من روی کف دستم میخچه داشتم امروز صبح رفتم بیمارستان برام بخیه زدن
میخواستم بدونم الان که دستم کاملا اثر بی حسیش پریده و درد میکنه طبیعیه دیگه؟
سلام ستایش عزیز
بله، بعد از از بین رفتن اثر بیحسی موضعی درد محل بخیه طبیعی است، مخصوصاً در کف دست که اعصاب زیادی دارد.
دست را بالا نگه دارید، فشار ندهید و اگر مسکن داده شده طبق دستور مصرف کنید.
اگر درد خیلی شدید، تورم زیاد، قرمزی یا ترشح داشتید برای بررسی به جراح عمومی مراجعه کنید.
سلام خدمت شما سوزش ودرد، چند ساعت بعد از بی حسی موضعی وجود دارد و خودبه خود یا با مسکن های معمولی مثل استامینوفن و نوافن برطرف میشود. اگر ادامه دار باشد باید به پزشک مراجعه کنید.
ارتباط سریع و خصوصی با دکتر بهنام حنائی