من دو ماه پیش رابطه ناقص داشتم انزال خارج بود قرص اورژانسی هشت ساعت بعد مصرف شد دوازده ساعت بعد دوباره مصرف شد . هشت روز بعد پریود شدم 25روز بعد تست خون دادم منفی شد .ماه بعد دوباره پریود شدم سر وقت ولی نسبت ب بقیه مواقع کم بود بنظرت بارداری منتفی هست و بخاطر عوارض ک درست پریود نشدم یا بعداً دوباره آزمایش بدم