ایزو ویزیت
ایزو ویزیت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت
search-normal
question mark

تفاوت گذاشتن پدرم بین من و برادرم

امیر سن : 27 وزن : 70 قد : 185
mesasge text 2 نظر
eye blue 419 بازدید
calendar 1403/03/24
bookmark

من 25 سالمه و به سنی رسیدم که باید برای آیندم کاری بکنم، اما پدرم ازم حمایت نمیکنه و بین منو برادرم که دوسال از من بزرگتره فرق میزاره، برای اون سرمایه کار داد، ماشین خرید، خونه خرید، هیچکدوم از این کارهارو برای من نکرد حتی من کمک ناچیز هم ازش بخام میگه ندارم. از بچگی تاحالا هیچ حمایت مالی و عاطفی ازم نکرده، احساس اضافی بودن میکنم و دست و دلم به هیچ کاری نمیره کلا گوشه گیر شدم، چکار کنم؟

ویزیت فوری با دکتر آنلاین
upload ارسال عکس مدارک پزشکی
lock ۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
visit types تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین
profile

پشتیبان سیستم ایزوویزیت

سلام امیر عزیز

بابت اتفاقی که افتاده متاسفیم و امیدواریم که بتوانی با این مشکل کنار بیایی و راه حلی برای صحبت با والدینت پیدا کنی. ما به شما این پیشنهاد را میدهیم تا با روانشناسان سایت به صورت خصوصی صحبت کنید تا راهکار های بهتری برای گفتگو با پدر به شما رائه دهند. برای دریافت ویزیت آنلاین از بهترین روانشناسان اینجا را کلیک کنید.

profile

دکتر عباسعلی رفیعی

کارشناسی ارشد روانشناسی

دوست عزیز امیرجان؛ نگران نباشیداین مشکل در بیشتر خانواده ها وجودداردوقابل پیگیری وحل شدنی است.مراقب سلامتی خودتان باشیدچراکه با توجه به اقتضای سنی وشرایط موجود،در معرض خطرات زیادی هستیددر شرایط کنونی سلامتی شما از همه چیز مهمتر وباارزشتر است.بی اغراق ارزش سلامتی خیلی بیشتر از یک ماشین وسرمایه و...است.برای ارائه توضیحات بیشتر جهت بررسی وارائه راهکار مناسب لازم است که حتما با یک روانشناس ومشاور تماس داشته باشید. موفق باشید رفیعی روانشناس ومشاورفردی

ارتباط سریع و خصوصی با دکتر عباسعلی رفیعی
consulant
consulant
online visit

آخرین سوال کاربران

سلام و عرض ادب . من بعد از تموم پریودم حدود ده روز میگذشت لکه بینی داشتم رفتم دکتر برام سونو نوشت . هنوز نتونستم برم سونو انجام بدم . گفت یه قرص هم می‌نویسم برای قطع خون‌ریزی اسم قرص سفیکسان ۴۰۰ من زدم گوگل نوشته بود این قرص برای عفونته. یعنی تو داروخانه اشتباه کردن ؟

5 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

با سلام . 61 سال دارم. چند ساله املودیپین و پرازوسین مصرف میکنم. همچنین آلوپورینول و نفروویت و اتورواستاتین . کراتینین 4 . حدود یک ساله میل جنسی م کم شده و نعوذ بسیار ضعیف .اوایل قرص sdf 100 موثر بود ولی اونم چند ماهه که تاثیر نداره .لطفا راهنمایی کنید سپاس

9 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من ساعت 4 و نیم ظهر بی بی چک زدم منفی بود بعد از یک ساعت هم نگاش کردم همچنان منفی بود الان ساعت 9 شبه و نگاش ک کردم یه هاله ی خیلی خیلی خیلی کمرنگ ک به زور میشه دیدش ایجاد شده ممکنه نتیجه مثبت بوده باشه؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم

8 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

از یک شنبه شروع شد ساعت ۶صبح از ترس امتحان پاشدم دیدم نفسم بالا نمیاد و حالت تهوع دارم میل به غذا ندارم بدنم درد میکنه اسهال و سر درد سابقه سینوزیت مزمن و پولیپ بینی

6 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخير من دوماه پيش رابطه جنسي کاملآ محافظت شده داشتم بعد از اون پريود شدم و هم تايمش و مقدار خونريزي مثل هميشه بود و بيبي چک هم منفي بود اين ماه پريود نمي‌شم يک هفتس ولي بيبي چک منفي بوده و اين که من تنبلي تخمدان دارم ولي چند وقت بود خوب شده بود چون ورزش ميکردم اين ماه به دلايلي نتونستم ورزش کنم و تو استرس و اضطراب هم بودم ممکنه به خاطر تنبلي تخمدان باشه يا باردار هستم ؟و اين که و من بعد از اون رابطه ديگه هيچ‌ رابطهاي نداشتم الان کمر درد و ضعف دارم

12 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام وقت بخیر. خانمی ۳۲ ساله هستم، ۱ساله که پهلوی چپم نزدیک دنده ها و همچنین پایین تردرد میکنه،یبوست هم خیلی ساله که دارم، پیش دکتر رفتم یکیشون گفت از یبوسته و یک نفر دیگه گفت از سندروم روده تحریک پذیره، الان بهتر شده به جز گاهی اوقات، الان ذر دوران شیردهی هم هستم، شیر خودمو میدم و بچه م ۷ ماهشه، ۳ماه قبل خون دماغ شدم که کم بود. دوباره ۲ شب قبل نشسته بودم که خون دماغ شدم، خیلی زیاد نبود ولی از قبلی بیشتر بود و خودش قطع شد، ولی قشنگ حس کردم که از بالا اومد پایین و پاهامم سرد شد. سردرد و یا سنگینی سر هم دارم. حس خستگی هم دارم. البته به لحاظ روحی هم تاحدودی تحت فشار هستم. این ها نشانه چیه؟
آزمایشی هم که بارگذاری میکنم مربوط به ۴ ماه قبل هست

13 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من قرص سیبل میخورم این ماه تازه شروع کردم
و اینکه دو عددشو نامنظم خوردم
همیشه ساعت ۲۳ می‌خوردم ی بار استفراغ کردم نخوردم موند صبح ساعت ۷ خوردم ی بار هم ساعت ۲۳ خوردم ساعت ۴ صبح استفراغ کردم و ۱۰ صبح خوردم

توی قرص دارونما هستم پنجمین قرص لکه قهوه آیی دارم بعد ادرار می‌دیدم بعدش ترشح کشدار قهوه آیی بود قطع شد از چی می‌تونه باشه همین ک ترشح کشدار بیرون اومد دیگه هیچ لکه آیی ندیدم

23 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلم. من چند سال هست گرفتگی عصب اولنار دارم. میخواستم بدونم انجام کارهای هنری مثل رنگ آمیزی با غلطک رنگ که با خم و راست کردن آرنج همراه هست برای من ضرری دارد؟

13 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow