سلام وقت بخیر من ۳۰ اردیبهشت پریود شدم تا ۲ خرداد که پاک شدم و بعد ۴ خرداد رابطه بدون دخول داشتم با کاندوم و شک کردم کاندوم سوراخ نباشه (چون خیلی واژنم مرطوب بود و با دستمال تمیز گردم بوی کلر میداد) ۲۲ساعت بعد ۲ قرص ۷۵ درصد لورژسترول خوردم و ۴ روز بعد درحد لکه بینی خون میومد به مدت سه روز و دردشم عین پربودی بود... من موعد پریود بعدیم ۳۰ خرداده ولی الان ۱ تیره هنوز نشدم طبیعیه؟ درضمن بیبی چک هم گذاشتم منفی شد
سلام، با توجه به شرح حال شما، این تأخیر در حال حاضر میتواند طبیعی باشد. مصرف قرص اورژانسی لوونورژسترل و تغییرات هورمونی ناشی از آن میتواند باعث بههمریختگی و تأخیر در سیکل قاعدگی شود. با توجه به نوع تماس و مصرف بهموقع قرص، احتمال بارداری بسیار کم است. در صورت ادامه تأخیر بیش از ۷ تا ۱۰ روز، انجام تست β-hCG خون برای اطمینان توصیه میشود.
ارتباط سریع و خصوصی با دکتر هایده اربابی