سلام وقت بخير من 26 فروردين يه رابطه جنسي محافظت شده داشتم 13ارديبهشت يه پريود شدم و مقدارش طبيعي بود و 6 روز 5 روز بود و خونريزي هم طبيعي بود بعد از اون 37 روز بعدش پريود شدم به جاي 21 روز و پريودم سه روز بود و مقدار خونريزي خيلي کم بود و به صورت لختههاي تيره رنگ بود الان 11 12 روز بعدش که بيني قهوهاي دارم من 18 خرداد يه بار آزمايش بتا انجام دادن منفي شده 19 خرداد يه بار سونوگرافي انجام دادم گفتن کيسه دوختان تنبلي تخمدان دارم الان هم آزمايش بتا انجام دادم گفتن منفي يک دهم هست ، علت اين لکه بيني چيه؟
سلام مریم عزیز
با توجه به رابطه محافظتشده، دو آزمایش بتای منفی و سونوگرافی، بارداری عملاً رد میشود.
لکهبینی و پریود کم یا نامنظم بیشتر با تنبلی تخمدان، بههمریختگی هورمونی، استرس یا تغییرات چرخه قاعدگی میخواند.
اگر لکهبینی ادامه پیدا کرد، درد شدید یا خونریزی غیرعادی داشتید، به متخصص زنان مراجعه کنید.
یعنی اصلا نگران بارداری نباشم؟ چون دکتر هم برام ال دی و مترونیدازول تجویز کردن من هنوز استفاده نکردم
سلام. با توجه به رابطه محافظتشده، دو آزمایش بتای منفی ، سونوگرافی طبیعی از نظر بارداری و قاعدگی بعد از رابطه، بارداری منتفی است. لکهبینی به احتمال زیاد ناشی از اختلالات هورمونی یا تخمدان پلیکیستیک است و داروها را طبق دستور پزشک مصرف کنید
ارتباط سریع و خصوصی با دکتر هایده اربابی