با سلام من از روز اول سیکلم دارو هورمونی برای فریز تخمک دریافت کردم برای ۵ روز روزی دوعدداچ ام جی، ۳۶ واحد سینال اف ۹۰۰و دو عدد قرص کلوموفن ۵۰ ولی روز ۶ که برای سنو مراجعه کردم فقط ۲ فولیکول در تخمدان چپ و یک فولیکول در تخمدان راست داشتم که دکتر مجدد برای ۳ روز بعد دارو داد من ذخیره تخمدانم ۱و نیم هست آیا راهکاری برای افزایش کیفیت و تعداد فولیکول ها هست؟
دکتر زنان و زایمان آنلاین
ارسال عکس مدارک پزشکی
۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین