمدی نیک