پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت
search-normal
question mark

عدم نعوظ

مهدی سن : 39 وزن : 76 قد : 181171849
mesasge text 1 نظر
eye blue 22606 بازدید
calendar 1401/08/11
bookmark

با سلام بنده 35 ساله متاهل هستم چند وقت قرص اسنترا(سرترالین 100) روزی یه دونه میخورم که میل جنسی بسیار کم شده و قبل و حین و بعد از رابطه نعوظ دارم و عدم انزال ، التم شل هست دکتر گفتن عوارض سرترالین و یه قرص بوپروپیون75 دادن روزی یه دونه بخورم گفتن بهتر میشم الان عوارض بوپروپیون دیدم میترسم بخورم و تداخل با سر ترالین داره ایا دکتر روانپزشک اشتباه کردن راهنمایی کنید لطفا

instant-consulant-from-doc-ad
profile

دکتر مریم شاهی

متخصص روانپزشک

با سلام و  ارزوی سلامتی نه پزشک شما اشتباه نکرده بوپوپیون و اسنترا با هم داده می شوند و بوپروپرپیون برای جبران اختلالات جنسی اسنترا داده می شود تداخل در پزشکی مفهوم های مختلف دارد در این مورد منظور این هست که وقتی این دو دارو باهم خورده شوند اثرات اسنترا در ضد افسردگی بیشتر می شود 

ارتباط سریع و خصوصی با دکتر مریم شاهی
consulant
consulant
online visit

آخرین سوال کاربران

سلام وقتتون بخیر من هر چقد که میخورم سخت وزن میگیرم ولی کافیه استرس بگیرم و تحرک داشته باشم چند کیلو کم میکنم راحت
بیماری رفلاکس معده هم دارم که باعث شده رژیم غذایی بگیرم و هر چیزی نتونم بخورم
میشه یه برنامه غذایی بگین که وزن من رو اضاف کنه تو ی مدت و اینکه معدمم اذیت نشه
ممنون میشم راهنماییم کنید

23 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

مدتی است که دچار حس «توده در گلو» (Globus Sensation) هستم. این حس به صورت دائمی حضور دارد اما شدت و ضعف آن متغیر است. نکته مهم این است که در حین بلع غذا یا مایعات، هیچ‌گونه مشکل، درد یا گیر کردن واقعی احساس نمی‌کنم و لقمه‌ها به‌راحتی پایین می‌روند؛ اما بلافاصله پس از بلع، حس می‌کنم چیزی در گلویم باقی مانده است و حسه توده تنگی نفس تشدید میشه
گاهی اوقات دهنم ترش میشه ن همیشه و گلودرد هم میاد سراغم جوری که فکم درد میگیره
و درد قفسه سینه هم دارم داروی معده هم مصرف میکنم
ممنون می‌شوم بفرمایید آیا این علائم می‌تواند نشان‌دهنده رفلاکس خاموش (Silent Reflux) باشد یا منشأ عصبی-عضلانی دارد و چه بررسی‌هایی برای تشخیص قطعی توصیه می‌فرمایید؟»

8 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

دختر من15 ساله هست بردمش سونو گفتن پی سی او آتنبلی تخمدان داره دکتر عمومی براش دارو های ویتاگنوس، اسپیرونولاکتون، مایواینوزیتول، دوفامد، و امگا3 داد و قبل از مصرف مدتی بود که لکه بینی داشت و بعد از یه هفته مصرف قرص ها الان حدود 15 روزه که خون‌ریزی داره و حتی بعد از تزریق آمپول پروژسترون و مصرف سه روز قرص دروسبلا خونریزی‌ کم شده ولی قطع نشده ممنون میشم راهنمایی کنید.

17 بازدید

3 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سال قبل به دلیل استرس فشار عصبی گرفتم تا ۱۴ ۱۵بالامی‌رفت روزی یک پرانول ۱۰ خوردم بعد که بهترشدم پرانول روکمکم قطع کردم وازهمون زمان پریودم نامنظم شددکترگفتن مشکلی نداری به خاطر استرسه وfsh۷٫۲بود بعد از یک ماه fsh72واندومتر۳٫۵ تشخیص یایسگی دکتر دیگه ای دوباره سونودادن اندومتر۶٫۵ گفتن مشکلی نداری گفتن۱۰شب استروژن و۱۰ شب دوم ۱استروژن و۲تامدروکسی بخورم به خاطر لخته شدن خون میترسم چکار کنم

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر
من مادرم چند روز پیش یهو حالش خراب شد فشارش رفت روی16 همیشه 9 بود فشارش
بردیم بیمارستان و دکترهای زیادی ولی هر دارویی دادن تاثیر نکرد
آندوسکوپی کردن گفتن ورم معده داره
دکتر قلب گفتن هیچ مشکلی نداره همه تستارم گرفتن از اکو تا ....
متخصص مغز و اعصاب گفتن شاید حمله پانیک باشه
ولی درد از بالای ممعدش شروع میشه و دست که میزنی انگار قلبش افتاده تو آبگاهش بدجور نبض میزنه
فشارش میره بالا بعد چند دقیقه میاد پایین ولی بعدش
همش میگه کلیه و معده و شکمش داره میسوزه وداغ میشه تا سرش میره گرما
یبوست هست
تو سونوگرافی هم گفتن که شدید گاز داره معدش
خواهشا راهنمایی کنین اگر میشه
نمیدونیم کجا ببریمش

12 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام قرص سیبل میخورم و روز ۵ پریودی شروع کردم برای تنظیم پریودی

بعدشم روز ۷ پریودی رابطه داشتم بعدش قرص اورژانسی خوردم آیا اگه ۷ عدد قرص دارنما سیبل بمونه و رابطه داشته باشم احتمال بارداری داره
آیا قرص سیبل از بارداری جلوگیری می‌کنه ؟ خیلی نگرانم تقریبا ۲ هفته مونده بود پریودیم
از روی قرص سیبل حدس میزنم چون ۷ تا قرص زرد و ۷ تا قرص دارنما مونده بود
چند تا لکه سیاه داشتم و بعدش قطع شد از چی می‌تونه باشه
و اینکه قرص سیبل نخورم پریود نمیشم

8 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من امروز با گربه تو حیاط بازی میکردم که ناگهان پام رو چنگ انداخت اما نه زخمی ایجاد شد و نه خونی اومد الان نگرانم آیا نیاز ب واکسن هاری هست یا نه؟

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من الان قد تقریبا صبح ها در اوج روز میرسه به حدود ۱۶۹ ولی معمولا ۱۶۸ حساب کنین و من ۱۶سالمه و اینم عکس صفحات رشدمه البته مال 4ماه پیشه بنظرتون وضعیتم چطوره هدفم هم ۱۷۲تا ۱۷۴ آیا دست یافتنیه و وضعیت صفحه رشدم چطوره سن استخوانیم میخوره به سنم

18 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow