ایزو ویزیت
ایزو ویزیت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت
search-normal
question mark

مصرف قزص ارژانسی و تاخیر در پریود

رزا سن : 23 وزن : 55 قد : 167
mesasge text 1 نظر
eye blue 23 بازدید
calendar 1 روز و 23 ساعت پیش
bookmark

سلام وقت بخیر من ۳۰ اردیبهشت پریود شدم تا ۲ خرداد که پاک شدم و بعد ۴ خرداد رابطه بدون دخول داشتم با کاندوم و شک کردم کاندوم سوراخ نباشه (چون خیلی واژنم مرطوب بود و با دستمال تمیز گردم بوی کلر میداد) ۲۲ساعت بعد ۲ قرص ۷۵ درصد لورژسترول خوردم و ۴ روز بعد درحد لکه بینی خون میومد به مدت سه روز و دردشم عین پربودی بود... من موعد پریود بعدیم ۳۰ خرداده ولی الان ۱ تیره هنوز نشدم طبیعیه؟ درضمن بیبی چک هم گذاشتم منفی شد

دکتر مامایی آنلاین
upload ارسال عکس مدارک پزشکی
lock ۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
visit types تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین
profile

هایده اربابی

کارشناسی ارشد مامایی

سلام، با توجه به شرح حال شما، این تأخیر در حال حاضر می‌تواند طبیعی باشد. مصرف قرص اورژانسی لوونورژسترل و تغییرات هورمونی ناشی از آن می‌تواند باعث به‌هم‌ریختگی و تأخیر در سیکل قاعدگی شود. با توجه به نوع تماس و مصرف به‌موقع قرص، احتمال بارداری بسیار کم است. در صورت ادامه تأخیر بیش از ۷ تا ۱۰ روز، انجام تست β-hCG خون برای اطمینان توصیه می‌شود.

ارتباط سریع و خصوصی با دکتر هایده اربابی
consulant
consulant
online visit

آخرین سوال کاربران

سلام ببخشيدمن بينيم عمل نکردم فقط بابي حسي تومطب پره هاشوجمع کردم ولي هنوزم کامل جمع نشده ميخواستم دوباره برم يکم جمع ترکنم ولي دکترگفت ديگ جمع ترنميشه هنوزم بينيم يه کوچولوپهنه پره هاش کرم ياژل کوچيک کننده اي نيست يکمي ديگ جمع شه يه ماه ديگ عروسيمه من پيش نامزدم همش چسب ميزدم خجالت ميکشيدم اينجوري جلوش برم خيلي هم پهن نيست ي کوچولوديگ جمع بشه بينيم خيلي قشنگ ميشه ميخواستم تااون روزاستفاده کنم جمع ترشه ازانزيم وفيلرميترسم حتي موقتي باشه اشکالي نداره يکمي نيازداره جمع شه لطفاراهنماييم کنين تواينستاخيلي تبليغ ديدم نميدونم کدومشون تاثيرداره😢🙏

8 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام مادرم حدود 30سال است که علاوه بر قرصهای قلب وفشار وداروها و مکملها قرص آسپرین 80 هم میخورد یکی از متخصصین غیراز قلب گفتن دیگر نمیخواهد آسپرین 80 بخورد و درنتیجه این مسئله رابا متخصص قلب و عروق در میان گذاشتم که آیا اگر قرص آسپرین را قطع کنم مشکل لخته CVAیاMi پیش نمیاد ؟واینکه اگر ادامه دهم مشکل خونریزی مغزی پیش نمیاد ؟البته مادر اصلأ تحرک فعال ندارد ویکسره روی مبل نشسته است دیابت وکاشکسی هستن سن 85 سال است

19 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام دوستان ببخشید میخواستم ببینم لیزر بیکینی چجوری طرف کامل بیکینی رو میبینه من خیلی بیکینیم تیره هست و خیلی خجالت میکشم به خاطر همین میترسم طرف بگه جقد کثیف و زشت و سیاهه به خاطر همین همش نوبتمو عقب میندازم میشه کمکم کنید

8 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

با سلام من از روز اول سیکلم دارو هورمونی برای فریز تخمک دریافت کردم برای ۵ روز روزی دوعدداچ ام جی، ۳۶ واحد سینال اف ۹۰۰و دو عدد قرص کلوموفن ۵۰ ولی روز ۶ که برای سنو مراجعه کردم فقط ۲ فولیکول در تخمدان چپ و یک فولیکول در تخمدان راست داشتم که دکتر مجدد برای ۳ روز بعد دارو داد من ذخیره تخمدانم ۱و نیم هست آیا راهکاری برای افزایش کیفیت و تعداد فولیکول ها هست؟

7 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

من دو ماه پیش رابطه ناقص داشتم انزال خارج بود قرص اورژانسی هشت ساعت بعد مصرف شد دوازده ساعت بعد دوباره مصرف شد . هشت روز بعد پریود شدم 25روز بعد تست خون دادم منفی شد .ماه بعد دوباره پریود شدم سر وقت ولی نسبت ب بقیه مواقع کم بود بنظرت بارداری منتفی هست و بخاطر عوارض ک درست پریود نشدم یا بعداً دوباره آزمایش بدم

8 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

من روی کف دستم میخچه داشتم امروز صبح رفتم بیمارستان برام بخیه زدن

میخواستم بدونم الان که دستم کاملا اثر بی حسیش پریده و درد میکنه طبیعیه دیگه؟

8 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر خسته نباشید من ۱۶ سالمه و تحت تاثیر عوامل زیادی مثل استرس فشار روانی و ..‌ که این روز ها همه تجربه می‌کنند و عوامل دیگر حدود دو سه ساله که کف سرم به شدت چربه و الان جدیدا ساقه موهام خشک شده وز دار و کلی هم موخوره دارم
موهای من کاملا نچراله نه کراتین نه رنگ هیچی هیچی در حدی موهام لخت و صاف و نرم بود که همه ازم میپرسیدن کراتین کردم یا نه
ولی الان اینجوری شدم
خواستم بدونم شامپوی مناسب این تایپ مو چیه لطفاً معرفی کامل کنید مرسی

6 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow