ایزو ویزیت
ایزو ویزیت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ رایگان پزشکی و تبادل نظر بین کاربران ایزو ویزیت
search-normal
question mark

داروی قرص لووفلوکساسین ۷۵۰

محسن سن : 45 وزن : 100 قد : 178
mesasge text 2 نظر
eye blue 21572 بازدید
calendar 1401/08/14
bookmark

۵ تا قرص لووفلوکساسین ۷۵۰ مصرف کردم میخوام ببینم میشه ۲ تا دیگه مصرف کنم حس میکنم خیلی بهتر شدم ولی هنوز خوب خوب نشدم و سینه ام ی مقدار چرک داره

ویزیت فوری با دکتر آنلاین
upload ارسال عکس مدارک پزشکی
lock ۱۰۰٪ حفظ محرمانگی
visit types تلفنی | متنی | تصویری
شروع ویزیت آنلاین
profile

اپراتور

سلام
آنتی بیوتیک رو زیر نظر پزشک مصرف کنید و تا تموم شدن همون مقداری که پزشک تجویز کرده ادامه بدید
ضمن اینکه یکسری پرهیزات هم در طول دوره سرماخوردگی انجام بدید و از دمنوشهای گیاهی هم استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر مقاله درمان آنفولانزا در طب سنتی رو مطالعه کنید

profile

دکتر آرزو حیاتی مقدم

متخصص بیماری های داخلی

سلام بسته به علت فرق میکنه میزان آنتی بیوتیکی که لازم دارید ممکنه حتی کم باشه و داروی دیگری لازم باشه.‌در صورت تمایل میتونید مشاوره بدید اگه علایمتون هنوز رفع نشده و به دارو جواب نداده.

ارتباط سریع و خصوصی با دکتر آرزو حیاتی مقدم
consulant
consulant
online visit

آخرین سوال کاربران

سلام
من چند وقت پیش جوشمو کندم و جاش عین یه سوراخ مونده هنوز
راهکاری هست برای بهبودش ؟؟
..................................

1 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

ازدیروز لکه بینی دارم قرص ال دی میخورم قطع بشه میخوام برم کربلا..لطفا راهنمایی کنید جواب بدهید..........................؟

11 بازدید

0 پاسخ

مشاهده کامل left arrow

سلام من اولين باره براي تنظيم پريود قرص سيبل خوردم ولي در هفته اول 2 عدد نامنظم خوردم ي دوز اضافي و يکيشم ساعتش رو هميشه ساعت 23 ميخورم ساعت 23 استفراغ کردم ساعت 7 صبح خوردم ولي هفته دوم و سوم رو منظم خوردم الان دارونما تموم شد چرا پريود نشدم چيکار کنم ولي اولين قرص دارونما ک استفاده کردم رابطه محافظت نشده داشتم
ديروز بعد ادرار کمي لکه سياه ديدم اونم خيلي کم
بعدش وقتي خودمو شستم ترشح بود اومد بيرون ديگه ن لکه ن ترشح چيکار کنم کي پريود ميشم بايد فردا بسته جديد شروع کنم ولي پريود نشدم

12 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام ببخشید من بینیم خیلی جوش سرسیاه میزنه هرچی اونارو خالی میکنم باز میان بیشتر و بزرگ تر میشن میخواستم که یه پماد یا کرمی بهم معرفی کنید تا از داروخانه تهیه‌ کنم برای این مشکلم

19 بازدید

2 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام و عرض ادب . من بعد از تموم پریودم حدود ده روز میگذشت لکه بینی داشتم رفتم دکتر برام سونو نوشت . هنوز نتونستم برم سونو انجام بدم . گفت یه قرص هم می‌نویسم برای قطع خون‌ریزی اسم قرص سفیکسان ۴۰۰ من زدم گوگل نوشته بود این قرص برای عفونته. یعنی تو داروخانه اشتباه کردن ؟

28 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

با سلام . 61 سال دارم. چند ساله املودیپین و پرازوسین مصرف میکنم. همچنین آلوپورینول و نفروویت و اتورواستاتین . کراتینین 4 . حدود یک ساله میل جنسی م کم شده و نعوذ بسیار ضعیف .اوایل قرص sdf 100 موثر بود ولی اونم چند ماهه که تاثیر نداره .لطفا راهنمایی کنید سپاس

20 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

سلام من ساعت 4 و نیم ظهر بی بی چک زدم منفی بود بعد از یک ساعت هم نگاش کردم همچنان منفی بود الان ساعت 9 شبه و نگاش ک کردم یه هاله ی خیلی خیلی خیلی کمرنگ ک به زور میشه دیدش ایجاد شده ممکنه نتیجه مثبت بوده باشه؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم

20 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow

از یک شنبه شروع شد ساعت ۶صبح از ترس امتحان پاشدم دیدم نفسم بالا نمیاد و حالت تهوع دارم میل به غذا ندارم بدنم درد میکنه اسهال و سر درد سابقه سینوزیت مزمن و پولیپ بینی

14 بازدید

1 پاسخ

دارای پاسخ متخصص

مشاهده کامل left arrow