سلام. قندم صبح ناشتا سیصده شده لطف میکنیدراهنمای کنید
ویزیت فوری با دکتر آنلاین
ارسال عکس مدارک پزشکی
۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین
سلام دوست عزیز
قند ناشتای 300 خیلی بالاست ابتدا یک آزمایش قند متوسط سه ماهه(A1c) انجام بدید و حتما تحت نظر پزشک باشید برای این میزان قند حتما باید دارو مصرف کنید
میتونید یک مشاوره دیابت با یکی از پزشکان انجام بدید