سلام و وقت بخیر من بصورت مرتب دوماهه از قرص cybele بدلیل وجود کیست تخمدان و جراحی لاپاراسکوپی استفاده کردم و میخواستم بدونم امکان بارداری وجود داره یا خیر ؟
ویزیت فوری با دکتر آنلاین
ارسال عکس مدارک پزشکی
۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین
سلام اگر كامل و بدون فراموشي مصرف كرده باشيد نه امكان بارداري نيست
ارتباط سریع و خصوصی با دکتر محبوبه دشتی