ایزو ویزیت
ایزو ویزیت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت
search-normal
question mark

علت پریود نشدن

Ryhane سن : 25 وزن : 62 قد : 163
mesasge text 1 نظر
eye blue 21575 بازدید
calendar 1401/08/25
bookmark

با سلام وقت بخیر . زمان پریودیم هرماه منظم بود اما این دفعه یک ماهو نیمه که پریود نشدم . علائمی از پریودی هم ندارم از قبیل دل درد و کمر درد . حس میکنم شکمم هم ورم داره . ایا قرص اثلق موثره ؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

ویزیت فوری با دکتر آنلاین
upload ارسال عکس مدارک پزشکی
lock ۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
visit types تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین
profile

ماما عفت حسن زاده

کارشناسی مامایی

سلام.

وقت بخیر.

ابتدا علت پریود نشدن شما باید مشخص گردد.

قرص اثلق شبه استروژن است.

اگر علت پریود نشدن شما ،کیست باشد مصرف قرص اثلق باعث بزرگی کیست شما خواهد شد و من مصرف آن را توصیه نمی کنم.

توصیه من انجام سونوگرافی رحم و تخمدان و به دنبال آن تشخیص علت،پریود نشدن وبعد تجویز داروی موثر می باشد.

می توانید جواب سونو را به صورت آنلاین ارسال و داروی موثر را دریافت کنید.

ارتباط سریع و خصوصی با دکتر عفت حسن زاده
consulant
consulant
online visit

آخرین سوال کاربران

مثلا وقتایی که کم بخوابم یا خسته باشم دیدم بدتره و یکم سوزش چشم دارم شبا تو خیابون نور رو پخش میبینم نوشته ها رو تقریبا با یه سایه دورش ینی چنتایی میبینم من این علائم ها رو تو پیج به دکتر خوندم میگفت علائم قوز قرنیس 😭 مگه اینا علائم چشم ضعیف نیست؟ چشمام چند ساله ضعیفه ممکنه از همین باشع یا قوز قرنیه هست؟

16 بازدید

1 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

قبل پریود خیلی سردرد میگیرم که حتی میزنه به گردنم واقعا اذیت کنندس همش خسته ام باید چیکار کنم چه قرص و مکملی بخورم؟؟؟تا کنترل بشه

11 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام خسته نباشید ببخشید من این ماه ازقرص لتروزول و امپول سینال اف و امپول hcgاستفاده کردم ۱۰پریودی سنو دادم تخمدان چپ فیلیکول ۱۰و ۱۷و۱۸و۱۸و۱۹وتخمدان راست۸و۱۶داشتم ۱۲پریودی امپول hcg زدم دوشب اقدام کردم امروز ۱۲روز بعداز اقدام بی بی چک زدم منفی بود امکانش هست باردارنباشم .مشکل داشته باشم البته یه دختر ۶ساله دارم ک الان واسه دومی اقدام کردم

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

چندتا لکه سفید روی زانو پسرم افتاد اصلا خارشم ندارن و چند سال بدون کم وزیاد شدن همینجوری بدون تغییر موندم خواستم بدونم خطرناک‌ یانه

11 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام خسته نباشید..من ماه پیش با همسرم نزدیکی محافظت نشده داشتیم در روز پنجم پریود کمتر از 24ساعت قرص اورژانسی ازین دوتایی ها خوردم با اینکه پریودم تموم شده بود مجدد هفت روز لکه بینی داشتم خون میومد همش ....بعد از هفت روز لکه بینی قطع شد ،این ماه که میخواستم پریود بشم ده روز عقب افتاده و روز هفتم تاخیر بیبی چک با ادرار صبح امتحان کردم جوابش منفی شد ...ترشح میاد گهگاهی ولی پریود نمیشم باید چیکار کنم ؟ آیا حاملم ؟

16 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام

من بعد از پریودی رابطه داشتم الان پنج روز از رابطه میگذره من ترشحات سفید و تخم مرغی واژن خواب آلودگی نبض زدن شکم دارم این علتئم می‌تونه برای بارداری باشه

17 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام. آیا میشود فقط از سفیدآب برای شستن صورت استفاده کرد و از شامپو صورت ویا صابون استفاده نکرد؟ آیا استفاده از سفیدآب فقط ضرر دارد؟

12 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

چه قرص هایی باعث سقط بچه میشه یعنی چه قرص هایی را نخوریم....................................................... ممنون میشم جواب بدین

16 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow