ایزو ویزیت
ایزو ویزیت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت
search-normal
question mark

آیا درمان شقاق من درست پیش می ره؟

نازی سن : 37 وزن : 67 قد : 167
mesasge text 3 نظر
eye blue 138 بازدید
calendar 1404/07/16
bookmark

۶سال شقاق دارم این بین با مصرف ملین و شربت شیر منیزیم ۲ تا ۳ سال خوب بودم شربت را قطع کردم دوماهی با مصرف سالاد و میوه خوب بودم ولی قرص آهن ابتدای مدفوع را خشک و شقاق عود کرد ifob منفی اما دستمال را روی زخم می گذاشتم سر سوزن خونی می شد دکتر جراح فوق تخصص کلورکتال معاینه کرد و گفت کلونوسکوپی لازم نیست زخم واضح و کوچک قرص و آمپول و پماد ترکیبی دادند یک هفته خوب خوب بودم امروز با اینکه دفع نرم داشتم سوزش و خارش دارم البته زخم کامل بسته خون همان بار اول قطع و گوشت اضافه کوچک شده من تا کی باید دارو استفاده کنم و سوزش و خارش آیا نشان از عود دوباره دارد

ویزیت فوری با دکتر آنلاین
upload ارسال عکس مدارک پزشکی
lock ۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
visit types تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین
profile

دکتر شوان طاهری طالش

متخصص جراحی عمومی

سلام بله میتونه نشانه عود و تشدید باشه ولی نه لزوما بهتره درمانهارو یک هفته هم ادامه بدین مایعات فراوان بخورین ترشی،ادویه،سرخ کردنی،سیر پیاز خام قطع شه

ارتباط سریع و خصوصی با دکتر شوان طاهری طالش

سلام داروها را ادامه بدید معجون گلقند باریج خوبه ، پماد آنتی فیشر هم خوبه

ارتباط سریع و خصوصی با دکتر زهره فیض آبادی
profile

ماما عفت حسن زاده

کارشناسی مامایی

سلام نازی جان. چیزی که در درمان شقاق بسیار موثر است کنترل استرس و حفظ آرامش می باشد. ورزش روزانه،پر کردن اوقات بیکاری و وقت آزاد بسیار موثر است. تجربه کن.

ارتباط سریع و خصوصی با دکتر عفت حسن زاده
consulant
consulant
online visit

آخرین سوال کاربران

سلام و عرض ادب . من بعد از تموم پریودم حدود ده روز میگذشت لکه بینی داشتم رفتم دکتر برام سونو نوشت . هنوز نتونستم برم سونو انجام بدم . گفت یه قرص هم می‌نویسم برای قطع خون‌ریزی اسم قرص سفیکسان ۴۰۰ من زدم گوگل نوشته بود این قرص برای عفونته. یعنی تو داروخانه اشتباه کردن ؟

5 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

با سلام . 61 سال دارم. چند ساله املودیپین و پرازوسین مصرف میکنم. همچنین آلوپورینول و نفروویت و اتورواستاتین . کراتینین 4 . حدود یک ساله میل جنسی م کم شده و نعوذ بسیار ضعیف .اوایل قرص sdf 100 موثر بود ولی اونم چند ماهه که تاثیر نداره .لطفا راهنمایی کنید سپاس

9 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من ساعت 4 و نیم ظهر بی بی چک زدم منفی بود بعد از یک ساعت هم نگاش کردم همچنان منفی بود الان ساعت 9 شبه و نگاش ک کردم یه هاله ی خیلی خیلی خیلی کمرنگ ک به زور میشه دیدش ایجاد شده ممکنه نتیجه مثبت بوده باشه؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم

8 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

از یک شنبه شروع شد ساعت ۶صبح از ترس امتحان پاشدم دیدم نفسم بالا نمیاد و حالت تهوع دارم میل به غذا ندارم بدنم درد میکنه اسهال و سر درد سابقه سینوزیت مزمن و پولیپ بینی

6 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخير من دوماه پيش رابطه جنسي کاملآ محافظت شده داشتم بعد از اون پريود شدم و هم تايمش و مقدار خونريزي مثل هميشه بود و بيبي چک هم منفي بود اين ماه پريود نمي‌شم يک هفتس ولي بيبي چک منفي بوده و اين که من تنبلي تخمدان دارم ولي چند وقت بود خوب شده بود چون ورزش ميکردم اين ماه به دلايلي نتونستم ورزش کنم و تو استرس و اضطراب هم بودم ممکنه به خاطر تنبلي تخمدان باشه يا باردار هستم ؟و اين که و من بعد از اون رابطه ديگه هيچ‌ رابطهاي نداشتم الان کمر درد و ضعف دارم

12 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر. خانمی ۳۲ ساله هستم، ۱ساله که پهلوی چپم نزدیک دنده ها و همچنین پایین تردرد میکنه،یبوست هم خیلی ساله که دارم، پیش دکتر رفتم یکیشون گفت از یبوسته و یک نفر دیگه گفت از سندروم روده تحریک پذیره، الان بهتر شده به جز گاهی اوقات، الان ذر دوران شیردهی هم هستم، شیر خودمو میدم و بچه م ۷ ماهشه، ۳ماه قبل خون دماغ شدم که کم بود. دوباره ۲ شب قبل نشسته بودم که خون دماغ شدم، خیلی زیاد نبود ولی از قبلی بیشتر بود و خودش قطع شد، ولی قشنگ حس کردم که از بالا اومد پایین و پاهامم سرد شد. سردرد و یا سنگینی سر هم دارم. حس خستگی هم دارم. البته به لحاظ روحی هم تاحدودی تحت فشار هستم. این ها نشانه چیه؟
آزمایشی هم که بارگذاری میکنم مربوط به ۴ ماه قبل هست

13 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من قرص سیبل میخورم این ماه تازه شروع کردم
و اینکه دو عددشو نامنظم خوردم
همیشه ساعت ۲۳ می‌خوردم ی بار استفراغ کردم نخوردم موند صبح ساعت ۷ خوردم ی بار هم ساعت ۲۳ خوردم ساعت ۴ صبح استفراغ کردم و ۱۰ صبح خوردم

توی قرص دارونما هستم پنجمین قرص لکه قهوه آیی دارم بعد ادرار می‌دیدم بعدش ترشح کشدار قهوه آیی بود قطع شد از چی می‌تونه باشه همین ک ترشح کشدار بیرون اومد دیگه هیچ لکه آیی ندیدم

23 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلم. من چند سال هست گرفتگی عصب اولنار دارم. میخواستم بدونم انجام کارهای هنری مثل رنگ آمیزی با غلطک رنگ که با خم و راست کردن آرنج همراه هست برای من ضرری دارد؟

13 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow