ایزو ویزیت
ایزو ویزیت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت
search-normal
question mark

ایا بکارت به صورت افقی پاره میشود؟

پرستو سن : 20 وزن : 65 قد : 162
mesasge text 4 نظر
eye blue 286 بازدید
calendar 1404/04/22
bookmark

سلام خسته نباشید من از روی نادانی با خودم خود ارضایی میکردم یه چیزی به صورت اسفنجی مثل بیگودی مو اسفنجی ها به‌صورت افقی میزاشتم و فشار میدادم و یا به لبه صندلی اگر یه چیزی کلیتوریس رو به مِکه یا فشار بده پاعث پارگی میشه یا اگر لبه های واژن رو باز کنیم توری که بکارت معلوم باشه پارگی رخ میده؟ تروخدا جوابمو بدین مرسی

ویزیت فوری با دکتر آنلاین
upload ارسال عکس مدارک پزشکی
lock ۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
visit types تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین
profile

ماما عفت حسن زاده

کارشناسی مامایی

سلام.

وقت بخیر.

اگر چیزی وارد واژن نشود،خیر بکارت آسیبی نمی بیند.

اگر شک به آسیب بکارت دارید می توانید یک مشاوره پرده بکارت ثبت کنید و با ارسال تصویر از نوع و سلامت بکارت مطمئن شوید.

برای ارسال تصویر راهنمایی می شوید

ارتباط سریع و خصوصی با دکتر عفت حسن زاده

سلام خسته نباشید،،من نزدیک چن سالیست خودارضایی باماساژبدن انجام میدم آیاپرده بکارتم پاره شدبااین کار

profile

سهیلا

با سلام اگر جسم خارجی وارد نشه پرده آسیب نمیبینه بااین حال میتونین ثبت ویزیت نمایید تا پرده بکارت شما بررسی گردد یا حضوری برای معاینه به یک مطب مراجعه کنین

profile

سهیلا

سلام با ماساژ خیر پرده آسیب نمیبینه، مگر با انگشت با دیت حین ماساژ ، اگر وارد سده باسه، میتونین برای اطمینان ثبت ویزیت نمایین

consulant
consulant
online visit

آخرین سوال کاربران

مثلا وقتایی که کم بخوابم یا خسته باشم دیدم بدتره و یکم سوزش چشم دارم شبا تو خیابون نور رو پخش میبینم نوشته ها رو تقریبا با یه سایه دورش ینی چنتایی میبینم من این علائم ها رو تو پیج به دکتر خوندم میگفت علائم قوز قرنیس 😭 مگه اینا علائم چشم ضعیف نیست؟ چشمام چند ساله ضعیفه ممکنه از همین باشع یا قوز قرنیه هست؟

16 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

قبل پریود خیلی سردرد میگیرم که حتی میزنه به گردنم واقعا اذیت کنندس همش خسته ام باید چیکار کنم چه قرص و مکملی بخورم؟؟؟تا کنترل بشه

11 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام خسته نباشید ببخشید من این ماه ازقرص لتروزول و امپول سینال اف و امپول hcgاستفاده کردم ۱۰پریودی سنو دادم تخمدان چپ فیلیکول ۱۰و ۱۷و۱۸و۱۸و۱۹وتخمدان راست۸و۱۶داشتم ۱۲پریودی امپول hcg زدم دوشب اقدام کردم امروز ۱۲روز بعداز اقدام بی بی چک زدم منفی بود امکانش هست باردارنباشم .مشکل داشته باشم البته یه دختر ۶ساله دارم ک الان واسه دومی اقدام کردم

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

چندتا لکه سفید روی زانو پسرم افتاد اصلا خارشم ندارن و چند سال بدون کم وزیاد شدن همینجوری بدون تغییر موندم خواستم بدونم خطرناک‌ یانه

11 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام خسته نباشید..من ماه پیش با همسرم نزدیکی محافظت نشده داشتیم در روز پنجم پریود کمتر از 24ساعت قرص اورژانسی ازین دوتایی ها خوردم با اینکه پریودم تموم شده بود مجدد هفت روز لکه بینی داشتم خون میومد همش ....بعد از هفت روز لکه بینی قطع شد ،این ماه که میخواستم پریود بشم ده روز عقب افتاده و روز هفتم تاخیر بیبی چک با ادرار صبح امتحان کردم جوابش منفی شد ...ترشح میاد گهگاهی ولی پریود نمیشم باید چیکار کنم ؟ آیا حاملم ؟

16 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام

من بعد از پریودی رابطه داشتم الان پنج روز از رابطه میگذره من ترشحات سفید و تخم مرغی واژن خواب آلودگی نبض زدن شکم دارم این علتئم می‌تونه برای بارداری باشه

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام. آیا میشود فقط از سفیدآب برای شستن صورت استفاده کرد و از شامپو صورت ویا صابون استفاده نکرد؟ آیا استفاده از سفیدآب فقط ضرر دارد؟

12 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

چه قرص هایی باعث سقط بچه میشه یعنی چه قرص هایی را نخوریم....................................................... ممنون میشم جواب بدین

16 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow